Gå til innhold

HEI DU! JENTA MED TRANGE TRENINGS TIGHTS!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du forføre meg hele tiden?

Hvorfor skal du gå rundt med den utrolig deilige treningstightsen?

Er du klar over at den markerer rompen og lårene dine så bra at jeg blir gal?

ER DU KLAR OVER AT DU FÅR MEG TIL Å FANTASERE HVER GANG JEG SER DEG?

Ja... jeg snakker til alle dere jenter med fin kropp og treningstights.. DERE ER SÅ DEILIGE Å SE PÅ! <3

Anonym poster: 9e7cccfc98f6bcca6951210041584b26

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må runke oftere, slik at du ikke blir kåt på alt som lukter av fisk.

Anonym poster: b0acdb8dbb67d7617a64aa4d6f849c7e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke trener i tights og likevel trener behagelig. Så slipper jeg å gå som et stykke kjøtt frem og tilbake melliom øvelsene.

Anonym poster: 3ecfdc427ab78459d92677e1893e4805

• Liker 6
Skrevet

Jo takk skal du ha ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener i tights og bryr meg filla om noen ser på meg på den ene eller andre måten. Hvis det gjør dagen din bedre, værsågod. Hvis ikke, se en annen vei.

Anonym poster: 428c4a91716411022912568b28ee03b8

• Liker 12
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Tights ser ofte bra ut det, men hun ene som trente i en slags rosa shorts-skjørt ting i et silkelignende stoff, som attpå til var mindre enn min minste boksershorts (som så og si ikke har ben lenger) tar kaka. I tillegg måtte vi ta knebøy sammen. Det hadde vært tortur om jeg ikke hadde onanert før jeg dro hjemmefra.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke trener i tights og likevel trener behagelig. Så slipper jeg å gå som et stykke kjøtt frem og tilbake melliom øvelsene.

Anonym poster: 3ecfdc427ab78459d92677e1893e4805

Selv om jeg foretrekker å trene i sykkelbukser (de er de mest komfortable og behagelig treningstøyet du kan ha på deg når du skal jogge), så betyr det ikke at jeg liker "å gå rundt som et stykke kjøtt". Det er treningsbukser og ikke noe annet, dessuten bryr jeg meg ikke om hva andre tenker (tenker de over noe så banalt som treningsbukser i det hele tatt?) når jeg skal jobbe, så lenge ingen prøver seg.

Anonym poster: f59346538b3f87b23b4143db45d7741d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min treningstights er ikke trang, den er ganske slapp. Blir mye cellulitter og dissende fett der altså.

Anonym poster: 89f243580649b0e93bd67f4fb9134c6c

• Liker 1
Skrevet

Haha.. jeg bruker både trange treningstights og lårkorte treningskjørt når jeg har Step time.. :P Selvfølgelig synes jeg det er deilig å vise frem kroppen min som jeg har jobbet så hardt for å få! Om andre blir misunnerlige av det så er det ikke mitt problem. De er sikkert flinke til å stryke skjorter eller noe, så kan jeg være misunnerlige på dem for det! :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. jeg bruker både trange treningstights og lårkorte treningskjørt når jeg har Step time.. :P Selvfølgelig synes jeg det er deilig å vise frem kroppen min som jeg har jobbet så hardt for å få! Om andre blir misunnerlige av det så er det ikke mitt problem. De er sikkert flinke til å stryke skjorter eller noe, så kan jeg være misunnerlige på dem for det! :)

Når jeg trener er ikke jeg interessert i å "vise frem" kroppen min, men jeg bruker treningstøy som har god støtte da det er det viktigste, og selvfølgelig komfort. Så ja, jeg bruker stramme treningsbukser, men jeg gjør det ikke for å vise meg frem.

Anonym poster: 9505199fcf0f13141cbbe8e56c631372

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva har misunnelse med tråden å gjøre?

Jeg bruker også tights, men absolutt ikke for å vise meg frem. Det finnes ikke noe bedre å trene i komfortmessig for min del.

Anonym poster: bc29346926937fff4beabc5b89f883a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ståkuk under aerobic timen, gu så flaut :rodme: men tror ikke noen så det

Anonym poster: d83349f2ec03f44f253fb4e46247e4c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Jeg føler meg nesten naken når jeg går i treningstighst i butikken for å handle noe etc. Omtrent alle mennene som er der tar enten en laang kikk eller så snur de seg to eller flere ganger. Jeg tenker bare "Bare drit i dem." men det er ikke så lett å overse alle mennene som glaner...

Jeg bruker tighst fordi det er så utrolig digg å trene i det! Det detter ikke av eller henger og slenger på noen måte, det sitter tett og tight som bare det, føltes helt herlig å sprade rundt i tighst og trene så svetta tar deg. Har det ikke på mg for å vise meg fram akkurat... men skjønner jo at tighst er en type bukse som gutta absolutt liker.

Anonym poster: 35c0db8aea901318de9fde984329a6f8

• Liker 2
Skrevet

Haha. Jeg føler meg nesten naken når jeg går i treningstighst i butikken for å handle noe etc. Omtrent alle mennene som er der tar enten en laang kikk eller så snur de seg to eller flere ganger. Jeg tenker bare "Bare drit i dem." men det er ikke så lett å overse alle mennene som glaner...

Jeg bruker tighst fordi det er så utrolig digg å trene i det! Det detter ikke av eller henger og slenger på noen måte, det sitter tett og tight som bare det, føltes helt herlig å sprade rundt i tighst og trene så svetta tar deg. Har det ikke på mg for å vise meg fram akkurat... men skjønner jo at tighst er en type bukse som gutta absolutt liker.

hehe.. uff skal prøve å la være neste gang..
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan menn klarer å gå stranden, om de reagerer sånn når kvinner faktisk har klær på seg.

Anonym poster: 82cbe8603ae318b615c04750f0dcba5d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Så la være å handle i butikken i treningstøy, du får "gidde" å ta på en bukse eller skjørt eller noe som dekker til. Det blir litt som om jeg skulle handlet i bokseren fordi jeg syntes det var så behagelig, for ja, noen av disse tightsene er nesten som å gå rundt i undertøy.

Anonym poster: db6105e4097589bdf210e03a161671de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ååå ja det er derfor alle ser på meg... trodde det var fordi jeg hadde så fint hår...... jeg går alltid i thigts;p

Anonym poster: eff7c2a85b032f337d4a3dffe2582dd5

Skrevet

Jeg er enig i at jenter med thights er utrolig deilig å se på. For all del, fortsett å bruk det. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tights ser ofte bra ut det, men hun ene som trente i en slags rosa shorts-skjørt ting i et silkelignende stoff, som attpå til var mindre enn min minste boksershorts (som så og si ikke har ben lenger) tar kaka. I tillegg måtte vi ta knebøy sammen. Det hadde vært tortur om jeg ikke hadde onanert før jeg dro hjemmefra.

Syntes det er drøyt at jenter kler seg i så små shorts.

Jeg fatter ikke hvordan menn klarer å gå stranden, om de reagerer sånn når kvinner faktisk har klær på seg.

Anonym poster: 82cbe8603ae318b615c04750f0dcba5d

Da er man klar til å bli hard, vettu.

Anonym poster: 9326e78984f640311e91825b6932cb50

• Liker 1
Skrevet

jepp det er jeg klar over, det er derfor jeg går med treningstights døgnet rundt :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...