Gå til innhold

Studere i Barcelona neste høst - noen andre som skal/har gjort det?

Anbefalte innlegg

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg skal flytte til Barcelona for ett år som en del av utdannelsen min, og skal studere ved Universitat de Autonoma Barcelona. Jeg kjenner ingen som bor i Barcelona, og vil gjerne komme i kontakt med andre som skal dit til høsten eller som har studert i Spania og kanskje har tips og råd til meg som aldri har vært i Spania og ikke snakker spansk enda.

Gjerne svar her eller send PM :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du studere der uten å kunne Spansk :o ?

Anonym poster: 949cf89a0113becc73f51d03d43d196a

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste å lære i hvert fall basis i spansk, har vart der flere ganger og de fleste sliter med å snakke engelsk :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hvordan kan du studere der uten å kunne Spansk :o ?

Jeg tar mastergraden min i English Literature ved The University of Edinburgh, og siden det er engelsk litteratur jeg studerer er undervisningen i Barcelona på engelsk. Derfor trenger jeg ikke lære spansk for undervisningens del heldigvis, men selvfølgelig skal jeg gjøre mitt beste for å lære endel spansk over sommeren, og føler også jeg vil lære mye ganske fort når jeg er der og er omringet av spansktalende folk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar mastergraden min i English Literature ved The University of Edinburgh, og siden det er engelsk litteratur jeg studerer er undervisningen i Barcelona på engelsk. Derfor trenger jeg ikke lære spansk for undervisningens del heldigvis, men selvfølgelig skal jeg gjøre mitt beste for å lære endel spansk over sommeren, og føler også jeg vil lære mye ganske fort når jeg er der og er omringet av spansktalende folk.

Da så! Det hørtes spennende ut. Jeg kjenner noen som tok ex.phil/ex.fac i Barcelona. HUn trivdes veldig der og var spesielt giret på utelivet.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Da så! Det hørtes spennende ut. Jeg kjenner noen som tok ex.phil/ex.fac i Barcelona. HUn trivdes veldig der og var spesielt giret på utelivet.

Så flott! Det er godt å høre. Jeg føler at slike Erasmus-opplevelser kan gå begge veier, enten at man koser seg veldig eller har det ganske kjipt. Jeg tenker iallfall å gå inn i det med en veldig positiv innstilling og ikke ta det for hardt om det er vanskelig iblant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...