Gå til innhold

Halvskitne klær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan holder dere orden på halvskitne klær, type brukt en gang? Alle knagger blir fylt opp, samt vaskemaskinen, en gjesteseng og til slutt gulvet.. :( Etter en stund er alt så krøllete at jeg bare må vaske det likevel.

Anonym poster: f5fb60415fceb7e46629d796a4c8a243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har alt for mye halvskitne. Hva med å bruke de slik at du får skitne klær i stedet...?

• Liker 1
Gjest TinaT
Skrevet

Jeg legger bluser og topper til vask etter hver bruk ... dette gjelder også strømpebukser, strømper, tightst, truser - BH`ene bruker jeg gjerne to dager. De eneste plaggene som ikke vaskes etter hver bruk er skjørt og bukser. Skjørt og bukser henger jeg fint opp etter bruk slik at de er klar til å brukes om igjen med et annet tilbehør.

Det viktigste er å ikke slenge klærne rundt omkring. Legg til vasle det som ikke er rent nok til å brukes om igjen - og heng opp klær som skal brukes om igjen - og ikke sleng de rundt på gulvet eller i stoler el.

Skrevet

Jeg henger brukte gensere og bukser over badekaret. Når haugen er stooor og jeg blir lei rydder jeg det inn i skapet. Hvis en genser ikke er flekkete eller lukter svette bruker jeg den glatt 2-3 ganger. Hvorfor skal noe vaskes hvis det ikke er skittent??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom de er rene nok til at jeg kan bruke dem en gang til havner de i skapet med alle de andre klærne.

Anonym poster: 593e12bb24e8f24811a629d4f013921a

Skrevet

Legger dem på en stol ved garderobeskapet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Vi er to som er glad i å forbruke klær, men føler ikke helt jeg kan kreve at samboeren skal bruke samme genser i tre dager. Så tror kanskje jeg bare må bli flinkere til å legge sammen og henge opp samme dag som jeg har brukt klærne. :)

Anonym poster: f5fb60415fceb7e46629d796a4c8a243

AnonymBruker
Skrevet

Som oftes skifter jeg klær når jeg kommer hjem, og legger de tilbake i skapet. Klærne blir jo ikke skitne av å bli brukt en arbeidsdag. Buksene og skjørt vrenger jeg ettersom jeg synes det er litt ekkelt å tenke på hvem som har sittet på samme sete på bussen. Kan være greit å ikke legge de brukte de brukte klærne sammen med de rene slik at man ikke blander dem.

Anonym poster: 84c7429b6647b824f3413ef5c24ab205

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hiver gensre rett i vask etter en dag. Bruker ren bomull, og den tar til seg lukt som bare fy. Andre ting har jeg i en kurv (slik gammeldags flettet sak) på soverommet. Bretter bukser og henger ev. skjørt over kanten. T-skjorter er bare slik jeg bruker hjemme, så de knørver jeg godt sammen og kaster oppi fra avstand. ;) En jakke jeg bruker henger på badet, ellers er jeg nøye på at alt skal i kurven så det ikke tar over. Når kurven er full tømmes den over skittentøyet. :)

Anonym poster: 44662f865eb80eb05ced2183dab94792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...