Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #1 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg leste at MissG skrev at man bare kunne klage på ansatte i barnehagen dersom de brøt taushetsplikten. Var det et forsøk på å sette bind på noen? Etter hva jeg vet så kan jeg klage på akkurat hva jeg vil. Ville bare si dette, da jeg synes det er helt uhørt at ansatte i barnehager kan sitte her og fortelle folk hva de skal klage på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 ...men når jeg tenker nærmere etter så har jo enkelte ansatte i bh snakket om visse familieproblemer(les: slåing) hos andre barn der i garderoben, så jeg kan vel ta med det i samme klage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. april 2004 #3 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg jobber i barhehage, og forteller deg at du kan klage på absolutt hva du vil. Kom igjen. Men husk at konstruktiv kritikk er det beste, og at hovedprioriteringen bør ligge hos barnet, og i videre voksensamarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 6. april 2004 #4 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg leste at MissG skrev at man bare kunne klage på ansatte i barnehagen dersom de brøt taushetsplikten. Var det et forsøk på å sette bind på noen? Etter hva jeg vet så kan jeg klage på akkurat hva jeg vil. Ville bare si dette, da jeg synes det er helt uhørt at ansatte i barnehager kan sitte her og fortelle folk hva de skal klage på. hei hvorfor er det uhørt at ansatte i banehager sitter her inne og forteller hva du skal klage på, de vil jo bare hjelpe, ogvha er det som er glat og hvpordan har de brutt taushetsplikten, Deler av innlegget er slettet Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 6. april 2004 #5 Del Skrevet 6. april 2004 ...men når jeg tenker nærmere etter så har jo enkelte ansatte i bh snakket om visse familieproblemer(les: slåing) hos andre barn der i garderoben' date=' så jeg kan vel ta med det i samme klage...[/quote'] Innlegget er slettet Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. april 2004 #6 Del Skrevet 6. april 2004 Du kan klage på akkurat det du vil. Jeg dro frem taushetsplikten som et eksempel på hva du kan klage på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. april 2004 #7 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg jobber i barnehage og syns at man som forelder til ungene som går der, selvfølgelig skal ha lov til å klage på hva som helst dersom man mener at kvaliteten i barnehagen ikke er godt nok. Men regn med at man må tåle å få saklige svar tilbake. Lykke til! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 9. april 2004 #8 Del Skrevet 9. april 2004 ...men når jeg tenker nærmere etter så har jo enkelte ansatte i bh snakket om visse familieproblemer(les: slåing) hos andre barn der i garderoben' date=' så jeg kan vel ta med det i samme klage...[/quote'] hei hvorfor skla du klage på det som har med andre og jgøre, kan u ikke holde deg til det som er om deg selv, og kanskje du kan prøve mendd en mer positiv attitude da hadde det kanskje gått bedre hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 19. april 2004 #9 Del Skrevet 19. april 2004 hei vil bare si vis du leser her lenger da, jeg syns du bør vite va du klager på, vis det er pris så bør du vite va reglene er, og vis du er i e n privat barnehage og vis den er endleggingstruet så kan den ta høyere pris, den kan også ta høy pris vis den tilbyre mer en en vanlig barnehage og vis det ikke er ful banrehagedekning er deikke pålakt og begynne med makjspris ellers ksal de det må du vite hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå