AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Jeg er gravid, men er ikke mer enn i uke 9 og vil dermed ikke fortelle så mange enda. Heller har ikke hele min familie fått vite dette, og jeg har ikke engang vært på førsteultralyden. Men her for litt siden satt jeg hos legen, jeg tok en test og min kjære var med meg. Da jeg kom ut ble det mye av alle følelser og jeg gråt, mens jeg gjemte meg litt bak min samboer og ventet på å få komme inn til legen igjen. Da hadde noen tydeligvis sett meg og oppfattet av jeg var gravid. Man kan jo ikke være hos legen å gråte uten at man er gravid, det er jo en selvfølge (liksom!!!) Jeg fikk plutselig idag vite dette. At halve byen går rundt å sier at jeg er gravid. Noen hadde sagt dette til min yngre søster på skolen idag og jeg tok dette opp med personen. Der fikk jeg vite at min samboers eks (som enda liker han,og prøver alt hun kan får å få han tilbake, noe hun har gjort i 7 måneder) og en venn av henne er personene som har gått rundt å sagt dette. Jeg kjenner det koker over for meg! Jeg har ikke rukket å fortelle familie engang! Min søster fikk vite det av vilt fremmede nesten, og ikke fra meg og min samboer. Det kreket av et skitt menneske har gjort nok ved å prøve å ødelegge for oss de syv siste månedene. Det har vært syv jævlige måneder, og det skulle faen ikke være nok med dette. Hun måtte for all del gå rundt å si dette også.. ÅHHHHHH!!!! UTBLÅSNING!!! Anonym poster: a5948a8a313becb81d5c6386dd7765fa
dobri123 Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Kanskje hun bare er sjalu rett og slett. Misunnelig for at gutten hun liker/ikke liker skal få barn med en annen. Det er vel egentlig da man bør da hintet om at han ikke vil ha hun, men ikke alle er så lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå