AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 17. Mai om 2 dager. Kikks hurra... Jeg har fått alvorlig nyre og bekken betennelse. Har hatt det i noen dager nå og blir ikke bedre, Jeg går på agressiv antibiotika og sterke smertestillende. Jeg har 2 små på 7 og 8. De skal ha en fortreffelig dag uansett, men JEG VIL være med. Hvor langt skal jeg strekke og holde inne smertene før det kan gå riktig alvorlig?. Ja jeg vet dette må jeg kjenne på kroppen, men kan en mor sette seg ned på 17 mai å klage på smerter? Familien min støtter meg 100% og mamma skal ha jentene på natten til 17 mai og følge de i toget og resten av dagen til farem til ungene kommer å hente de. Men dette er en dag jeg VIL ha med jentene og JEG VET av egen erfaring at mamma er noe man må ha på 17 mai, Pakke veska full av morfin ( jeg fungerer normalt på morfin) og kliste på ett smil og være der og bare kolapse når jeg kommer hjem? ( ungene skal til faren i helgen ) Eller ta det med ro som legen sa.... hmm Anonym poster: 2d4f90ac76c07d3c737f605915e09d69
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 syns du høres uansvarlig ut...vil du risikere å bli enda dårligere og kanskje ikke kunne ta vare på barna dine i det hele tatt en periode bare fordi du skal presse deg på 17 mai?? jaja, lykke til da...du har jo veska full av morfin så smertene trenger du vel neppe ta hensyn til da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå