AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Hva skal dere på 17.mai med babyen deres? Vi hadde tenkt til å komme oss ut og se togene osv i sentrum, men det er meldt regnvær så vet ikke helt hva vi skal gjøre. Er jo min lilles første 17. Mai så vil finne på noe så vi får noen fine bilder.. Anonym poster: ea1d5db7a91aafbfe37556db1c30f765
Gjest Clafoutis Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Vi har tenkt oss ut og se på toget osv. Det gjør vel ikke noe om det regner, man har jo regntrekk til vogna og paraply til oss voksne? (Men nå har jeg trillet utrolig mye i regnvær de siste månedene da, så det er mulig jeg har lavere terskel for det enn hva som er normalt ) Det er jo selvsagt kjedelig for bildenes del hvis det er grått og regn, men sånn er jo dessverre ofte 17. mai, og eventuelt kan man jo ta fine bilder inne også!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Kose oss hjemme, se på barnetogene på tv, spise kake, is og pølser. Vifte med flagg og ta på oss pene klær. Henge ut balkongflagg på trappa. Nyte en hyggelig fridag hjemme som en familien Anonym poster: 1d57e326f5d7d8b9f4502e56ccbd00ba 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Vi skal gå i tog sammen med storebror. Etterpå er vi invitert til et vennepar på "barnefest". Dagen avsluttes med besøk til Oldemor. Så her blir det ingen rolig, avslappende dag Men jeg regner med at babyen sover seg gjennom det meste Anonym poster: b8be7e5e92330b9046e281bfd9fa1056
Orchideae Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Vi skal være på camping rett utenfor byen fra torsdag til mandag. Kjører båt inn til sentrum, se på tog og spise middag på restaurant. Regner jeg med. Det var det vi gjorde i fjord uten baby og regner ned det blir det samme i år. Så lenge været er bra. Endret 15. mai 2013 av Orchideae
Redbull Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Vi ble hjemme hennes første 17 mai, da var hun bare noen mnd. Denne gangen tar mamma henne med i tåget, meg og pappan blir hjemme med den nyfødte.
Gjest Magdalene Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Minsten er hjemme med pappaen, mens jeg og storesøster går i tog, før vi får lunsjgjester.
skruf Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Vi skal gå i barnetog på morgenen, deretter er det arrangement på skolen til minstejenta med tradisjonelle leker, kaker, kaffe, is.. Så blir det å se på russetoget, og forhåpentligvis får minsten samlet seg flere russekort:) Deretter stikker vi hjem og spiser god middag, før vi drar ned til sentrum og ser på borgertoget der begge jentene skal delta. Senere på dagen er jeg litt usikker, men jeg tror minsten har lyst på disco i menigheten. Størstejenta er så gammel at hun skal nok henge med venninner hele dagen:) Gleder meg til fredag, alle hele familien i bunad og bikkja pyntet med 17mai-sløyfe:) Edit; Ser først nå at det er snakk om de med babyer.....ups! Endret 15. mai 2013 av maya76
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Vi skal gå i barnetog på morgenen, deretter er det arrangement på skolen til minstejenta med tradisjonelle leker, kaker, kaffe, is.. Så blir det å se på russetoget, og forhåpentligvis får minsten samlet seg flere russekort:) Deretter stikker vi hjem og spiser god middag, før vi drar ned til sentrum og ser på borgertoget der begge jentene skal delta. Senere på dagen er jeg litt usikker, men jeg tror minsten har lyst på disco i menigheten. Størstejenta er så gammel at hun skal nok henge med venninner hele dagen:) Gleder meg til fredag, alle hele familien i bunad og bikkja pyntet med 17mai-sløyfe:) Unnskyld at jeg er nysgjerrig, men hvilken type menighet er dere med i? Anonym poster: e68d570b0dcbe1acfefc22a25397314e
skruf Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Unnskyld at jeg er nysgjerrig, men hvilken type menighet er dere med i? Anonym poster: e68d570b0dcbe1acfefc22a25397314e Betel:)
Mafalda Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Vi er så "heldige" å ha et eldre søsken på det klassetrinnet som arrangerer 17.mai, så her skal babyen på to uker levere varmrett og rundstykker klokka ni, og deretter tilbringe dagen med å rigge leker og samle inn bonger... Mitt tips til 17.mai med baby må være å gjøre akkurat det dere har lyst til, om det så er å være hjemme, for så fort man får skolebarn reduseres valgmulighetene drastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå