AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Når jeg leser her inne føler jeg at alle har stålkontroll på alt som skal skje på den store dagen, og har planlagt i lang tid. Slik er det ikke her hos oss. Vi gifter oss om under en måned. Var og bestilte blomster og brudebukett i går, så i en brosjyre i butikken og valgte ut blomster iløpet av 2 min. Lokale er selvsagt ordnet og de tar seg av det meste. De dekker bordet og så setter vi blomstene ut, ferdig arbeid. Ikke noe mer dill og styr på birdet. Har ikke bestemt meny enda, får vel begynne å se på det neste uke. Aner ikke hvilke kaker vi skal ha, og har ikke begynt å spørre folk om å bake. Erklæringspapirene fra brudefolket er i orden, men ligger bare her hjemme. Må huske å sende den til vigsler snart. Tidsplan for dagen? nope. Har tid for vielse og middag, resten går som det går. Så, er det flere som meg? Tenker nesten ikke på bryllupet. Selvsagt gleder jeg meg, men stresser ikke med noe Anonym poster: 04e54fd942d451ba15c854959da800e7
Gjest lisha Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 jeg er også rolig, en mnd igjen til vår dag også men jeg har brukt veldig lang tid på forberedelsene, så føler jeg er godt i rute! Det som gjenstår her er: *bestille mat (menyen er bestemt, men jeg har ikke sendt inn bestilling enda) *kjøpe sko til sambo *øve inn dans *noe småtteri som må fikses på kjolen min og på brudepikekjolen *skjorte og vest til sambo må strykes *finne ut hvordan håret mitt skal være, og øve meg på den *lage festhefte *lage kirkehefte *skrive tale *sette opp bordplassering *papir må sendes inn til vigsler.. når må man sende inn det? Noen som vet? *spørre om kakebake-hjelp det jeg kommer på i farten i allefall
Gjest Kiara! Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Ja, skulle vi kjørt samme opplegget som dere hadde jeg også vært avslappet. Jeg hadde jo praktisk talt ikke hatt noe å tenke på nesten. Nå har vi valgt å gjøre absolutt alt selv så alt må kordineres, bestilles og ikke minst hentes... Jeg lider overhodet ikke av beslutningsvergring så resten har også blitt bestemt iløpet av ganske så kort tid. Men det er ikke til å legge skjul på at jeg kommer til å være en hysterisk brud siste uken! Hva skulle jeg ellers vært med en brudgom som ikke kan løfte eller bære, meg selv som ikke har lapen, mamma midt i overgangsalderen med tre digre telt som skal monteres. 120 stoler som skal settes opp og over 200m med stoff som skal draperes elegant i taket mens vi finner en løsning på lyskronene som også skal hentes. Men foreløpi er jeg ganske rolig av og til, har jo ingen tidsplan vi heller eller bordplan eller noe som helst. Ikke en kjole som passer heller for den sagts skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Jeg er vedlig rolig. Datoen er noen få mnd fra nå, og jeg har ordnet - ingenting. Dvs. papirene må vi vel få av gårde en dag snart... Anonym poster: 6cb1a5204a6aac9869c81d07ff977b13
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Vi vil gjøre minst mulig selv, betaler heller litt ekstra så lenge vi slipper å stresse Vi er nok litt under gjennomsnittet interessert i bryllupsting. Kirke og lokale ble booket for et år siden. Kjole ble kjøpt for noen måneder siden og invitasjoner sendt ut. Bortsett fra det har vi ikke planlagt eller tenkt særlig på bryllupet. Fikser det nå siste ukene. Vi ønsker bare å bli gift og ha en fin fest Kommer ikke til å trykke opp noe program eller meny, tale holder vi heller ikke og bryllupsdans kommer ikke på tale. Håper på at vi får en fin dag, selv om ting ikke er planlagt til minste detalj Anonym poster: 04e54fd942d451ba15c854959da800e7 1
Amens Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Jeg var vel og veldig mye som deg, når vi booka lokalet så var det meste i orden siden de og sto for mat, drikke, pynt og servering. Noen dager ble jeg litt redd vi hadde glemt noe siden jeg ikke opplevde alt det styre mange andre prater om. Og jeg skal love deg at vi hadde en fantatisk dag^_^
Anglofil Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Jeg var veldig rolig, men det var fordi jeg hadde stålkontroll og alt var planlagt i god tid før den store dagen. Mvh Yvonne
CathFoto Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Det er en stund til september, så foreløpig ganske rolig her også. Jeg elsker planlegging, men har langt i fra stålkontroll. Vi har valgt å gjøre mye selv fordi vi vil ha så personlig preg på dagen som mulig. Mener på ingen måte at restaurantbryllup er upersonlig, det er bare lettere å pynte som man vil og gjøre det litt mer avslappet på et leid lokale.
NovaFlare Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Jeg er særdeles rolig, men så skal vi ha et svært lite og borgerlig bryllup også.
Petalouda Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Åtte uker igjen her, men null stress i sikte. Det gjenstår en del ting, men klærne våre, papirer til kirkekontoret, sted for mottagelse samt deltagerliste er under kontroll og da er det viktigste på plass
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Er heeelt rolig selv. Restauranten tar seg av det meste. Kjole, smoking, sko og accessories er i orden. Frisør og sminkør bestilt. Det eneste som står igjen er øving på å ordne blomster/pynt selv, sende inn dokumentene til folkeregisteret, og sende ut invitasjoner Anonym poster: d263575b35099befdec6db84c731e051
Blådiamant Skrevet 16. mai 2013 #12 Skrevet 16. mai 2013 Ca. 2,5 mnd igjen. Stresser ikke selv om det gjenstår mye småplukk. Gleder meg heller ihjel :D
Gjest Kiara! Skrevet 16. mai 2013 #13 Skrevet 16. mai 2013 Jeg trenger en tråd for hysteriske bruder med kort tid igjen kjenner jeg idag... 1
snartmor Skrevet 20. mai 2013 #14 Skrevet 20. mai 2013 5 dager igjen her....... Det meste er ordnet, men nervene er her..... Vi har ikke øvet på dans (men jeg bryr meg ikke veeeeldig) Mye må hentes og bringes dagen før div spa behandling de kommende dagene trene trene trene Jeg "går inn" skoene da!!!!! Så dukket det opp et problem i går når jeg prøvde kjolen...... Den er så stor at jeg sliter med å sette meg ned!!! Jeg må ta sats og sette meg med stor fart.. Forloverne mine må derfor holde igjen stolen i kirken Men jeg ELSKER den kjolen!!!!!! (noen som har erfaring her??)
Gjest Sobril Skrevet 20. mai 2013 #15 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Vi har ingen dato enda. Satser på at det skjer i løpet av et par år. Vil gjerne få til baby først da jeg snart har gått ut på dato. Tror neppe jeg blir noen bridezilla da det blir veldig lite eller at vi evt tar det på sparket i utlandet. Endret 20. mai 2013 av Sobril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå