AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Inspirert av tråden om mannen din henger opp tøy, vasker, bretter osv. Noen svarer jo at deres menn ikke gidder, hverken vaske, rydde eller noe, og de må nærmest tvinge de ved å skru av tvn, eller kjefte. Det slår meg, hvor i alle dager har disse mennene bodd før de traff disse kvinnene? Under en stein hvor de levde i egen skitt og møkk, eller hjemme hos mor slik at man går direkte fra mor og til en ny kvinne som tar over "husets oppgaver"? Anonym poster: 1e0084cc70e290235767edcb8fc6c8a5
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 hvordan de overlevde?? vel, er vel ingen som har dødd av rot og møkk. menn har ikke samme syn på rot som oss kvinner. det syns jeg vi til tider burde tenke på før vi driver å kjefter å smeller over en lav sko
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Altså, når menn synes det feks er ok å skifte sengetøy 3-4 ganger i året, reagerer ikke du da? Anonym poster: 699a72cbaca54f6a954d9bbf1609ed6f 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Tja, jeg vet om en som får moren sin til å komme på døra med rent tøy og middag og som også tar med seg skittentøyet for ham. Anonym poster: 2c97a8c2f952a5b05badc0a95c59452a 4
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Hvorfor blir folk ilag med folk som ikke har boevne? 5
Gjest Cytosin Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Da måtte de utførte husarbeid ettersom de ikke hadde noen til å rydde etter seg. Forstår ikke hvordan noen holder ut med mennesker som oppfører seg som barn i trassalderen. 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Menn har bare en høyere skitttoleranse enn kvinner. Mens dama syns det blir så skittent at hun støvsuger en gang i uken synes ikke mannen at det er skittent nok før det har gått tre uker. Så da han bodde alene støvsugde han ganske enkelt hver 21. dag.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har en slik venn, utad ser han sikkert ganske normal ut men hjemmet hans ser ut som et bomba horehus for å si det mildt. Han var sammen med ei dame en kort stund og da syntes han det var helt naturlig at hun lagde mat til ham og gjorde masse husarbeid. Selv vasker han aldri badet, det eneste han egentlig gjør i hjemmet er å vaske klær og støvsuge vekk det verste. Så skifter han faktisk på senga ganske ofte, det er vel den eneste tingen som imponerer meg. Ting ligger strødd, kjøkkenet flyter over av oppvask og annet rot, stuebordet er dekket av tallerkener, tomme snusbokser og søppel. Tomflasker panter han nesten aldri så han samler gjerne opp ti-femten poser med pant før jeg tvinger meg selv til å gjøre det for ham. Mange ganger har jeg prøvd å si til ham at dette er veldig utiltrekkende og at det blir verre dess eldre han blir - hadde jeg blitt med han der hjem ville jeg blitt sjokkert over leiligheten og ganske fort avskrevet ham som potensiell kjæreste. Jeg vet han bodde sammen med ei rett etter han flyttet ut hjemmefra og antar egentlig at hun gjorde det meste av husarbeid da, og så har han bare aldri giddet å lære seg noenting selv etter det. Jeg har prøvd å lære ham å vaske opp på en hensiktsmessig måte, prøvd å si at med litt ryddighet ville hjemmet sett mye bedre ut. Men han er for lat. Anonym poster: 802a36d0f5eddb4082ab3bc857d16273 5
Zim0na Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Mange menn bor hos mamma og drikker melk til de flytter inn med kona. Eksen min var sånn! Tidligere var jeg med en som ikke vasket klær selv. Da jeg var hos han kom mora inn på rommet hans med ferdigbretta klær. Det irriterte meg. Uansett Virker som mange menn kun vasker hvis de "MÅ". dvs at de bor alene.. Når de flytter sammen med en kvinne så FORVENTER DE at hun skal gjøre husarbeid fordi de assosierer en kvinne med mora si.. Andre lever i sin egen dritt. Var på besøk hos en på hybel og han hadde bananskall i sofan osv. æsj. 3
Zim0na Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Tips: hvis du vil hevne deg på typen så ta brukt mensenbind og klistre det over alt når du har mensen... På tvn.. på dørhandtak.... på glasset han drikker av. Funker bra ! ;D Jeg har prøvd....... Neida bare tulla litt her, har ikke prøvd det. Hehe 5
Elanore Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Menn har bare en høyere skitttoleranse enn kvinner. Mens dama syns det blir så skittent at hun støvsuger en gang i uken synes ikke mannen at det er skittent nok før det har gått tre uker. Så da han bodde alene støvsugde han ganske enkelt hver 21. dag. Great, I'm a man... Endret 15. mai 2013 av Elanore 3
Gjest Indra Skrevet 15. mai 2013 #12 Skrevet 15. mai 2013 Det er ikke noe kult å treffe en mann og finne ut at han er en gris, for da vet man at det er lite tak i ham generelt. Å stelle sitt eget hjem er noe alle over tolv burde klare å få til. 5
Zim0na Skrevet 15. mai 2013 #13 Skrevet 15. mai 2013 Kompisen til typen er revisor, har stort hus og alt, ser ordentlig ut, men mora kommer støtt og stadig hjem til han og vasker huset, laget mat etc.. typen sa når kompisen hadde bursdag så kom mora og hang opp ballonger osv. WTF?! Er det mulig sier jeg bare. Fyren er over 30 år.... Hjelper ikke å skryte av stort hus og lang utdannelse hvis du ikke kan de grunnleggende tingene som å vaske din egen skit. Synes bare det høres så rart ut! Jeg vaska mine egne klær fra jeg var 12 år. Trodde det var ganske normalt men tydeligvis ikke. 2
Gjest Elseby13 Skrevet 15. mai 2013 #15 Skrevet 15. mai 2013 De fikk mødrene sine til å vaske for seg.
Zim0na Skrevet 15. mai 2013 #16 Skrevet 15. mai 2013 Det er ikke noe kult å treffe en mann og finne ut at han er en gris, for da vet man at det er lite tak i ham generelt. Å stelle sitt eget hjem er noe alle over tolv burde klare å få til. Det er ikke noe særlig å være med en mann som er skitten som en gris, da får man kroniske urinveisinfeksjoner med på kjøpet...
Gjest Indra Skrevet 15. mai 2013 #17 Skrevet 15. mai 2013 Det er ikke noe særlig å være med en mann som er skitten som en gris, da får man kroniske urinveisinfeksjoner med på kjøpet... Åsj, det hadde jeg ikke tenkt på. Men jeg ligger ikke med menn som ikke vasker seg nedentil så jeg har egentlig aldri hatt noen grunn til å reflektere over det der.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #18 Skrevet 15. mai 2013 Altså, når menn synes det feks er ok å skifte sengetøy 3-4 ganger i året, reagerer ikke du da? Anonym poster: 699a72cbaca54f6a954d9bbf1609ed6f jo men jeg reagerer ikke om han ikke tar oppvasken AKKURAT i det jeg vil han skal ta oppvasken. jeg tåler rot. jeg tåler at ikke alt skjer når jeg helst vil det skal skje. jeg rydder etter meg med en gang jeg har laga meg noe mat. det gjør ikke han og det kan jeg faktisk ikke kreve eller bitche om heller. det finnes en middelvei. jeg krever ikke at oppvasken taes når jeg ber om det. jeg krever ikke at alt skal foregå rundt min klokke.
kaffegjest Skrevet 15. mai 2013 #19 Skrevet 15. mai 2013 Inspirert av tråden om mannen din henger opp tøy, vasker, bretter osv. Noen svarer jo at deres menn ikke gidder, hverken vaske, rydde eller noe, og de må nærmest tvinge de ved å skru av tvn, eller kjefte. Det slår meg, hvor i alle dager har disse mennene bodd før de traff disse kvinnene? Under en stein hvor de levde i egen skitt og møkk, eller hjemme hos mor slik at man går direkte fra mor og til en ny kvinne som tar over "husets oppgaver"? Anonym poster: 1e0084cc70e290235767edcb8fc6c8a5 Da hadde de mor, så senere kjærester og etterhvert vaskehjelp som de betalte for selvsagt. 2
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #20 Skrevet 15. mai 2013 Han bor alene, og vasker sporadisk. Det set oftest greit ut midt på gulvet, men i kroker og under møbler blir hybelkaninene svære, og kjøleskapet har sitt eget økosystem mellom inntørkede eller pelskledde uidentifiserbare tidligere grønnsaker og tomemballasje. Hvorfor har menn så vanskelig for å skille seg av med plasten som har vært utenpå sixpacken, tomme egge- og melkekartonger osv?? Jeg er også en rotekopp, men tror at minus og minus kan bli pluss og at vi vil passe på hverdandre under samme tak. Han er ikke lat ellers og har ikke vegring for å ta i et tak når det foreslås.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå