Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når kan man begynne å gi smokk til baby. han får kun mme på flaske. kan smokk ødelegge sugeteknikken eller.

Anonym poster: 43226fe6e42893bb8c801fcf1a1fb7bc

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vi ga smokk når baby var 1 uke ca. Hun har aldri hatt noe problemer med å ta flaske.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel helst i forhold til amming at man får anbefalt å vente med smokk(og flaske) fordi det kan gjøre barnet sugeforvirret, pupp og smokk er jo ikke så likt.

En tåtesmokk og vanlig smokk er jo realtivt like, så barn som får flaske fast vil nok ikke bli sugeforvirret i samme grad.

Mine har fått smokk fra de var 1 og 3 dager gamle og det har ikke gjort de sugeforvirret. Yngste ble litt sugeforvirret når hun måtte begynne å få litt tillegg fra flaske ved 3 uker alder, men det gikk seg til etter noen uker.

Anonym poster: 54e15f399eba6fe5738e1578491de2bc

Skrevet

Min fikk på barsel. Det er som andre sier i forhold til sugeforvirring når de får pupp man bør vente.

Skrevet

Min fikk også smokk nesten fra dag 1, uten at det førte til sugeforvirring. Men her må du vel se an babyen og om den klarer å skille eller ei :)

AnonymBruker
Skrevet

Min fikk på barsel. Det er som andre sier i forhold til sugeforvirring når de får pupp man bør vente.

Det er kanskje derfor du fikk så mye problemer med ammingen, da? Du har jo skrevet utallige innlegg tidligere om at hun ikke ville ha pupp, du fikk brystbetennelser (antakelig pga feil sugetak siden dere hadde brukt smokk, tenker jeg) osv..

Anonym poster: c8166ce96b3074b78c0993467541cf2f

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Min fikk smokk da hun var 2 uker, himmelrik, sier bare jeg! Hun brukte meg som smokk 24/7, så det ble en ny hverdag når vi kunne sette i proppen. ;) Ventet såpass lenge fordi vi var redde for at det skulle ødelegge for ammingen, men jordmor sa fritt fram da hun var på hjemmebesøk, og heldigvis gikk det bra. :)

Skrevet

Det er kanskje derfor du fikk så mye problemer med ammingen, da? Du har jo skrevet utallige innlegg tidligere om at hun ikke ville ha pupp, du fikk brystbetennelser (antakelig pga feil sugetak siden dere hadde brukt smokk, tenker jeg) osv..

Anonym poster: c8166ce96b3074b78c0993467541cf2f

Unødvendig og skikkelig lavmål... Du vet ingenting om hennes situasjon. Snakk om å sparke til noen mens de ligger nede.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...