Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

I begynnelsen av februar møtte jeg en mann jeg falt helt pladask for. Vi møttes via et erotisk nettsted. Han er 45, jeg er 30. Vi har begge barn og er skilte.

Da vi møttes første gang, var det hjemme hos ham. Alt stemte fra første stund, og etter en halvtimes tid endte vi opp med å ha helt fantastisk sex.

Et par uker etterpå møttes vi igjen, hjemme hos meg. Vi hadde sex igjen. Jeg avslørte for ham at jeg var hodestups forelsket i ham, og spurte om han følte noe for meg. Han sa vi ikke hadde tilbrakt nok tid sammen til at han kunne være forelsket, men utelukket ingenting for fremtiden. I en sms skrev han at han absolutt hadde følelser for meg, og at han hadde tenkt masse på meg. Følelser som var positive, riktige følelser, forklarte han.

Et par uker etter andre møte, møttes vi igjen. Vi hadde sex igjen, og snakket lenge sammen, hørte på musikk, kysset. Alt var som en ubeskrivelig nydelig drøm.

Det kom frem at vi begge hadde profiler på et annet erotisk nettsted også, og han ville vite hva kallenavnet mitt var der. Jeg søkte opp han også senere på kvelden, etter at han hadde dratt. Fant da ut at han stod oppført med en såkalt "playpartner" der(stod som singel på det erotiske nettstedet via møttes gjennom). Jeg skrev en sms og spurte hva det var for noe...Han sa at han ikke møtte henne lengre for sex, men at de var veldig gode og nære venner som betyr for hverandre, at de kommer til å ha mer kontakt. Hun er lesbisk/bifil, og er nå i et forhold med en annen jente, men han sier hun står som "playpartner" så hun slipper "mas" fra andre menn på nettstedet. Jeg uttrykte i alle fall at det plaget meg litt, han skrev bare at det var "leit". Han sa at dette var noe vi heller burde snakke om ansikt til ansikt.

Et par uker senere hadde vi avtalt å møtes, men han fikk noe ekstra på jobben så vi måtte avlyse. Så kom påsken. Sendte ham en sms litt etter påske og skrev at jeg savnet ham, håpet vi snart kunne møtes. Han sa han skulle på et bondage-kurs neste helg og at vi kunne finne en dag etter det.

Jeg ventet tålmodig, og tilfeldigvis var jeg innom det nettstedet hvor han har den "playpartneren," og oppdaget da at han hadde lagt til enda en dame som "playpartner." Hun er nærmere 40, kort hår, ikke spesielt feminin. Hun hadde lagt ut et par bilder hvor bildeteksten sa "bundet av.........", og folk kommenterte at hun så fin ut, hadde et sårbart uttrykk i øynene etc. Jeg begynte å gråte, for han hadde jo sagt at han skulle binde meg, at vi skulle finne en dag.

Skrev en sms til ham og spurte når vi kunne møtes, og spurte og hvorfor han hadde lagt til en ny "playpartner" som ikke var meg..... Han hadde møtt og bundet henne for kun en måned siden, da han sa til meg at han hadde fullt opp både hjemme og på jobb og derfor ikke hadde tid til å treffe meg.....

Han svarte at han hadde lagt henne til som "playpartner" der slik at hun skulle slippe "mas" fra andre menn som ville binde henne.....Jeg ble ekstremt sjalu og sendte masse sms-er hvor jeg bl.a. skrev at hvorfor henne og ikke meg, kan ikke noen andre binde henne så du og jeg kan treffes og leke sammen etc. Skrev at jeg gråt og var fortvilet, at jeg skulle ønske jeg var "playpartneren" hans. Sendte en forespørsel om å i det minste bli lagt til vennelisten hans der, men den avslo han.

Neste dag skrev han at den sterke reaksjonen min gjorde at han ikke visste om vi burde treffes igjen, at han mente han hadde gjort klart at all drama var uakseptabelt. Jeg beklaget, tryglet ham å tilgi meg. Slik sendte vi noen meldinger frem og tilbake, han sa han skulle tenke på det, at han ikke visste, vi får se etc. For et par dager siden sa han at han har trukket seg tilbake, at han ikke leker med noen nå, at han kun driver med bondage og da "bruker" de han allerede har bundet på......

Er helt knust, tryglet ham igjen om å ombestemme seg. Han skrev da at han ikke utelukker at vi kan treffes igjen, men at foreløpig blir det slik han har sagt - og om at jeg maser mer har det motsatt effekt enn det jeg vil.

Det er veldig vondt, for jeg var så lykkelig sammen med ham, trodde at jeg hadde funnet noe jeg hadde drømt om i årevis -den perfekte dominante mann, og sjansen til endelig å få være en underdanig slavinne. Han hadde sagt at ja, han ville binde meg og det vi hadde var fint og spennende. Gledet meg til alt, var lykkelig.

Nå vil jeg selvsagt ikke sende flere sms-er, tør ikke spolere den bittelille sjansen for at kanskje han en dag vil treffe meg igjen. Likevel er det noe som er så himmelropende urettferdig og meningsløst med det hele: At jeg ble sjalu og dramatisk på sms skal telle mer enn hvor fint og deilig vi hadde det ansikt til ansikt i virkeligheten? Det føles så galt. Skulle ønske han ville snakke ut om det ansikt til ansikt, som to voksne.

Hun som er "playpartneren" hans virker han ikke å ha så sterke følelser for, han sa jo at hun er det for å slippe henvendelser fra andre menn. Samtidig er det så urettferdig, for jeg ville satt så uendelig mer pris på å få treffe ham og bli bundet av ham. I tillegg er hun nesten 10 år eldre enn meg, styggere, laaangt mindre feminin, biseksuell og ingen naturlig underdanig. Jeg skjønner ingenting, vil bare forsvinne. Hun trykker stadig vekk på "liker" på bondage-bilder etter at han førte henne opp som "playpartner," skriver at hun nylig har opplevd å underkaste seg etc. Det er så vondt, det skulle ha vært meg.

Er det noe håp i det hele tatt? Har skrevet til ham at jeg ikke krever noen forpliktelser, at jeg har vent meg til tanken på at han treffer andre, at jeg bare vil treffe ham når han kan -og at han da kan gjøre akkurat det han vil med meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.. Intet håp.

Anonym poster: 944115870b36468523a94f6d16ab6f33

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

eeeh,,,du møter en på et EROTISK nettsted, har sex en halvtime etter dere har møttes første gang og du forstår virkelig ikke at han kun er ute etter sex??

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men du virker noe naiv.

Anonym poster: a8040dade948f8a9c9dfc728039a9d61

• Liker 8
Gjest anonym
Skrevet

eeeh,,,du møter en på et EROTISK nettsted, har sex en halvtime etter dere har møttes første gang og du forstår virkelig ikke at han kun er ute etter sex??

Det er helt greit for meg at kun er ute etter sex, for jeg er kjempeforelsket i ham og var lykkelig hvert eneste sekund vi tilbrakte sammen.

Skrevet

Han høres manipulativ ut, helt ærlig... "Oppfør deg som jeg vil, ellers treffes vi ikke mer!" Synes det virker som han har deg rundt lillefingern. Hvis du må endre deg og undertrykke egne følelser for at han skal godta deg, så er det ikke verdt det. Kanskje han tror at det er en del av gamet... At du må konkurrere om han, mener jeg.

Uansett er det neppe noen fremtid i det her. For en smørje...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er tydelig ikke interessert i noe mer enn sex. Glem ham og finn en annen.

Anonym poster: 0b3d46ed97cf0bc886d0e8fe2709657a

AnonymBruker
Skrevet

Du møtte han på et erotisk nettsted, så klart er han ikke interessert i et forhold. Ellers ville han ha registrert seg på sukker.no eller andre dating websider. Kjære deg, kom deg vekk fra han.

Anonym poster: 5c09d9bbc85f189e625e1dab75b029fa

Gjest anonym
Skrevet

Du møtte han på et erotisk nettsted, så klart er han ikke interessert i et forhold. Ellers ville han ha registrert seg på sukker.no eller andre dating websider. Kjære deg, kom deg vekk fra han.

Anonym poster: 5c09d9bbc85f189e625e1dab75b029fa

Nei, men han har sagt at han ville bli bedre kjent med meg, møte meg igjen. At det vi hadde var fint og spennende. Jeg krevde aldri noen forpliktelser, var bare takknemlig for hvert øyeblikk - og vil være det om han vil treffe meg igjen også.

Gjest anonym
Skrevet

Han høres manipulativ ut, helt ærlig... "Oppfør deg som jeg vil, ellers treffes vi ikke mer!" Synes det virker som han har deg rundt lillefingern. Hvis du må endre deg og undertrykke egne følelser for at han skal godta deg, så er det ikke verdt det. Kanskje han tror at det er en del av gamet... At du må konkurrere om han, mener jeg.

Vel, jeg sendte ganske mange emosjonelle og dramatiske sms-er, og mange menn liker jo ikke drama. Er ikke så glad i det selv heller, men følelsene tok overhånd i noen timer hvor jeg sendte masse meldinger jeg angrer veldig på -selv om jeg ikke mente noe vondt med det. En del av gamet....tja, vi møttes under forutsetningen av at han er den dominante og jeg den submissive, underdanige. Vi er begge BDSM-mennesker, men jeg skulle ønske han tok mer hensyn til hjertet mitt. Håper i alle fall han etter hvert vil møte meg igjen, selv om sjansen er liten.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er helt greit for meg at kun er ute etter sex, for jeg er kjempeforelsket i ham og var lykkelig hvert eneste sekund vi tilbrakte sammen.

ja det var jo svært kortsiktig tenkt.. da må du nesten bare regne med at du på et eller annet tidspunkt blir såret

Gjest Gjest
Skrevet

han er da ikke manipulativ fordi han har "krav" til hvordan relasjonen dem i mellom skal være. ho vet jo hvor han står, dermed er det ts ansvar for om ho vil godta kun et seksuelt forhold eller ei

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, jeg sendte ganske mange emosjonelle og dramatiske sms-er, og mange menn liker jo ikke drama. Er ikke så glad i det selv heller, men følelsene tok overhånd i noen timer hvor jeg sendte masse meldinger jeg angrer veldig på -selv om jeg ikke mente noe vondt med det. En del av gamet....tja, vi møttes under forutsetningen av at han er den dominante og jeg den submissive, underdanige. Vi er begge BDSM-mennesker, men jeg skulle ønske han tok mer hensyn til hjertet mitt. Håper i alle fall han etter hvert vil møte meg igjen, selv om sjansen er liten.

hvorfor skal han ta hensyn til hjertet ditt? det er faktisk du som må ta hensyn til deg selv. han er ute etter sex og det må du bare forholde deg til. han har ikke bedt om drama og følelser

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er nok redd du har blåst dette grundig og vel, TS.

Om du ikke hadde kastet styringen fullstendig så kunne dere (i teorien) blitt vennner (kanskje tilogmed ganske gode venner etterhvert) og hatt fantastisk sex.

Jeg ville ansett dette som en 'lost case' nå.

Skrevet

Easy come easy go. Sorry men du kan ikke forvente at han skal være trofast mot deg når dere har sex 30 min etter første gang dere møtes.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men han har sagt at han ville bli bedre kjent med meg, møte meg igjen. At det vi hadde var fint og spennende. Jeg krevde aldri noen forpliktelser, var bare takknemlig for hvert øyeblikk - og vil være det om han vil treffe meg igjen også.

hva er det du egentlig ønsker svar på da? du sier jo du kommer til å fortsette uansett.han er kun ute etter sex. så om du fortsetter å treffe han under de premissene så får du hjertet knust. ditt valg og ingenting å sutre over

Gjest Anonym A
Skrevet

Hei ts,

hvorfor vil du deg selv så vondt , tenker jeg?

Greit at du tenner på en dominant mann, at du er submissiv, men at du overhode ikke tar hensyn til dine egne følelser her, det reagerer jeg på!

Hvordan står det til med selvbildet?

Og ja, enige med de som sier at du hadde sex med han etter bare 30 minutter, hva forventer du?

Det sier jo at du ikke har noen grenser i mitt hode, en mann føler seg ikke så veldig spesiell med en slik handling fra din side.

Det jeg synes er bra, i motsetning til andre her, er at du reagerte som du gjorde! Du var faktisk ærlig med deg selv! Greit at det ble drama, masse sms, men so what? Det var din reaksjon, han hadde jo vært med en annen kvinne, forstår deg så godt! Hvorfor skulle du late som ingenting, når hjertet ditt gråt?

Men nå må du fortsette å være ærlig med hjertet ditt. Du har blitt forelsket i denne mannen, da kommer du til å få smerte hver gang han har andre damer, så synes ikke du skal gå inn i noe forhold på hans premisser, det vil bare såre deg! Godt mulig han løy om det at hun andre er bifil og ikke vil ha andre menn til å ta kontakt, virker som en type som lyver for å få det til å gå sin vei, han skal tydeligvis ha styringen, og hvordan vil det bli jo mer knyttet du blir, når han gjør som han vil når han vil uten å ta hensyn til dine følelser?

Har du vært i et destruktivt forhold tidligere? ( nevnte du har vært gift )

Synes du skal ta hensyn til deg selv , og dine følelser fremover. Tror det vil være destruktivt for deg å se denne mannen. Når du reagerte som du gjorde, kommer du ikke til å synes det er greit at han ser andre innimellom, tro meg, det kommer til å være et helvete for deg følelses messig!

Gjest anonym
Skrevet

Jeg er nok redd du har blåst dette grundig og vel, TS.

Om du ikke hadde kastet styringen fullstendig så kunne dere (i teorien) blitt vennner (kanskje tilogmed ganske gode venner etterhvert) og hatt fantastisk sex.

Jeg ville ansett dette som en 'lost case' nå.

Hvorfor tror du det er "blåst" grundig og vel? Jeg har bedt om unnskyldning for at jeg var så dramatisk, lovet at det aldri vil skje igjen, sagt at han kan gjøre hva han vil med meg. Er det jeg har gjort så utilgivelig? Jeg har jo ikke vært slem, bare vært altfor følsom og dramatisk, skrev aldri noe stygt, for det meste kjærlighetserklæringer og ønske om å treffe han igjen.

Gjest anonym
Skrevet

Hei ts,

hvorfor vil du deg selv så vondt , tenker jeg?

Greit at du tenner på en dominant mann, at du er submissiv, men at du overhode ikke tar hensyn til dine egne følelser her, det reagerer jeg på!

Hvordan står det til med selvbildet?

Og ja, enige med de som sier at du hadde sex med han etter bare 30 minutter, hva forventer du?

Det sier jo at du ikke har noen grenser i mitt hode, en mann føler seg ikke så veldig spesiell med en slik handling fra din side.

Det jeg synes er bra, i motsetning til andre her, er at du reagerte som du gjorde! Du var faktisk ærlig med deg selv! Greit at det ble drama, masse sms, men so what? Det var din reaksjon, han hadde jo vært med en annen kvinne, forstår deg så godt! Hvorfor skulle du late som ingenting, når hjertet ditt gråt?

Men nå må du fortsette å være ærlig med hjertet ditt. Du har blitt forelsket i denne mannen, da kommer du til å få smerte hver gang han har andre damer, så synes ikke du skal gå inn i noe forhold på hans premisser, det vil bare såre deg! Godt mulig han løy om det at hun andre er bifil og ikke vil ha andre menn til å ta kontakt, virker som en type som lyver for å få det til å gå sin vei, han skal tydeligvis ha styringen, og hvordan vil det bli jo mer knyttet du blir, når han gjør som han vil når han vil uten å ta hensyn til dine følelser?

Har du vært i et destruktivt forhold tidligere? ( nevnte du har vært gift )

Synes du skal ta hensyn til deg selv , og dine følelser fremover. Tror det vil være destruktivt for deg å se denne mannen. Når du reagerte som du gjorde, kommer du ikke til å synes det er greit at han ser andre innimellom, tro meg, det kommer til å være et helvete for deg følelses messig!

Hvorfor er så mange hengt opp i at vi hadde sex den første gangen vi møttes? Vi hadde jo snakket om det på forhånd, at vi likte hverandres bilder/utseende, at vi hadde lyst på hverandre og at om alt klaffet kunne vi ha sex. Hvorfor skulle han føle seg mindre spesiell fordi vi hadde sex? Skulle jeg også føle meg mindre spesiell av den grunn, eller gjelder det bare for menn - menn kan ha sex første kvelden og det er ok, men fy og skam på meg fordi jeg er kvinne og hadde sex første kvelden??

Jeg har dårlig selvtillit, innrømmer det, men han fikk meg til å føle meg lykkelig -derfor jeg ville/vil fortsette å møte ham .At han møter flere hadde jeg kunnet leve med, så lenge jeg iblant hadde fått være hans i noen timer, en kveld, eller natt.

Når man finner noen som gjør deg lykkelig, er ikke det verdt å kjempe for å beholde? Jeg gjorde det sikkert på feil måte, vil/ville bare ha ham så intenst og så ble alt galt da jeg viste at jeg var sjalu. Tror ikke det ville vært et helvete å møte en mann som også treffer andre, fordi han er den jeg har drømt om å møte så lenge.

Har levd i et kjærlighetsløst ekteskap, det kan vel kanskje kalles destruktivt. Men har normal kontakt med eksen i dag, og vi samarbeider bra om barna. Fremover blir det nok vondt å skulle skjule for alle at hjertet mitt er knust, for vi møttes bare tre ganger og har ikke fortalt om han til noen.

Vet forresten at hun dama som er "playpartneren" hans er bifil, har sett bilder av henne på det nettstedet også. Vil beskrive henne som mindre attraktiv, lite feminin og med et enkelt språk. Prøver å finne ut hva som er spesielt med henne, men finner ingenting. Jeg er yngre, er pen, har langt nydelig hår, snill, romantisk, naturlig underdanig.....alt jeg trodde han lette etter. Kan det være mulig at han kontakter meg igjen om jeg ikke gjør noe i forhold til ham, bare venter?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor tror du det er "blåst" grundig og vel? Jeg har bedt om unnskyldning for at jeg var så dramatisk, lovet at det aldri vil skje igjen, sagt at han kan gjøre hva han vil med meg. Er det jeg har gjort så utilgivelig? Jeg har jo ikke vært slem, bare vært altfor følsom og dramatisk, skrev aldri noe stygt, for det meste kjærlighetserklæringer og ønske om å treffe han igjen.

Du har sannsynligvis blitt oppfattet som dramatisk, klengete og sjalu, - pluss at du har forelsket deg i ham.

Du har med andre ord forrykket hele grunnlaget for den settingen dere møttes i, og som han har forholdt seg til.

Som du selv sier; Du har vært altfor følsom og dramatisk, og selv om du har lovet (på tro og ære) at det ikke skal gjenta seg så kan man aldri være sikker på det.

Den settingen som lå til grunn for det rene sexuelle forholdet dere etablerte forrykket du elegant ved å sende ham et lass med kjærlighetserklæringer og ønsker om å se ham igjen.

Å 'friste' ham med sexuelle lovnader midt oppi den smørjen du har kokt sammen tror jeg er ganske fånyttes.

Han ønsket en playmate, en sexpartner, ikke en sjalu kjæreste.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...