Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her kl 04.19. sukk. Føler jeg er den eneste i hele verden som er våken. Jenta vår på 8 mnd tuller fælt om natten. Våkner stort sett på disse tider og kan gjerne holde det gående til 07.00 Det er lite holdbart da vi har to barn til som våkner på de tider. I dag er jeg steil og lar henne ligge, hun må lære seg at hun ikke blir plukket opp. Gjæsp...Skjønner ikke hva som plager henne eller om det er vanen. Vi begynner å bli litt desperate. Noen som har forslag? Må få poengtere at hun sover minimalt på dagtid også. I dag bare 20 min... Men stort sett en time. Noen som har tips og komme med??? Har brukt en del alternativ behandling tidligere til andre ting og andre plager( til hele familien)

ja,ja nå tror jeg det ble stilt gitt... får skynde å legge meg før hun våkner igjen. Bakdelen med å stå opp midt på natten er også at en blir så sulten, og det er hellerr ikke bra i lengden...

Jeg får prøve igjen. God Natt alle sammen. Zzzzzzzz

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jøss, det kunne vært meg i går natt jo. Har en gutt på snart 7mnd som heller ikke vil sove. Aner ikke hva vi kan gjøre jeg.

Skrevet

Gutten vår på snart 14 mnd har hatt vanskeligheter med å sove siden han var nyfødt...vet hvordan dere har det.

Ta en tur til homeopat:)

Det kan hjelpe.

Vi var der pga andre ting også, og han sov som en stein de neste 3 netter etter å ha begynt på sukkerpiller (med innhold av et eller annet).

Dessverre har han begynt å tulle om natta igjen, men ikke så ille som det var.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...