Kira27 Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 Hei, skulle gjerne hatt tips på en god bodylotion til normal/tørr hud Hvilket merke/type bruker dere og hva er det som er så bra med den?
Fakse Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 Gjentar til det kjedsommelige Det som virkelig duger er Biotherm sin blå-hvite bodylotion med sitrusduft. Den beste jeg noen gang har hatt
Elze Skrevet 6. april 2004 #3 Skrevet 6. april 2004 L'Oreal Nutrilift (den i hvit flaske) er vel så god som Biotherm etter min mening. Ikke er den dyr heller. Vichy sine bodylotioner er også gode. Har du veldig tørr hud er det mange her som anbefaler Body Shop sitt Body Butter.
Gjest Ethereal Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 L'Oreal Nutrilift for tørr hud. Huden blir myk, og det VARER. Jeg har tørr hud, og er fornøyd med denne. I tillegg lukter den diskret og koster lite, rundt 60kr.
Gjest Cuddly Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Jepp, Nutrilift er billig og bra! Men den er ikke så praktisk å slenge i bagen hvis jeg skal noe, så da har jeg en Vichy Lipidiose 1 el. 2 stående. Den bruker jeg også av og til bare for å få litt forandring. Hadde ikke prøvd noen av dem før jeg hadde lest mye bra om dem her inne (takk Ethereal ), og nå har jeg ikke mindre enn 3 favoritter :-)
Christy Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Nutrilift i hvit flaske er kjempefin! Tror det må være den beste jeg har prøvd så langt som er billig. Huden føles mykere og fastere synes jeg..
SunAndMoon Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 Er glad i Vaseline Intensiv Care (hjelper godt hvis du har eksem, eller veldig tørr hud) Er også enig med de andre, L'Oreals Nutrilift. Men synes Vaseline Intensive Care er best. Prøvde forresten Natusans "Minimize" idag, og den var bare nyyydelig! tørker fort og lukter godt! De body lotion'ene som er nevnt ovenfor er verken dyre eller dårlige =)
Julie Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 Henger meg på Nutrilift her, den er god! Biotherm sin er også bra, men lukta er litt for spes./markert etter min smak.
Kira27 Skrevet 7. april 2004 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2004 L'Oreal Nutrilift for tørr hud. Huden blir myk' date=' og det VARER. Jeg har tørr hud, og er fornøyd med denne. I tillegg lukter den diskret og koster lite, rundt 60kr.[/quote'] Etter tips her på forumet kjøpte jeg meg en flaske med L'Oreal Nutrilift for tørr hud. Den virker grei nok med tanke på fuktighet, men synes at parfymelukten ble for INTENS :-? Føler som jeg har badet i parfyme etter å ha smurt inn litt bodylotion på armene :-x
Nøste Skrevet 7. april 2004 #13 Skrevet 7. april 2004 Jeg bruker Biotherm med appelsin lokt synes den er god .
Gjest Virvel Skrevet 7. april 2004 #14 Skrevet 7. april 2004 Jeg sverger til Cosmica med parfyme, men den finnes uten også. Uansett er den kjempegod, den trekker godt inn i huden og den varer lenge.
Gjest Virvel Skrevet 7. april 2004 #16 Skrevet 7. april 2004 Kan forresten tenke meg at alle dere som anbefaler Vichy har rett. :-) Jeg har ikke prøvd bodylotion derfra, men er strålende fornøyd med alle andre Vichy-produkter jeg har vært borti.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. april 2004 #17 Skrevet 8. april 2004 Jeg er veldig fornøyd med Vichy Lipidiose 1!
Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2008 #18 Skrevet 6. februar 2008 Jeg bruker body butter med multe fra Fleur de Sante. Den gir fuktighet som varer mange dager. Anbefales hvis du har tørr kroppshud.
MarianneE Skrevet 6. februar 2008 #19 Skrevet 6. februar 2008 Den i krukke fra Dove er god, men biotherm er no.1!
Nicky B Skrevet 6. februar 2008 #20 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er stor fan av Nutrilift og Vichy lipidiose. Liker også oliva bodybutter fra apoteket, ikke fullt så "mektig" som bodybutteret fra Body Shop. Men en av de beste som jeg kjøper masse av når jeg er i England, er Palmers cocoa butter body lotion. Den er kjempegod og billig, bare så synd at den ikke lengre er å få tak i her til lands. (ikke som jeg vet hvertfall, så er det noen som vet om den finnes noe sted blir jeg kjempeglad for å vite det!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå