Gjest TS Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Hei, Jeg traff denne mannen på Sukker. no, men vi visste om hverandre fra før, og har gått i paralellklasse på vgs, vi er like gamle 28 år år. Og jeg har en sønn på 14 måneder. Vi møttes ganske raskt, og kommunikasjonen og kjemien er perfekt og han har et utseendet og personlighet jeg er fullstendig betatt av. Dette har bare skjedd meg en gang før i mitt liv faktisk.. Vi møttes en gang senere en uke etter første møtet, så en film sammen, han sov over og vi hadde sex. Han sier at han ser etter en å dele livet med og ser etter et forhold på sikt, men er redd vi kanskje har kommet inn i en sirkel hvor alt handler om sex egentlig. Vi hadde en sinnsyk match i senga, og det har også bare skjedd meg en gang før og jeg begynner å få følelser for denne mannen. Jeg skrev melding til han et par dager etter han sov over og lurte på om han ville finne på noe, da dro han en litt dårlig unnskyldning som jeg fant ut at var løyn og komfronterte han med det og at jeg ønsket kun at han er ærlig mot meg hvis vi i det hele tatt skal treffes videre. Han la alle kortene på bordet og var kjempelei seg for at han løy og ba om unnskyldning mange mange ganger, noe jeg var glad for da jeg klarer å stole på han nå. Men han sa at han ikke var klar for å binde seg etter så kort tid og vil helst date med kos og sex en god stund for så å kjenne på magefølelsen om det er noe mer å bygge på, og jeg syntes at det hørtes fint ut. Jeg kan ikke hoppe i et forhold raskt heller pga sønnen min og må være ganske sikker på mannen jeg involverer meg med. Jeg er livredd for å miste han og vi møttes nå på søndag. Hadde helt utrolig sex, det beste jeg noen gang har hatt, og det samme sier han. Jeg tok ikke kontakt med han på 2 dager, men han tok kontakt med meg i går kveld og hadde lyst til å møte meg igjen, noe jeg ble kjempeglad for!! Men nå går det meste på sex egentlig, vi snakker mye om sex, og ganske mye rundt dette med oss og sex da vi har en helt utrolig match der. Vi pleier å se en film sammen også og han sover over somregel og skal også det i dag. Men nå er jeg redd for at det ikke vil utvikle seg, og at det bare vil dreie seg om sex med oss fremover.. Men det er den eneste måten jeg får truffet han på nå. Jeg holdte på å miste han når jeg ønsket å bygge på noe videre ved å dra ut å spise middag sammen da fikk han litt hetta og var redd for at det gikk for fort og vil ikke at noen av oss skal gå ut av dette såret. Men hvis man treffes en til to ganger i uken for sex og kos, det må jo komme følelser i bildet med tiden da? Jeg tør ikke pushe han inn på noe annet med faren for at han trekker seg ut igjen. Hva gjør jeg og hva gjør jeg for å beholde han. Den måten jeg kan se for meg at jeg beholder han nå fremover er å ikke sende for mye meldinger, holde igjen der, og når vi treffes så er det kos og sengehygge, Vi prater jo også sammen og vi prater veldig lett,.. Er bare så få ganger jeg virkelig blir så betatt av en mann før på mange mange år og jeg vil nødig miste han, så hva kan jeg gjøre for å få han til å ønske meg videre i livet, ikke bare som sengekompis Noen råd?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Fortell ham hvordan du føler det, enkelt og greit.
Gjest TS Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Fortell ham hvordan du føler det, enkelt og greit. Fortell ham hvordan du føler det, enkelt og greit. Jeg har gjort dette, og er jo enig om at vi treffes for date/kos/sex for å se hva magefølelsen sier videre og om det kommer følelser fremover. Men det har det gjort for meg, men hvis jeg forteller han nå allerede at jeg vil involvere meg med han, er jeg redd jeg vil skremme han bort igjen. Jeg må få han til å ønske meg fremover på alle slags plan, men vet ikke helt hvordan enda.
dobri123 Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Fortell han hvordan du føler det, og kryss fingrene for at han føler det samme/mye av det samme! Jeg krysser fingrene for deg :-)
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Men hvis man treffes en til to ganger i uken for sex og kos, det må jo komme følelser i bildet med tiden da? Sorry, men nei, det må det ikke. Nok av folk som fint kan ha den type forhold til noen, uten at de blir forelsket av den grunn (har selv opplevd det et par ganger, også etter at jeg fikk barn). Sier ikke at det ikke kommer til å skje, men ikke sats alt på det for så å bli kjempeskuffet om det ikke blir noe mer. Anonym poster: c8c277ea0a9b1cfdc7a3e95bfb9466c8 2
Pinkee Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Dere møtes jevnlig for sex, men å gå ut å spise middag, nei da utvikler forholdet seg for fort?????? Hvor er logikken her? Du har vel gått i en ganske normal felle, prøver å bygge et forhold rundt sex. Du skriver at mye av samtalen mellom dere også dreier seg om sex. Men, et forhold er vel mere enn sex? Mannen har det sikkert helt perfekt, dame som ikke maser, men som han kan ha sex med når han ønsker. Bare ikke drøm deg for mye bort i den tanken at han også bare må få følelser etterhvert pga at dere har så fantastisk sex. 2
Gjest TS Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Er sant det dere skriver, og jeg bør jo ikke ha for store forhåpninger, men han sier jo at han ønsker å finne en å dele livet sammen med... Og han ønsker å treffe meg for å finne ut om jeg er en han ønsker å leve med, men da trenger han å treffe meg for sex og kos i starten for å se om noe kan utvikle seg videre... Er det unormalt?
Memoria Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Dere møtes jevnlig for sex, men å gå ut å spise middag, nei da utvikler forholdet seg for fort?????? Hvor er logikken her? Jeg tenkte akkurat det samme. At han freaker ut over å gå ut på en ordentlig date er ikke noe godt tegn. 1
Gjest TS Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Men vi ser jo også en film og slapper av og sover sammen også... Er ikke bare sex, så drar han. Jeg trenger råd på hvordan jeg kan få han rett og slett! Jeg tenker å ta en liten prat med han etter at vi har møtt hverandre noen ganger til, så se om han føler det samme.. !
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Jeg er i litt samme situasjon som deg TS. Har holdt på med en fyr i litt over en mnd nå, og det er som oftest sex når vi møtes, men absolutt ikke hver gang. Jeg føler at jeg er klar for å ta det ett steg videre, men er redd for å skremme ham bort. Vi har snakket om det, og han sier at vi bare må ta tiden til hjelp å ikke stresse. Bli kjent å ta ting som de faller seg. Den ene dagen slår jeg meg til ro med det, mens den neste føler jeg at jeg snart MÅ få bekreftelse på at han vil noe mer.. Slitsomt! Det som jeg har bestemt meg for, er å nyte her og nå, ingen vet hva som kommer til å skje videre. Selv om jeg kan være et "vrak" innvendig, skal jeg bare være supersøt, deilig og sjarmerende når vi er sammen, å prøve å holde fingrene unna mobilen når vi ikke er sammen Av erfaring vet jeg at jo mer jeg pusher på, jo mer trekker de seg unna. For all del, du kan godt fortelle ham hvordan du føler det, men at du ikke gidder å være den som tar initiativ hver gang og at du ikke vil mase. Kanskje du skal leke viktig, å avvise han en gang han vil komme over for kos og sex.. si at du har andre planer, at du venter besøk etc, så det passer litt dårlig, men at dere kan ta det igjen en annen dag Anonym poster: 6f4384e558d615f9999b6d16dcf6c444
Memoria Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Men vi ser jo også en film og slapper av og sover sammen også... Er ikke bare sex, så drar han. Jeg trenger råd på hvordan jeg kan få han rett og slett! Jeg tenker å ta en liten prat med han etter at vi har møtt hverandre noen ganger til, så se om han føler det samme.. ! Jeg tenker at vil han ha deg, har du han allerede. Det er ikke noen som kan fortelle deg hvordan du kan "få" ham - det er ikke slik det funker. Endret 15. mai 2013 av Memoria
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #12 Skrevet 15. mai 2013 Hei, Jeg traff denne mannen på Sukker. no, men vi visste om hverandre fra før, og har gått i paralellklasse på vgs, vi er like gamle 28 år år. Og jeg har en sønn på 14 måneder. Vi møttes ganske raskt, og kommunikasjonen og kjemien er perfekt og han har et utseendet og personlighet jeg er fullstendig betatt av. Dette har bare skjedd meg en gang før i mitt liv faktisk.. Vi møttes en gang senere en uke etter første møtet, så en film sammen, han sov over og vi hadde sex. Han sier at han ser etter en å dele livet med og ser etter et forhold på sikt, men er redd vi kanskje har kommet inn i en sirkel hvor alt handler om sex egentlig. Vi hadde en sinnsyk match i senga, og det har også bare skjedd meg en gang før og jeg begynner å få følelser for denne mannen. Jeg skrev melding til han et par dager etter han sov over og lurte på om han ville finne på noe, da dro han en litt dårlig unnskyldning som jeg fant ut at var løyn og komfronterte han med det og at jeg ønsket kun at han er ærlig mot meg hvis vi i det hele tatt skal treffes videre. Han la alle kortene på bordet og var kjempelei seg for at han løy og ba om unnskyldning mange mange ganger, noe jeg var glad for da jeg klarer å stole på han nå. Men han sa at han ikke var klar for å binde seg etter så kort tid og vil helst date med kos og sex en god stund for så å kjenne på magefølelsen om det er noe mer å bygge på, og jeg syntes at det hørtes fint ut. Jeg kan ikke hoppe i et forhold raskt heller pga sønnen min og må være ganske sikker på mannen jeg involverer meg med. Jeg er livredd for å miste han og vi møttes nå på søndag. Hadde helt utrolig sex, det beste jeg noen gang har hatt, og det samme sier han. Jeg tok ikke kontakt med han på 2 dager, men han tok kontakt med meg i går kveld og hadde lyst til å møte meg igjen, noe jeg ble kjempeglad for!! Men nå går det meste på sex egentlig, vi snakker mye om sex, og ganske mye rundt dette med oss og sex da vi har en helt utrolig match der. Vi pleier å se en film sammen også og han sover over somregel og skal også det i dag. Men nå er jeg redd for at det ikke vil utvikle seg, og at det bare vil dreie seg om sex med oss fremover.. Men det er den eneste måten jeg får truffet han på nå. Jeg holdte på å miste han når jeg ønsket å bygge på noe videre ved å dra ut å spise middag sammen da fikk han litt hetta og var redd for at det gikk for fort og vil ikke at noen av oss skal gå ut av dette såret. Men hvis man treffes en til to ganger i uken for sex og kos, det må jo komme følelser i bildet med tiden da? Jeg tør ikke pushe han inn på noe annet med faren for at han trekker seg ut igjen. Hva gjør jeg og hva gjør jeg for å beholde han. Den måten jeg kan se for meg at jeg beholder han nå fremover er å ikke sende for mye meldinger, holde igjen der, og når vi treffes så er det kos og sengehygge, Vi prater jo også sammen og vi prater veldig lett,.. Er bare så få ganger jeg virkelig blir så betatt av en mann før på mange mange år og jeg vil nødig miste han, så hva kan jeg gjøre for å få han til å ønske meg videre i livet, ikke bare som sengekompis Noen råd? He`s not that into you. Han får sex og forøvrig tenker han ikke nevneverdig over det.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #13 Skrevet 15. mai 2013 Dropp sexen og si at du gjerne vil gå på date. Trolig forsvinner han, men om han (mot formodning) er interessert i deg på ortlig så blir det date. Anonym poster: a9b9c9d4fd824218f000fd7f911422a3 1
Miss moneypenny Skrevet 15. mai 2013 #14 Skrevet 15. mai 2013 Jeg skjønner heller ikke logikken i at han kan ha sex men ikke spise middag, og hadde en type vært redd for å spise middag med meg hadde jeg kneppet igjen buksa. Skjønner at du liker han og vil fortsette, men det høres ikke så veldig positivt ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #15 Skrevet 15. mai 2013 Er sant det dere skriver, og jeg bør jo ikke ha for store forhåpninger, men han sier jo at han ønsker å finne en å dele livet sammen med... Og han ønsker å treffe meg for å finne ut om jeg er en han ønsker å leve med, men da trenger han å treffe meg for sex og kos i starten for å se om noe kan utvikle seg videre... Er det unormalt? Han ønsker å finne en å dele livet sammen med, men i mellomtiden syns han det er greit å ha noen å se på film sammen med og ha litt sengehygge med innimellom. Hvis han trodde at du og han kan bli noe mer, så hadde han vært interessert i å finne ut av det ved å bli bedre kjent med deg - ikke ved å gang på gang få bekreftet at dere matcher fabelaktig bra rent seksuelt. Jeg er redd du lurer deg selv! Anonym poster: 8cf9fa2e3e8150db03ff5f27cf23fa5f
Alvina Skrevet 15. mai 2013 #16 Skrevet 15. mai 2013 Sex er greit for han, men å gå ut å spise sammen er for tidlig i det som kan bli et etablert forhold i fremtiden? Det er ok at han ikke vil binde seg etter noen uker, men hva er problemet med å vise seg offentlig over en middag? Er han redd dere skal møte kjente /familie i en situasjon som kan skape rykter? Da har han ikke ryggrad og vil ikke stå opp for den han er og vedkjenner ikke at dere kanskje er i starten av noe som kan bli et forhold. Hadde tatt en prat med han. Jeg ville følt det som om jeg var noe som måtte gjemmes bort og at det vi delte ikke tålte dagens lys. 1
Gjest Anonym A Skrevet 15. mai 2013 #17 Skrevet 15. mai 2013 Jeg leser det gang på gang her på kg, noe jeg stusser over. Ts har en sønn på knapt ett år. Så møter hun en ny mann ( ikke faren til barnet ), har sex på tja, ca andre date? Hva forteller dette? Synes det går vedlig fort i svingene... Hvorfor er det ingen som KAN HOLDE LITT IGJEN LENGER? Man gir jo alt på en gang, ( og får ja, mener ikke at det er enveis ), men når det gjelder følelser er det lurt å vente damer!!! Dere begynner i feil ende! ( først sex, så evt følelser ) Som regel tar det tid ¨bli emosjonelt knyttet til noen. Når man allerede har hatt sex, kan det være vanskelig å få følelsene til å henge med, da forholdet har blitt et seksuelt forhold.
Alvina Skrevet 15. mai 2013 #18 Skrevet 15. mai 2013 Jeg leser det gang på gang her på kg, noe jeg stusser over. Ts har en sønn på knapt ett år. Så møter hun en ny mann ( ikke faren til barnet ), har sex på tja, ca andre date? Hva forteller dette? Synes det går vedlig fort i svingene... Hvorfor er det ingen som KAN HOLDE LITT IGJEN LENGER? Man gir jo alt på en gang, ( og får ja, mener ikke at det er enveis ), men når det gjelder følelser er det lurt å vente damer!!! Dere begynner i feil ende! ( først sex, så evt følelser ) Som regel tar det tid ¨bli emosjonelt knyttet til noen. Når man allerede har hatt sex, kan det være vanskelig å få følelsene til å henge med, da forholdet har blitt et seksuelt forhold. Reagerer også på at hun har en liten på 14 mnd. I den forbindelse burde hun ikke dra en date inn i hjemmet (senga) før barnet har fått mulighet til å bli kjent med mannen, men vet vi at barnet ikke er hos barnefar når hun har møtt "kjæresten" sin? Hun har ikke nevnt hvor barnet bor, kan hende barnet bor hos sin far. Å få følelsene til å henge med etter en ons/date... det kan oppstå følelser fra begge samme kveld, men man må ikke tro at man kjenner den andre selv om man med rosa briller og skylapper føler at man gjør det. Kan forstå han hvis hun har vært veldig aktiv på å etablere et forhold for tidlig samtidig som hun har en baby han også må forholde seg til.
tom1986 Skrevet 15. mai 2013 #19 Skrevet 15. mai 2013 Han bruker deg for sex. Så enkelt er det. Hadde han vært interessert i mer, hadde han blitt med på middag, turer etc. At han pludrer og snakker med deg, betyr bare at han er sosialt oppegående og synes du er en ok person.
BreakEveryRule Skrevet 15. mai 2013 #20 Skrevet 15. mai 2013 Han bruker deg for sex. Så enkelt er det. Hadde han vært interessert i mer, hadde han blitt med på middag, turer etc. At han pludrer og snakker med deg, betyr bare at han er sosialt oppegående og synes du er en ok person. Helt enig. Han syns sikkert du er ok, men han venter på noe bedre, en som ikke har bagasje. Så lever han i nuet, og nyter sexen. Han er også litt lite selvhevdende ellers. Hadde det vært meg, hadde jeg sagt, jeg har ikke lyst. Ferdig. Det er ganske deilig å vite at du kan gjøre akkurat som du vil (være bittelitt hensynsløs) og damene digger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå