AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Jeg lurer på hvor mange av dere som har funnet bekjentskaper i trafikken ? Gjerne på den tradisjonelle rånemåten der man henger på en stor parkering, søker kontakt med en annen bil/bilgjeng på samme området, for så å snakke sammen og så utveksle numre. Og hva synes dere om det ? Rett og slett det jeg vil kalle speed dating Selv har jeg funnet mange bra mennesker slik! Jeg har en ganske stor omgangskrets i utg.punktet, så var aldri noe behov for at jeg måtte utvide den eller noe; men venner og potensielle kjærestekandidater kan man faktisk finne overalt.... Har en venninne som faktisk nå holder på med en fyr hun fant slik sammen med meg. De har det utrolig okei sammen !! :D Anonym poster: 87ed946c472a39d3d45bf47450f6cc4b
Trapp Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Var bombesikker på at denne tråden kom til å handle om ei eller annen som hadde vært på date med en fyr som viste seg å være på speed... Men nei, har aldri forstått meg på den råne-greia, selv om jeg vokste opp på et skikkelig råne-sted. Så vidt jeg husker var de gutta som dreiv på med det komplette idioter med en forkjærlighet for jenter under den seksuelle lavalder. Gjelder så klart ikke alle (kanskje ikke de fleste en gang, mulig det er en fordom), men ville uansett vært forsiktig med hvem jeg hoppa inn i baksetet til, var jeg deg. Men la meg spørre deg: Er du genuint interessert i bil og motorer selv, eller er det mer de eldre, tøffe guttene med bil som er greia? Endret 15. mai 2013 av Rumpenisse
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Ja enkelte steder er det mindreårige de liker å få inn i baksetene sine; men det er aldri snakk om slikt i den kretsen jeg har opplevd. Ingen av oss i venninnagjenga er rånefans heller. Vi bare bruker en del tid i bilen fordi vi bor så spredt at det blir slik vi samles, så når vi ikke drar steder og er, så "henger vi" i bilen. Og slik var det dette fant sted, Hehe Og har også kun møtt jevnalderende. Jeg er 19 forresten Anonym poster: e8c2f10380cccbf2459f1b303d05387d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Speed-dating bokstavelig talt? Jeg ville ha antatt det ville være å date en som går på speed.. Anonym poster: d98d18b111adf6be348f4e33ab3b5702 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Ja enkelte steder er det mindreårige de liker å få inn i baksetene sine; men det er aldri snakk om slikt i den kretsen jeg har opplevd. Ingen av oss i venninnagjenga er rånefans heller. Vi bare bruker en del tid i bilen fordi vi bor så spredt at det blir slik vi samles, så når vi ikke drar steder og er, så "henger vi" i bilen. Og slik var det dette fant sted, Hehe Og har også kun møtt jevnalderende. Jeg er 19 forresten Anonym poster: e8c2f10380cccbf2459f1b303d05387d Du minner meg mye om meg selv for noen år siden. De store gutta med bil. De kunne skru og hadde lappen. Ja, det var skikkelig tøft å ''råne'' rundt i deres biler. Gjerne med Eddie Meduza på fullt! Gamle volvor, gjerne en 240 eller 740. En gammal Golf 2 med gule lykter eller en svart bmw med sota ruter. Alkohol i baksete i helgene. Vinke på småtassene som gikk forbi. Burne opp byen å legge igjen striper overalt. Slædde i svingene på hva vi kalte ''Mørn'' Go-plassen i byen. Nei.. Vi vokste ifra det etterhvert. Å se tilbake på den tiden skjemmes jeg.. Forstår de eldre damene som tittet stygt å ropte. Gutta var ikke så tøffe likevel. Hadde jeg idag sett meg selv for noen år siden hadde jeg ville synket ned i jorden.. Uff.. Flauelse på det høyeste nivået.. Anonym poster: 4e4eaf2501b86c7e573b1086caf532b1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Speed-dating bokstavelig talt? Jeg ville ha antatt det ville være å date en som går på speed.. Anonym poster: d98d18b111adf6be348f4e33ab3b5702 Speed betyr fart, idiot... antar det er det tittel refererer til. Anonym poster: e8c2f10380cccbf2459f1b303d05387d
dobri123 Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Var bombesikker på at denne tråden kom til å handle om ei eller annen som hadde vært på date med en fyr som viste seg å være på speed... Men nei, har aldri forstått meg på den råne-greia, selv om jeg vokste opp på et skikkelig råne-sted. Så vidt jeg husker var de gutta som dreiv på med det komplette idioter med en forkjærlighet for jenter under den seksuelle lavalder. Gjelder så klart ikke alle (kanskje ikke de fleste en gang, mulig det er en fordom), men ville uansett vært forsiktig med hvem jeg hoppa inn i baksetet til, var jeg deg. Men la meg spørre deg: Er du genuint interessert i bil og motorer selv, eller er det mer de eldre, tøffe guttene med bil som er greia? Nå er ikke jeg ts, men dette ville jeg svare på! Det første som ble uthevet er helt korrekt i bygda jeg kommer ifra ihvertfall! Jeg fikk min første, og jaggu stemmer hva som ble nevnt over her også. En gammal, skranglete Golf 2 med knall gule lys og rustpanser. Haha! Jeg må le av det idag. Like før jeg fylte 16, tenk så kult det var for da lille meg å sitte på den :-) Siste uthevede er også et veldig godt spørsmål. Det var de tøffa guttene med bil som var greia. Jeg brydde meg verken om biler eller motorer. For min del på den tiden visste jeg ikke hva prøveskilt, årsavgift eller hva forskjellen på en gammal Golf eller en BMW var. Det kommer med tiden. Noen år med slike bekjentskap og en nå bilfrelst samboer har det først kommet over meg også.. På den tiden var det helt klart guttene for alt det er verdt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå