Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #1 Del Skrevet 5. april 2004 Tror jeg begynner å bli småforkjølet (klør/svir i halsen, men ellers sånn ca normal), hvordan smitter jeg andre? Skal treffe kjæresten på Onsdag og har hele påsken sammen med han, blir han smittet om vi kysser/drikker av samme glass osv? Hvor stor er risikoen egentlig? Han er helt normal i imunforsvaret, men er jo forbannet om han blir syk på jobben pga meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2004 #2 Del Skrevet 6. april 2004 Det er vel ikke din skyld om du smitter han. :o Håper virkelig ikke at han blir forbanna pga. det. Er det flere i hans omgangskrets som er forkjøla, kan han like gjerne bli smitta av dem. Og ja - du kan smitte han med spyttet ditt, så hvis dere deler glass eller kysser er det en risiko å ta. Du kan til og med smitte han gjennom et nys! Det viktigste for han er vel å vaske hendene ofte, ikke fryse, gjerne ta c-vitaminer, osv. Men ingenting er bænkers, det kan godt være at han blir smitta likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #3 Del Skrevet 6. april 2004 Hehe, han blir ikke forbannet nei (forbannet er et utrykk som irriterende, surt el, altså at det er synd om det skjer) Jaja, tar sjansen og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. april 2004 #4 Del Skrevet 7. april 2004 Vask deg på hendene etter at du har pusset nesen, og også hvis du hoster på hendene dine, slik at du ikke sprer basillene dine overalt. Hvis han også vasker seg før han spiser osv, burde det være litt mindre sjanse for at du smitter han, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå