AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 min eks var full og ringte meg og fortalte hvor fantastisk vårt forhold hadde vært, hvordan jeg kjente han så godt, forstod han, hvor forelsket han var, at jeg var hans førstes store kjærlighet osv. Sa også han hadde hatt sitt livs krise det siste året, forvirret og visste ikke hva han ville med livet sitt (han nevnte ikke noe om han hadde funnet ut hva han ville nå) det var han som slo opp, var kald under bruddet, men sa også da at han elsket meg og alltid ville bry seg, men det var slutt, med stor S. så hva betyr det når han ringer å sier disse tingene? Alt var veldig kryptisk, han sa ikke noe om hva han ville med å si alle disse tingene. Var det for å ligge med meg? Angrer han faktisk? Hvor mye skal jeg stole på det han sier når han er full? Sjekker han ut hvordan landet ligger, om jeg savner han? Han vet bruddet var tøft for meg, og det var et ganske langt og slitsomt brudd for begge, for vi hadde som mange andre par veldig sterke følelser for hverandre. Til slutt brøt vi all kontakt fordi det ble bare tull. Jeg vil på en måte ha han tilbake, men ikke på helt vilkårlige premisser. Synes egentlig forholdet fungerte, han slo opp veldig ut av det blå.. ser i ettertid at ting ikke var som de skulle, men jeg mener vi kunne jobbet oss gjennom det. Nå er jeg usikker på hva han signaliserer? Og dersom jeg vil sjekke ut mulighetene for at det kan bli meg og han igjen, og evt gi dette en sjangse, hvordan gå frem? Anonym poster: e96a9ffb13c2819139c5f7896c9331c4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Jeg tror han bare ville ligge med deg. 4
Gjest Rosetorne Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Det vil alltid ligge der, forhistorien der han slo opp på en kald måte. Må være vanskelig å bare starte på nytt med blanke ark, når de egentlig ikke er blanke. Faren for at du kan bli såret med et evt nytt brudd er velganske stor. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 jeg vet med meg selv at jeg kan legge det vekk. han slo opp med meg, men dersom han mener han gjorde feil, så er det noe jeg kan tolerere, fordi han aldri har vært slem mot meg, eller sviktet meg jeg vet at han er oppriktig glad i meg, og dersom han ikke klarte forholdet der og da og trengte tid og rom til å tenke, så respekterer jeg det, han ville aldri såret meg med vilje. om han var forvirret, så er jeg villig til å tilgi det. men som nevnt over jeg blir ikke sammen med han på alle premisser, det er ting som evt må komme på plass, men disse tingene mener jeg er mulig å finne ut av. jeg har hatt tanker om at jeg vil ha han tilbake, før han ringte meg, så dette er ikke noe plutselig innfall fordi han tar kontakt. det jeg lurer mest på er egentlig hva han mener med dette? hva ligger i det? Gjerne noen som har erfaring med dette. _TS Anonym poster: d357c3fc9145ab63539ac580208bd436
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Jeg tror han rett og slett var full og trist og savnet det som var. Etter en stund er jo gjerne ikke singellivet så spennende, og man tenker over om bruddet var riktig. Det er mulig det kun var en innskytelse i fylla, om han virkelig vil ha deg tilbake er vondt å si. Jeg ville ventet og sett om han tok kontakt i edru tilstand, eller ta kontakt selv og spør ham. Anonym poster: 0ed3fcb01c39eab8be54644523454103 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Alle kan gjøre feil i blant. Ingen er perfekt. En forvirret sjel kan noen ganger gjøre fatale tabber, men heldigvis trenger de fleste bare å brenne seg én gang før de har lært. For min del, høres det ut som han angrer mer enn han bare vil ha en siste pulings hvert fall. Selv om det ofte kommer lite fornuft ut av en lignende samtale, når en ringer på fylla passe oppgitt og ønsker å prate. Det er av barn og fulle folk sannheten kommer fra, sier dem. Jeg tror jo det ofte er piss til en viss grad, men hva om han kanskje ikke en gang turte i edru tilstand, men turte heller ikke å la være når alkoholen fløt rundt i blodårene. Vanskelig situasjon. Hva gjør man da - når man innser man har mistet det beste som har hendt en? Når man angrer mer enn man trodde var mulig, men klarer likevel ikke å stokke tankene og følelsene sine engang. Er det muligheter for å finne tilbake til hverandre mon tro. Hvis ikke, hva skal man da gjøre? Akkurat de siste spørsmålene kan jeg relatere godt til og det er ingen god følelse man sitter med da. Om du skulle klare å finne tilgivelse for dette, sørg og da for at han aldri vil gi slipp på deg igjen.. Anonym poster: c5cc4414a88b48a2c7ee75047b14a614
dobri123 Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Er det lenge siden bruddet var da? Kan jo hende han angrer, ellers vil han nok dessverre bare ligge med deg.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 det er et halvt år siden bruddet.. jeg aner ikke hva han ville bed dette, ble ganske overasket for å si det sånn. -ts Anonym poster: d357c3fc9145ab63539ac580208bd436
Zim0na Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Jeg tror han bare er ensom. Hvis han var seriøs ville han kanskje ikke ringt deg i fylla. Ikke gjør noe drastisk. Du må få bedre oversikt over hvor du har han først.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 det er et halvt år siden bruddet.. jeg aner ikke hva han ville bed dette, ble ganske overasket for å si det sånn. -ts Anonym poster: d357c3fc9145ab63539ac580208bd436 Jeg ville tatt kontakt og spurt hva han egentlig var ute etter med å ringe deg. Anonym poster: 1b54fa903ae722c27a58ea2c26aa547f
Gjest Tullhøna Skrevet 15. mai 2013 #12 Skrevet 15. mai 2013 Jeg tar aldri en mann som ringer i fylla på alvor. Stort sett vil de bare pule. Å på seg selv kjenner man andre, jeg er truende til å gjøre det samme, om jeg er full og ensom. Men spør han likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #13 Skrevet 16. mai 2013 han har tatt kontakt før dette og forsøkt å møtes. men er det ikke litt langt å dra den å si alle disse tingene (selvom han er full) hvis han bare vil legge meg? Det jeg stusser over. Ligger det ikke noe i det han sier fordi han har drukket litt? - TS Anonym poster: d357c3fc9145ab63539ac580208bd436
Broken_1988 Skrevet 16. mai 2013 #14 Skrevet 16. mai 2013 han har tatt kontakt før dette og forsøkt å møtes. men er det ikke litt langt å dra den å si alle disse tingene (selvom han er full) hvis han bare vil legge meg? Det jeg stusser over. Ligger det ikke noe i det han sier fordi han har drukket litt? - TS Anonym poster: d357c3fc9145ab63539ac580208bd436 Det kan jo høres ut som at han savner deg og ønsker å møte deg igjen. Men du burde nok som flere her har sagt, snakke med han når han ikke er beruset. Dere kan jo møtes å ta en kaffe e.l?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå