Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Eg må berre få ut ein del frustrasjon pga gubben her i huset som eg føler ikkje gjer noko anna enn å rote!

Eit veeeeldig godt døme er akkurat korleis kjøken/spisestova ser ut no.. Gubben og ein kompis har laga middag, dei var tre stk rundt middagsbordet, men endå, no over 6!!!! timar etterpå, so står fremdeles alt på bordet, bestikk, tallerkar, glas og panner, med mat i! Kjøkkenet er bokstavelig talt bomba! Og som "dessert" har han teke seg noko snop der han har funne eit glas med melk og kartongen med melk sto ute på bordet inntil eg slengte den i kjøleskåpet for eit par timar sidan.. Osten låg ute på kjøkenbordet og ting ser jævlig ut.. Eg har ikkje vore med og laga maten og heller ikkje ete den, eg synest han faktisk kan rydde opp etter seg.. Sånn er det kvar gong han har hatt besøk og dei har laga mat saman.. Dei same kompisane heile tida i tillegg.. HAdde eg ikkje teke ost og melk, so hadde det blitt dårlig!

Ikkje berre det, men etter ein helgatur, som vi ofte tek, så blir kofferten liggande og slenge, gjerne til vi skal reise på neste tur eller so blir den liggande eit par veker, enten midt i stova eller eller i gangen! Då gjerne med skitne klede i og etterkvart får eg klager på at han ikkje har att reine klede, gjerne i det han ikkje har ein einaste bokser som er rein og han står der nydusja.. Er skittentøysdunken på badet full i handkle, han ser det ikkje og eg må setje på maskina for at vi skal ha fleire reine att i skapet.. Ber eg han til dømes om å henge opp ei maskin med klede eg har vaska fordi eg reiser på jobb eller har planar der eg ikkje er heime når maskina er ferdig, eg kjem heim og kleda ligg endå i maskina.. Det har eg i tillegg opplevd når eg har reist vekk ei helg og eg spør fint om han kan henge opp klede, dette er på ein fredag og søndag ettermiddag når eg kjem heim, då ligg kleda, sure, framleis i maskina! Irritert?? Jupp! :(

Kom på ein morosam ting til, sjølv om oppvaskmaskina er tømd og klar til å fyllast opp, den kan stå ei heil veke utan å bli tenkt på ein gong! Då kjem eg heim te bomba hus/kjøkken +++ I tillegg har han ein "guterom" i huset som og fungerar som hans kontor, han tek ofte med seg mat/drikke inn der, men tallerk/bestikk/glas, det kjem på eit merkelig vis ikkje utatt derfrå... Så når eg skal setje på oppvaskmaskina må eg faktisk leite etter ting! Logisk? Nei!

HAr nok myyyyykje meir eg kunne ha ramsa opp, men får vel vere nok syting for inatt.. Om nokon meiner at eg klagar/syt for mykje, de skulle berre ha sett her!

Anonym poster: 37239664ba6e10cfa84e5d1ca7d728fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han snill og kjekk og morsom og kul da?

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Han kan da umulig være kul da han oppfører seg som en liten guttunge!

TS: Du har min dypeste medfølelse.

Det skulle bare mangle at han rydder opp etter seg.

Endret av Snuppi
Skrevet

Han høres ut som en tenåring.

Du får prøve å snakke med ham. Hvis ikke det hjelper får du demonstrere litt. Gå til en liten streik.

Jeg er også litt rotete av meg, men skjerper meg når kona tar det opp. Litt rot er naturlig i et hus, men det er grenser for alt.

Jeg har funnet ut at den mest effektive måten å få shinet opp huset på er å invitere neon på besøk. Da blir man motivert til å rydde opp og lage det litt pent rundt seg. Da blir til og med vinduene vasket.

Men det blir jo litt rot av en fest også, så man kommer fort tilbake til hverdagen.

• Liker 1
Gjest Kjærleik
Skrevet

Rydd for all del IKKE opp i hans rot nå. La det stå. La han se selv at du ikke rydder opp etter han.

Og snakk med han. Han må da selv se rotet etter noen dagers roting??

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Du har 3 valg.

Hiv ALT rotet hans i en søppelsekk.

Kjeft på han.

La alt stå til han ser det selv.

Gjest Gjest
Skrevet

herregud...man kan faktisk ikke forvente når man bor to stk sammen at alt skal gå etter klokka til den ene.

at han ikke rydder i ditt tempo må du faktisk bare godta. syns for mange jenter krever at alt skal ryddes når jenta selv vil.

menn er ikke drittunger bare fordi de ikke rydder med det samme

Skrevet

TS her, tusen takk for støtta hos doke alle sammen! :klappe: Godt å høyre at det ikkje berre er meg som slit med det same problemet med rot

Nope, sånn har dette pågått lenge, så eg synest ikkje han er så jækla kul lenger iallfall.. Pga div private ting som har pågått over ganske lang tid så er han verken kjekk eller morsom heller..

Han kan da umulig være kul da han oppfører seg som en liten guttunge! TS: Du har min dypeste medfølelse. Det skulle bare mangle at han rydder opp etter seg.

Thanks Snuppi! Ja, er det eg og meiner, og uansett kor mykje eg "prentar" det inn i hovudet hans, så trur eg det berre går tvers gjennom!

Han høres ut som en tenåring. Du får prøve å snakke med ham. Hvis ikke det hjelper får du demonstrere litt. Gå til en liten streik. Jeg er også litt rotete av meg, men skjerper meg når kona tar det opp. Litt rot er naturlig i et hus, men det er grenser for alt. Jeg har funnet ut at den mest effektive måten å få shinet opp huset på er å invitere neon på besøk. Da blir man motivert til å rydde opp og lage det litt pent rundt seg. Da blir til og med vinduene vasket. Men det blir jo litt rot av en fest også, så man kommer fort tilbake til hverdagen.

Eg har nok prøvd å snakke med utallige gonger, men det verkar rett og slett ikkje som at det går inn.. Teflon? Kanskje det :lol: Ja, han er tenåring tvers gjennom.. Ein får rydda opp om ein inviterer folk på besøk? Jupp, pga rotekoppen igår og at svigermor sjølv skulle komme på middag idag, så måtte det jo ryddast.. Eg kunne ikkje akkurat seie til svigermor: "Nei, sonen din gadd ikkje rydde, så derfor ser det slik ut idag.." Det er greit nok at eg og kan rote til tider, men hallo???? Eg ryddar i det minste opp etter meg sjølv når eg har ete/laga mat :jepp: Eg har prøvd å streike og alt muleg, men ingenting funkar lengre..

Rydd for all del IKKE opp i hans rot nå. La det stå. La han se selv at du ikke rydder opp etter han. Og snakk med han. Han må da selv se rotet etter noen dagers roting??

Idag måtte eg dessverre til pers då som sagt svigermor kom på besøk.. Men eg har prøvd den metoden der før, ser han rotet?? Nei! Av og til lurer eg på om han går rundt med skylappar på!

Du har 3 valg. Hiv ALT rotet hans i en søppelsekk. Kjeft på han. La alt stå til han ser det selv.

Tru meg, det første, veeeeeldig fristande!! Det tredje har eg jo prøvd opp til fleire gonger, men funkar som sagt ikkje..

herregud...man kan faktisk ikke forvente når man bor to stk sammen at alt skal gå etter klokka til den ene. at han ikke rydder i ditt tempo må du faktisk bare godta. syns for mange jenter krever at alt skal ryddes når jenta selv vil. menn er ikke drittunger bare fordi de ikke rydder med det samme

Unnskylld meg, men har du det sånn at når du kjem inn døra til dømes, at alt du har i hendene berre slepp du frå deg der du står og ikkje gidd å ta det før du evt treng det neste gong, eller at du lar tallerken din etter kveldsmaten blir ståande til den på masgisk vis går ut på kjøkenet av seg sjølv? Tvilar sterkt på det.. Nei eg går ikkje rundt og masar på han 24/7 heller, men iblant blir det for mykje for meg og! Eg synest at detgreit om det ser ok ut om ein plutselig får besøk som står på døra uanmeldt! Ikkje noko moro då om det ligg brukte sokkar strødd utover golvet, middagen frå gårsdagen gjerne står på spisestovebordet +++ Ville du likt det?

At han ikkje ryddar i mitt tempo? Tempoet hans er ikkje-eksisterande!

• Liker 1
Skrevet

Hei! Eg må berre få ut ein del frustrasjon pga gubben her i huset som eg føler ikkje gjer noko anna enn å rote!

Eit veeeeldig godt døme er akkurat korleis kjøken/spisestova ser ut no.. Gubben og ein kompis har laga middag, dei var tre stk rundt middagsbordet, men endå, no over 6!!!! timar etterpå, so står fremdeles alt på bordet, bestikk, tallerkar, glas og panner, med mat i! Kjøkkenet er bokstavelig talt bomba! Og som "dessert" har han teke seg noko snop der han har funne eit glas med melk og kartongen med melk sto ute på bordet inntil eg slengte den i kjøleskåpet for eit par timar sidan.. Osten låg ute på kjøkenbordet og ting ser jævlig ut.. Eg har ikkje vore med og laga maten og heller ikkje ete den, eg synest han faktisk kan rydde opp etter seg.. Sånn er det kvar gong han har hatt besøk og dei har laga mat saman.. Dei same kompisane heile tida i tillegg.. HAdde eg ikkje teke ost og melk, so hadde det blitt dårlig!

Ikkje berre det, men etter ein helgatur, som vi ofte tek, så blir kofferten liggande og slenge, gjerne til vi skal reise på neste tur eller so blir den liggande eit par veker, enten midt i stova eller eller i gangen! Då gjerne med skitne klede i og etterkvart får eg klager på at han ikkje har att reine klede, gjerne i det han ikkje har ein einaste bokser som er rein og han står der nydusja.. Er skittentøysdunken på badet full i handkle, han ser det ikkje og eg må setje på maskina for at vi skal ha fleire reine att i skapet.. Ber eg han til dømes om å henge opp ei maskin med klede eg har vaska fordi eg reiser på jobb eller har planar der eg ikkje er heime når maskina er ferdig, eg kjem heim og kleda ligg endå i maskina.. Det har eg i tillegg opplevd når eg har reist vekk ei helg og eg spør fint om han kan henge opp klede, dette er på ein fredag og søndag ettermiddag når eg kjem heim, då ligg kleda, sure, framleis i maskina! Irritert?? Jupp! :(

Kom på ein morosam ting til, sjølv om oppvaskmaskina er tømd og klar til å fyllast opp, den kan stå ei heil veke utan å bli tenkt på ein gong! Då kjem eg heim te bomba hus/kjøkken +++ I tillegg har han ein "guterom" i huset som og fungerar som hans kontor, han tek ofte med seg mat/drikke inn der, men tallerk/bestikk/glas, det kjem på eit merkelig vis ikkje utatt derfrå... Så når eg skal setje på oppvaskmaskina må eg faktisk leite etter ting! Logisk? Nei!

HAr nok myyyyykje meir eg kunne ha ramsa opp, men får vel vere nok syting for inatt.. Om nokon meiner at eg klagar/syt for mykje, de skulle berre ha sett her!

Jeg blir kvalm

Her har du en hevn:

Sett på en vaskemaskin med bare hans klær(de fineste favorittklærne hans). Spør han pent om han kan henge opp klesvaska, fordi du skal bort(du skal være bort 4 dager ++)... Så kommer du hjem, oppdager at han ikke har hengt det opp og at det fortsatt ligger i vaskemaskinen. SÅ tar du opp alle klærne og så ser han at det er alle favorittklærne hans som ligger der. Da sier du, "jaja, jeg bad deg pent om å henge dem opp for meg, og du svarte bekreftende ja, da får du skylde på deg selv". Vet dette kanskje er en barnslig måte å gjøre det på, men det er kanskje det som skal til for at han skal lære.

• Liker 1
Skrevet

herregud...man kan faktisk ikke forvente når man bor to stk sammen at alt skal gå etter klokka til den ene.

at han ikke rydder i ditt tempo må du faktisk bare godta. syns for mange jenter krever at alt skal ryddes når jenta selv vil.

Er kanskje ikke rart ho blir irritert når rotet har samlet seg i en uke, blir nesten så man må melde han på syke samlere til slutt, fordi han ikke rydder. Tror ikke du helt skjønte det ho mente.

Gjest navnelapp
Skrevet

Flytt ut. Det er mitt einaste råd, og det er det einaste rådet som har varig effekt, iallfall for deg. Du får fri, nemleg.

Gjest BettyBoop
Skrevet

TS: Du har min dypeste medfølelse.

Det skulle bare mangle at han rydder opp etter seg.

sukk får noja av voksne menn som behandler dama si som om hun skulle vært mora hans.
Gjest BettyBoop
Skrevet

i eget tempo? når det ligger rene klær i vaskemaskinen som blir sure dersom de ikke blir hengt opp, er det vanskelig å gjøre dette før det har gått to dager? Og et er jo normalt å sette ting som melk ikk i kjøleskapet og ikke la det stå ute i flere timer til det til sutt må tømmes i vasken fordi den har blitt sur. Handler jo ikke om at han ikke kan rydde i eget tempo, men visse ting klarer da et voksent menneske at må gjøres. Bor man sammen så må man ta hensyn til hverandre.
Gjest BettyBoop
Skrevet

provoserer meg mest av alt at han kjefter på ts når han ikke har mer rent undertøy igjen. Kanskje han kan lære seg å vaske undertøyet sitt selv også, eller ihvertfall legge det i skittentøyskurva

Skrevet

TS her igjen

Jeg blir kvalm

Her har du en hevn:

Sett på en vaskemaskin med bare hans klær(de fineste favorittklærne hans). Spør han pent om han kan henge opp klesvaska, fordi du skal bort(du skal være bort 4 dager ++)... Så kommer du hjem, oppdager at han ikke har hengt det opp og at det fortsatt ligger i vaskemaskinen. SÅ tar du opp alle klærne og så ser han at det er alle favorittklærne hans som ligger der. Da sier du, "jaja, jeg bad deg pent om å henge dem opp for meg, og du svarte bekreftende ja, da får du skylde på deg selv". Vet dette kanskje er en barnslig måte å gjøre det på, men det er kanskje det som skal til for at han skal lære.

Den der har eg teke eit par gonger, men går det inn? Nope, då får eg skylda for at kleda hans luktar surt og kva eg skal gjer med det for at alle dei andre kleda han vaskar saman med desse seinare då ikkje skal lukte surt... Eg har faktisk ein gensar som var ein av mine eigne favorittar som blei liggande i ei maskin med hans og mine klede, den lukta surt til og med når den var tørr.. Etter mykje om og men vaska eg den på 60 grader og no er problemet vekke :D Vel og merke ein daffegensar :P Men om eg hadde måtta gjort sånn med alle kleda mine, då hadde dei jo blitt øydelagt!

Er kanskje ikke rart ho blir irritert når rotet har samlet seg i en uke, blir nesten så man må melde han på syke samlere til slutt, fordi han ikke rydder. Tror ikke du helt skjønte det ho mente.

Hehe! Har nesten vurdert det til tider!

Flytt ut. Det er mitt einaste råd, og det er det einaste rådet som har varig effekt, iallfall for deg. Du får fri, nemleg.

Alt godt, tanken er der, og har vore der lenge! Men ikkje berre pga detta.. Men ikkje alltid lika lett når ein eig hus saman og er gifte..

sukk får noja av voksne menn som behandler dama si som om hun skulle vært mora hans.

Eg og! Fattar endå ikkje at eg har holdt ut så lenge..

i eget tempo? når det ligger rene klær i vaskemaskinen som blir sure dersom de ikke blir hengt opp, er det vanskelig å gjøre dette før det har gått to dager? Og et er jo normalt å sette ting som melk ikk i kjøleskapet og ikke la det stå ute i flere timer til det til sutt må tømmes i vasken fordi den har blitt sur. Handler jo ikke om at han ikke kan rydde i eget tempo, men visse ting klarer da et voksent menneske at må gjøres. Bor man sammen så må man ta hensyn til hverandre.

Tusen takk! Akkurat som eg skulle sagt det sjølv! Men har eit anna godt døme frå igår når kjøkenet var bomba, igjen: eg spurde om han kunne handle to ting for meg på butikken på veg heim (sidan han hadde bilen igår) og so skjedde det mykje når han kom heim igår og 20 minutt før den nærmaste butikken stengde, då kom eg på at eg skulle spørje om han hadde handla.. Nei, det hadde han ikkje, då eg attpå til sende mld med kva han måtte handle.. Litt krise om eg ikkje då hadde reist på butikken etterpå då toalettpapir var ein av tinga vi måtte ha..

provoserer meg mest av alt at han kjefter på ts når han ikke har mer rent undertøy igjen. Kanskje han kan lære seg å vaske undertøyet sitt selv også, eller ihvertfall legge det i skittentøyskurva

Er vel ikkje det at han direkte kjeftar på meg om det ikkje er meir reint undertøy, er vel heller det at han spør om eg ikkje har vaska det for han, så litt vel sjølvmotsigande denna fyren.. Det blir iallfall ikkje lagt i skittentøyskorga, det litt strødd utover soveromsgolvet og ikkje minst på badet.. Lite kjekt spør du meg..

Har eit jækla godt døme til her kom eg på:

Inne på soverommet ligg det to små koffertar + ein bag som han har brukt på div. turar iløpet av dei to siste mnd eller noko der.. Dei ligg då veeeldig i vegen for meg for kvar gong eg skal forbi senga og bort på mi side av senga, om kleda oppi dei er reine eller skitne? Eg veit iallfall ikkje, eg rører dei ikkje, og spør han om eg veit kvar den og den skjorta er: sjekk ein av koffertane/bagen din! Dei ligg liksom i vegen uansett kva eg skal på soverommet, om det så berre er at eg skal inn i mitt eige skap for å hente klede..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er TS som oppfører seg barnslig siden hun griner og syter sånn.

Anonym poster: 8475197f38957384308311bc9292d8da

Skrevet

Åh, klapp igjen mammadalt.

Sleng all driten inn på kontoret hans, så får han ta seg av det der. Kort prosess!

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Enig med siste, rydd tingene inn på gutterommet hvis du må ha det vekk

"Rent" rot kan også under dyna hans. Kjøp en skittentøykurv til, og ha en hver. La hans tøy stå i fred, hvis han ikke tar annenhver gang.

Skrevet

Enig med siste, rydd tingene inn på gutterommet hvis du må ha det vekk

"Rent" rot kan også under dyna hans. Kjøp en skittentøykurv til, og ha en hver. La hans tøy stå i fred, hvis han ikke tar annenhver gang.

ja, ha hver deres skittenkurv. vask klærne dered bær for seg og la han få ansvar for å vaske, hrnge opp ogbrette sammen sine egne klær. slutt å bland, så slipper du at dine klær blir sure hvertfall

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

La meg gjette... Du er en mann som ikke klarer å rydde opp etter deg selv??

Frustrasjon kalles det for. Hun bor sammen med en uselvstendig gris som ikke skjønner hvor lite attraktivt det er å være så lite selvhjulpen.

Endret av Snuppi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...