Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg forelska i denne gutten?

Jeg tenker på han daglig, smiler når jeg tenker på han, når jeg får meldinger håper jeg det er fra han, jeg savner han når jeg ikke er med han, og gleder meg til å se han igjen.

Jeg vet ikke om jeg er forelska. Er kanskje ikke det når jeg spør her. Men mulig jeg er det, bare at jeg tillater ikke meg selv å få følelser for han fordi jeg er redd for å bli såret. Kanskje er jeg betatt av tanken på at han liker meg, og at det er det som er spennende.

Hvordan skal jeg finne ut av dette?

Anonym poster: ad8bf644bf055a13cc547f7b363ba92e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du kun er simpelthen betatt av tanken av at ham liker deg, har jeg liten tro på. Om du er forelsket i ham, er det vel ingen garanti for, men symptomene virker noe lik da. Så noen følelser er det jo definitivt der, men hvordan kan du finne ut av dette da?

Ved å utforske dem, tenker jeg.

Både synd og kanskje forståelig at du er redd for å bli såret, men om du aldri tørr å utsette deg for å bli såret igjen; vil du heller aldri oppnå noen gode videreutviklet følelser heller da. Om det er mulig, vil jo disse følelsene du nå føler bare visne ut etter en viss tid da. Om jeg har forstått hvordan følelser virkelig fungerer, men jeg får ofte inntrykk av at jeg egentlig ikke gjør det. Forstår ofte godt hvordan de er, men ikke like ofte hvorfor.

Anonym poster: e2b7b3551c8e711b86fbc2e04794c9c4

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at det er en del følelser der ja.

Anonym poster: ad8bf644bf055a13cc547f7b363ba92e

Skrevet

Go for it! :D Kan jo hende at det kan utvikle seg til noe fint og vakkert :) Det er jo alltid en sjanse for at det ikke gjør det, men det finner du ikke ut av før du prøver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...