Gå til innhold

Hvilken veske er finest? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de var min smak, men ville tatt nr to om jeg måtte velge en :)

Anonym poster: 40e291efb62c527b75403bfea07e8222

• Liker 4
Skrevet

Den første :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt nr.2. Jeg syns den første virket grusomt stor når man så på bilde med personen.

Anonym poster: 9f07d627ddb7d3bc69ddb9f5906f80e2

Skrevet

Nr. 2 :jepp: :jepp:

Skrevet

Nr. 2! Helt klart, pynt den heller opp med noe lilla om du vil det. :)

Skrevet

Ville valgt nr to og heller pyntet den opp med et lilla silke skjerf som du knyter :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg likte den svarte best. Fin størrelse. Klassisk farge.

AnonymBruker
Skrevet

Den øverst i lilla, dersom du er 75 og har matchende hår...!

Anonym poster: a2b1e6bd90f31c786a3cfed7014a91c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff. Kjerringvesker. Mangler bare rullatoren og permanent i håret nå.

Anonym poster: 30c6a58ff7a38e45dc09f14bba043292

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den lilla var artig jeg da. Hadde uten problem brukt den :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Den lilla, hvis du ellers har stil til det. For er du ellers litt kjedelig i klesveien, så kan man fort seg for seg rulator ja

Skrevet

Ville valgt nr.2. Jeg syns den første virket grusomt stor når man så på bilde med personen.

Anonym poster: 9f07d627ddb7d3bc69ddb9f5906f80e2

Når det er fotoveske det er snakk om er det bare en fordel at det er litt stort. Plass til mer utstyr som ligger trygt :jepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nr 2, helt klart! :) :)

Anonym poster: a04f7fcd6ad775bc542ed6e267c19bbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den lilla, hvis du ellers har stil til det. For er du ellers litt kjedelig i klesveien, så kan man fort seg for seg rulator ja

Takk for svar :) Kan jeg spørre hvilken stil du mener jeg bør ha for å kle denne lilla vesken?

Anonym poster: 33573c23a65878ee685ac0482629bd61

Skrevet

Takk for svar :) Kan jeg spørre hvilken stil du mener jeg bør ha for å kle denne lilla vesken?

Oooops, her er jeg ute på tynn is :sjokkert: Men, hvis du unngår slik kone-klær, blomster, volanger ol, Ser for meg at den passer best til enkle, elegante, "kotor"antrekk, slik at vesken blir som et smykke, en pynt. At den slipper å krangle om oppmerksomheten. På bildet, har modellen en rysje-bluse, men den er så lys at vesken kommer til, men litt rullatorstil likevel. Men, dette er min mening da, å jeg er ikke noe stil-ikon
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, Pinkee :) Jeg har nok en litt enkel klesstil uten for mye dill. Så tror ikke at vesken vil krangle om oppmerksomheten. Takk for innspill :)

• Liker 1
Skrevet

Nr. 1 er litt "tantete"

Skrevet

Jeg likte ingen av dem. Synes de ser litt billige ut.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg likte ingen av dem. Synes de ser litt billige ut.

Enig. Lol. Huff, den lilla så håpløs. Ser for meg en litt tykkfallen dame med hvite tights, konesko med reim, og en flagrete topp over. Høydepunktet er jo selvfølgelig den lilla vesken som hun stolt bærer på armen med en lilla ROSE på!

Den andre er noe typisk for en konemor, men da i en litt tøffere utgave, mer herdet. Pjuskete og tørt hår med lang ettervekst, sverger til bootcut. Ekstra tøft med litt bling-bling på buksene. Da er man stilig og fresh! Og skader ikke med en litt nesen-i-sky attitude, "ingen, absolutt INGEN får bølle med meg!!!!!!!!"

Seriøst, hvorfor ikke heller en veske fra Mulberry?? Klassisk og stilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...