AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har en venn som jeg har kjent i to år. I den siste tiden så har vi fått et litt annerledes forhold. Han sender oftere meldinger og spør om å finne på noe, han overrasker meg med middag når jeg kommer på besøk, vi kysser og koser når vi er sammen og har det i grunn veldig hyggelig sammen. Jeg har gjort det klart at det ikke vil bli noe mellom oss, da jeg ikke er klar for noe forhold nå, og han ser ut til å forstå det. Jeg vil i grunn ikke ødelegge dette vennskapet heller. Det jeg lurer på, er om han tror at det vil bli noe mellom oss? Vet jo at jeg må spørre han og alt sånn, men bare lurer på hva dere tror. Bør jeg holde meg unna han slik at han ikke får feil inntrykk? Jeg elsker slik vi har det nå, og vil ikke miste dette, men vil heller ikke ta det et steg videre. Hva bør jeg gjøre? Anonym poster: 32ac133495f343f598517d34bbb6f900
Broken_1988 Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Tror kommunikasjon vil være "key" her. Du må snakke med han og si hva du mener og føler og han må få si hva han tenker og ønsker. På denne måten kan dere nok forstå hverandre bedre og forhåpentligvis møte hverandres ønsker. Jeg vil jo nesten tro at han ønsker å ha ett kjærestefohold til deg, så det er nok absolutt viktig å få avklart dette. Tror nok at en eller dere begge kan ende opp såret hvis ikke.
Lilac Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Dere burde nok snakke om dette, og være veldig ærlige og klare på hva dere vil. Det er lett å føle forskjellig i sånne situasjoner som dette og da kan man ende opp såret.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har snakket med han og sagt at det ikke vil bli noe mellom oss. Alikevell er det ikke umulig at det kan bli noe, en gang i fremtiden. Kan jeg bare fortsette slik det er nå da, uten å tenke på at jeg evt vil såre han? Anonym poster: 32ac133495f343f598517d34bbb6f900
MLy92 Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Ikke kyss og kos med han, for det vil gi han falske forhåpninger. Opptre som en venn 1
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Så lenge du er klar, åpen og ærlig om dine hensikter, så har du ryggen din dekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå