Gå til innhold

Er det bare å avinstallere msn på maskinen nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De har vel lagt det ned for godt?

Anonym poster: bf05ed74e4c43394b29c2497b29e7736

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

MSN er flyttet over til Skype. Kina er det eneste landet som fremdeles har MSN da de har egne servere.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så da kan jeg bare avinstallere hele msn?

Anonym poster: bf05ed74e4c43394b29c2497b29e7736

Skrevet

Ja, det er ikke noe poeng å ha det lenger, med mindre du har en eldre versjon fra 2011, og de du har på kontaktlista også har den versjonen.

MSN ble merget med Skype i vinter, har enda ikke sett gode resultater av mergingen av kontaktlistene, men regner med at om du logger inn på Skype med msn-infoen din, så ligger de på lista. I teorien.

Jeg hadde Skypekonto fra før av og har gitt beng i å merge kontoene. Ser ikke poenget med å endre login når jeg har hatt samme login på Skype i ti år.

AnonymBruker
Skrevet

Supert program

Men heldigvis finner det alltid en løsning på ikke-lukkede-systemer - redningen heter Messenger Reviver 2.

Det som er så elegant med Reviver 2 er at det lille programmet laster ned Windows Live Messenger 2009 eller 2012 helt automatisk for deg, og setter det opp slik at det kan kommunisere med Microsofts meldingstjeneste som egentlig bare skal fungere med Skype.

http://www.itavisen.no/nyheter/savner-du-messenger-60445

Anonym poster: e4a6332221de866bfd3735cb96f0ae29

Skrevet

Skal det ha sluttet å virke nå? Jeg bruker Pidgin til MSN, og det fungerer ihvertfall greitt. Er litt usikker på om det er MSN-programmet som er avviklet, eller MSN-"systemet"?

AnonymBruker
Skrevet

Skal det ha sluttet å virke nå? Jeg bruker Pidgin til MSN, og det fungerer ihvertfall greitt. Er litt usikker på om det er MSN-programmet som er avviklet, eller MSN-"systemet"?

MSN-programmet nekter å logge seg på. Er ikke verre enn det.

Anonym poster: e4a6332221de866bfd3735cb96f0ae29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...