Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 Jeg kjenner folk her i forumet utenfor nettet, men jeg føler at det er en så sprø verden her inne, at jeg rett og slett ikke orker å møte dem mere. Hvis dette er folks sanne ansikter så ønsker ikke jeg å ha kontakt med de utenfor. Jeg vet ikke hvem de er(de kan ha flere nick), og jeg tør ikke ha kontakt med de. Jeg synes folk her er helt sprø, dette er et galehus.
Chiquita Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 Ehhh??? Jeg kjenner folk her i forumet utenfor nettet Jeg vet ikke hvem de er Så hvordan vet du da at du kjenner noen her inne??? :klø:
Lula Skrevet 5. april 2004 #7 Skrevet 5. april 2004 Så så, slapp av. Det er maaaaaaaaaange brukere her på KG. De fleste av dem legger man aldri no særlig merke til, nettopp fordi de er så normale ;-) Vennene dine kan vel befinne seg i den kategorien?
monja Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 Dessuten...om du har det så forferdelig i vår gale verden kan du jo bare la være å komme hit da?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #9 Skrevet 6. april 2004 Dessuten...om du har det så forferdelig i vår gale verden kan du jo bare la være å komme hit da? Ja, det er slutt for min del nå. jeg orker bare ikke å være her mer, omtrent alt jeg opplever, ser at tolkninger av regler strider mot min fornuft og mine meninger. Hvis verden utenfor hadde vært slik som her så hadde ingenting hengt på greip. Det er svært svært dumme folk som er her. Det mener jeg. Hvorfor har man regler i dette forumet når de ikke praktiseres likt?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #10 Skrevet 6. april 2004 Og jeg ønsker ikke engang å ha venner som kan minne meg om forumet. Jeg regner også med at det er en del falske mennesker her. Dere skjønte jo ikke engang hva jeg mente. Helt håpløst.
Gjest care Skrevet 6. april 2004 #11 Skrevet 6. april 2004 Og jeg ønsker ikke engang å ha venner som kan minne meg om forumet. Jeg regner også med at det er en del falske mennesker her. Dere skjønte jo ikke engang hva jeg mente. Helt håpløst. Jeg skjønner ikke hva du mener, fordi jeg vet ikke hvem du er. Det er flere tusen registrerte medlemmer her inne, men jeg regner med at du sikter til noen spesielle. Hva med om du tok det opp med dem. Eller reg. deg på nytt og starter med blanke ark. Alle har da krav på en ny start.
aline Skrevet 6. april 2004 #12 Skrevet 6. april 2004 Ehhh??? Så hvordan vet du da at du kjenner noen her inne??? :klø: Det der lurte jeg litt på også!! men så dumme som vi er, så er det ikke rart vi ikke skjønner det vettu, det er sikkert helt åpenlyst enkelt å kjenne folk uten å vite hvem de er!!! Hva er meningen med innlegget da? Var det bare for å blåse ut frustrasjon? Det trenger alle innimellom det. Du får finne deg en verden der folk er mer like deg da vettu!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #13 Skrevet 6. april 2004 Men når du kaller brukerne her inne dumme og et galehus , kan du jo ikke forvente deg hyggelige tilbake meldinger
Suzy Skrevet 6. april 2004 #14 Skrevet 6. april 2004 Og jeg ønsker ikke engang å ha venner som kan minne meg om forumet. Jeg regner også med at det er en del falske mennesker her. Dere skjønte jo ikke engang hva jeg mente. Helt håpløst. Næmmen er det deg igjen? Du som slenger ut noen litt ulne bemerkninger og karakteristikker og deretter surmuler i det lengste fordi "ingen skjønner noenting" og "alle er sååå dumme"... Vet du hva...? Jeg syns du bare kan la være å tilbringe tid her i det hele tatt om du føler deg så redd og misforstått som du antyder - og jeg ser heller ikke hvorfor du prøver å lage en debatt ut av dette ettersom du mener alle her inne er gale (ikke noen vits å diskuter med nutcases vel??? )...? :klø:
Gjest care Skrevet 6. april 2004 #16 Skrevet 6. april 2004 Huff og huff sier nå jeg. Jeg synes alle roper og glefser etter hverandre her inne. Ikke rart at enkelte føler seg utstøtte. At en gjest kommer inn å skriver slik en gjør tyder på at en er skuffet og lei seg. Hva med å vise litt følelser. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #17 Skrevet 6. april 2004 Poenget er at mange her inne har prøvd å støtte henne, men hun sier enn i mot uansett hva man skriver- ingen forstår , alle andre er idioter- Jeg skjønner liksom ikke helt hva mer man kunne ha gjort
Rapitap Skrevet 6. april 2004 #19 Skrevet 6. april 2004 Og det er sikkert flere 'Gjester' som lager krøll for andre 'Gjester'? Hvordan kan 'Gjest' vite at ting som blir sagt er direkte mot en person, en og samme 'Gjest'? 'Gjest' er bare en pool av mange anonyme folk.....(for oss) Nytter ikke å skape seg og prøve å slenge gloser og historikk der... (om ikke admin folka sjekker IP)
vivi Skrevet 6. april 2004 #20 Skrevet 6. april 2004 Kan heller ikke skjønne hva vitsen er med et slikt innlegg? Er "gjest" så misfornøyd med KG, ja da er det vel bare å la være å være her da. H*n kan vel ikke akkurat vente seg noen sympatierklæringer ved å kalle x-antall reg. brukere for gale? Det blir for DUMT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå