Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble litt kjent med en veldig hyggelig gutt da jeg var 21 år og på ferie i Hellas.

Vi hadde noen like interesser, fant på mye gøy sammen og snakket utrolig godt om mye.. Har endel lik livserfaring osv.

Jeg lurer på om han var 17 år da, og løy om alderen sin. For han sa at han var 20 år, men et par dager senere viste han meg et bilde fra noe som skjedde for 14 år siden. Men gutten på bildet kunne ikke vært mer enn 2-3 år, ikke 6 som han skulle vært.. Jeg stusset litt, men sa ikke noe.

Spesielt i starten virket han ganske flørtete, men tonet det ned etterhvert som jeg viste at jeg bare ville være venner. Syntes det var teit av han å lyve om alderen, hvis det var det han gjorde. Men tenkte at han kanskje han fryktet å bli avvist om han sa at han faktisk var 16-17 år..

Ikke skulle det jo skje noe mellom oss uansett, og siden tonen var god sånn ellers, sa jeg ingenting. Og han lånte også morens bil, så da burde han jo være over 18 år allikevel (men det virker som at det foregår litt av hvert i trafikken i Hellas, som sjelden ville foregått her). Tenkte han måtte ha sagt feil da han sa at bildet var tatt for 15 år siden, og følte meg teit som trodde at han løy...

Jeg trodde ikke jeg kom til å se han igjen, men vi holdt kontakten via mail og sms.

Har også møttes, og tonen blir bare bedre og bedre. Kommer snart til å bo i nærheten av hverandre.. Og det er ikke umulig at det oppstår mer følelser.

Nå er jeg 26 år. Han blir enten 26 i løpet av året, ellers er han vel 22.

Alderen spiller ingen rolle for meg. Om han for en gangs skyld løy, av grunnen jeg trodde, så er ikke det så galt heller. Men jeg vil vite hvor gammel han faktisk er.

Vi skrev smser og kødda om at vi nærmer oss 30 med stormskritt. Og jeg spurte om han er 26, og når han har bursdag. Da skrev han årstall (samme som mitt) og datoen. Håpet han ville skrive at han var yngre om han faktisk er det når jeg spurte direkte, og føler ikke jeg kan spørre om han er ærlig nå.

Er det andre måter å finne ut det, enn ved å se på passet hans/førerkortet f.eks.

I Norge har man jo skattelista. Der kan man se folks alder. Har Hellas noen slike registre på nett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

......sagt feil da han sa at bildet var tatt for 15 år siden, og følte meg......

14 år skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke på Facebook?

Anonym poster: d9e6c528e517ba490b008b8de7cdc7ee

Gjest Gjest
Skrevet

Han er ikke på Facebook?

Anonym poster: d9e6c528e517ba490b008b8de7cdc7ee

Nei. :(

Gjest Bille
Skrevet

Nei. :(

Synd at fødselsdato ble tatt bort på tjeneste "Do you know who I am?"

Jeg brukte det ofte før for å finne ut alder og stjernetegn på folk.

Prøv gale skattelister. Der får man fødselsår dersom man vet navn og adresse mener jeg eller at man klarer å identifisere personen i skatteliste ut fra by/ sted.

Gjest Gjest
Skrevet

Prøv gale skattelister. Der får man fødselsår dersom man vet navn og adresse mener jeg eller at man klarer å identifisere personen i skatteliste ut fra by/ sted.

Men har Hellas skattelister som ligger ute på nettet? Jeg har mine store tvil..

Gjest Bille
Skrevet

Men har Hellas skattelister som ligger ute på nettet? Jeg har mine store tvil..

Oi - leste ikke åpningsinnlegget helt igjennom og gikk ut i fra at han var norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...