laperla Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Hei, Jeg lurer på om noen her inne kan komme med noen gode råd. 1. mai kjøpte jeg et nydelig skjørt fra Baum und Pferdgarten fra en selger på bloppis.no. Jeg betalte øyeblikkelig med min Paypal konto. Skal jeg være ærlig, forventet jeg at skjørtet ble sendt relativt fort. I tillegg kostet det 140 kr i frakt, noe som kan tilsi at det er snakk om en Smartpakke. Sjekker stadig statusen på om varen er sendt, men det står fortsatt "varen betalt, men ikke sendt". Har sendt flere meldinger via bloppis, første gang fikk jeg beskjed om at den ikke kom frem, andre gang, som var igår, har jeg foreløpig ikke fått noe tilbakemelding om. Når jeg logger inn på min konto, står det kundeservice på en fane øverst til venstre i bildet. Kommer ikke "videre" når jeg trykker der. Ser heller ikke noe link til kundeservice andre steder. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil veldig gjerne snart ha dette skjørtet. Takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Jeg prøvde nettopp å gå inn på kundeservice for deg, og jeg kom inn på siden den kommer som ett pop-up vindu. Finne rikke noe telefonnr. der da, bare det vinduet hvor man må sende mail. Prøv med en annen nettleser kanskje? jeg bruker safari. Anonym poster: a66426334a6d85643a56b66fa8db7cde
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #3 Skrevet 12. mai 2018 Jeg har samme problem. Noen løsning? Jeg vet ikke om klærne har blitt sendt, og jeg får ikke sendt meldinger. De jeg har valgt privat oppgjør på, har ikke tatt kontakt. Anonymkode: f102e...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå