Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har problemer? Fatter ikke hva det kan være.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var plutselig jeg også pålogget :-? Jaja! :P

Skrevet

Msn hos meg og har vært nokså sprø for tiden! Men jeg kommer meg på ettterhvert!

Skrevet

Skaff deg programmet Trillian, det tar både MSN, AOL, ICQ og IRC.

I tillegg har det masse flere morsomme ikoner :)

Og du slipper sånne MSN feilmeldinger :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du logger deg uansett mot MSN-serveren, og da spiller det ikke noen rolle hva slags om du bruker trillian eller msn.

Skrevet

Gjest: Ja, det kan hende du har rett.

Men, i alle fall har jeg ved flere anledninger startet opp Trillian etter flere dårlige forsøk på å starte opp MSN, og da har Trillian koblet meg opp likevel. :)

Skrevet
Gjest: Ja, det kan hende du har rett.

Men, i alle fall har jeg ved flere anledninger startet opp Trillian etter flere dårlige forsøk på å starte opp MSN, og da har Trillian koblet meg opp likevel. :)

Jeg har også opplevd det motsatte, men det er mulig det er tilfeldigheter som råder her...

Altså: Bruker alltid bare Trillian, men i blandt når det har gått lang tid uten at jeg får koblet til MSN der har jeg åpnet MSN-programmet og fått koblet til...

Men ofte hjelper det å lukkke MSN/Trillian og så åpne det igjen... Og noen ganger så får mannen min koblet til på sin pc, men jeg får det ikke til på min - og motsatt... Rare greier...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har erfart at alle programmer som bruker internett på en måte "henger seg opp" i at den ikke får koblet seg til internett. Det gjelder alt fra MSN til nettlesere som må lukkes og så åpnes igjen for at det skal funke.

Skrevet
Jeg har erfart at alle programmer som bruker internett på en måte "henger seg opp" i at den ikke får koblet seg til internett. Det gjelder alt fra MSN til nettlesere som må lukkes og så åpnes igjen for at det skal funke.

Jepp....

Er det noe på en datamaskin som ikke fungerer er første løsning å lukke programmet for så å åpne det igjen. Fungerer ikke det heller slår man av maskinen for så å slå den på igjen. Fungerer ikke det heller... Tja... Da ringer man sine gode datanerd-venner....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp....

Er det noe på en datamaskin som ikke fungerer er første løsning å lukke programmet for så å åpne det igjen. Fungerer ikke det heller slår man av maskinen for så å slå den på igjen. Fungerer ikke det heller... Tja... Da ringer man sine gode datanerd-venner....

Litt vanskelig når jeg er den eneste nerden i vennegjengen... :hoho:

Skrevet

:o

Hvis du er skikkelig nerd kjenner du vel masse folk på nettet i alle fall *ler*

Burde være hjelp å få der...

Skrevet

Nå har jeg problemer igjen med å logge meg på... Jaja, får prøve igjen seinere. Er ikke så masse jeg kan gjøre med det nå alikevel.. :riste::wink:

Gjest prestekrage
Skrevet

Har også problemer med å logge på msn. Men har erfart at det hjelper å logge seg på explorer før jeg logger på msn. Er ikke sikkert det er noen sammenheng, men tenkte nå at det kan jo være et forsøk verdt.

Har ADSL som jeg kobler opp først, og så kobler msn seg opp atomatisk. (hvis det ikke er problemer da...) Og etter det "logger" jeg meg inn på explorer.

Som sagt; det trenger jo ikke å være noen sammenheng, men jeg fikk tipset av en kompis, og til nå har det funka!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...