Gjest Linaria Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Jeg kom nettopp på en film jeg så for lenge siden og likte veldig godt, men jeg kommer ikke på hva den heter. Jeg tror kanskje filmen var britisk, men den kan ha vært fra et annet land også. Ganske sikker på at den var engelsktalende. Handlet om ei tenåringsjente som bodde med søstra si og moren i en leilighet i et fattig strøk i en by. Jenta slet med tenåringsproblemer, men likte veldig godt å danse hip hop i en forlatt bygning (tror jeg det var). Moren fant seg en ny kjæreste og familien hadde det veldig fint helt til den nye kjæresten drakk seg full og hadde sex med jenta i leiligheten på kvelden mens hun så på TV. Han ba henne ikke si det til noen, men livet hennes ble ødelagt sakte men sikkert, men i slutten ble hun sammen med en lokal gutt og ting så lysere ut. Jeg husker bare ikke hva den heter. Det er så irriterende. tror ikke den er så kjent, men er det noen som har sett den likevel?
Gjest Linaria Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 (endret) Det kan godt være den ikke var britisk, men er ganske sikker på at den ikke var amerikansk heller. Mener også å huske at lillesøstra og venninna satt på soverommet og røyka mens de så på TV i begynnelsen av filmen. Endret 14. mai 2013 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Kan det være Fish Tank (2009)? SØREN! Du rakk før meg! Jeg tenkte det samme. Anonym poster: e995748c7526eaaeb2416133aea79848 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå