Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært samboer med en mann gjennom 22 år, og vi har 5 barn sammen. For noen mnd siden var han utro med ei jeg så på som ei veldig god venninne. Har riktignok ikke kjent henne i mer enn et drøyt år før det skjedde. Kort fortalt; mannen min var utro med henne! Han flyttet fort ut, da han sa sa han ikke hadde følelser for meg lenger..Men ikke nok med det, han flyttet inn til henne, uten egentlig å kjenne henne. Siden har haan bodd der. Han har vært bare opptatt av henne, nesten ikke sett barna (hans egen vilje ) og oppført seg som en drittsekk overfor meg. Vært sinna og hissig og absolutt ikke samarbeidsvillig.

Jeg synes fortsatt situasjonen er uvirkelig. At han ikke dro lenger enn til ei venninne...En ting er sviket hans, men hun har sveket meg hun også. Jeg føler meg lurt, for hun og jeg hadde god kontakt. Traff ikke hverandre så ofte, men jeg så på henne som pålitelig og fortrolig.

Vet jo at hun manipulerer folk rundt seg og at hun ikke har så mange gode, nære venner. Min eks tror jo han er i himmelen og får full oppvartning hele døgnet, og han ser ikke at det hele mest sannsynlig er et spill. Tror kanskje hun var sjalu på livet vårt, og nå vil hun ta min plass..

Synes hele greia er uvirkelig. Ønsker forholdet deres rett til h......

Hva mener folk her inne om sånt? En ting er utroskap, men at du velger en venn eller venninne er jo helt forferdelig. Noen som har opplevd lignende, og hvordan har/hadde dere forholdt dere til det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare gi deg en god klem :klem1:

• Liker 1
Skrevet

Glem han og hun å gå videre. Life sucks.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke god oppførsel, fra noen av dem. Og når folk viser så dårlige karaktertrekk, må du heller være fornøyd med at han viste seg fra sin dårligste side, slik at du kan tenke at det er like greit det ikke er din mann lenger. Makan til elendig dømmekraft!

Men jeg overraskes ikke lenger. Det skjer så mye som ikke er greit rundt omkring, og mest av alt forundres jeg over hvor lite en del menn virker å bry seg om ungene sine når det kommer til å følge egen lykke. La han leve sitt liv, gå videre i ditt liv og bry deg mindre om den svikefulle mannen. Det vil du være tjent med på sikt.

Skrevet

Har ikke dette innlegget, eller noe som ligner veeeldig, vært ute her mange ganger siste tiden?

Skrevet

Har ikke dette innlegget, eller noe som ligner veeeldig, vært ute her mange ganger siste tiden?

Jo.

Skrevet

Vil gi deg en stor klem, ts! :hug:

Jo, veldig mange ganger den siste tiden..

Skrevet (endret)

Unnskyld meg, men jeg har ikke en bedre måte å si det på : FY faen i helvete for et jævla rasshøl!!!! Jeg blir så sint av å høre om mennesker som kan gjøre noe slikt mot noen de har barn med og har delt livet med. Jeg forstår bare ikke mennesker som er utro.Jeg blir så sint på dine vegne (Har selv blitt bedratt, og vi hadde ikke barn, men det var helt forferdelig. Den følelsen av svik kan rett og slett ikke beskrives med ord. Den må kjennes på kroppen)Sender deg mange varme tanker og en stor klem!

Ingen fortjener å bli behandlet sånn. Håper du kommer deg igjennom dette og treffer en mann som behandler deg på den måten du fortjener å bli behandlet på. Med respekt og kjærlighet.

Edit: Skrivefeil :klem::klemmer:

Endret av altflyter
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd omtrent det samme, men da skjedde det med aen arbeidskollega av meg. Det er to år siden, og selv om det har vært tøfft, for vi har også barn, så må du gå videre. Han har oppført seg som den største drittsekken, og jeg må si hun er pill råtten hun også. Tenk sånn som meg; De to små menneskene fortjener hverandre, fordi de er like ille begge to. Og - Du fortjener noe mye bedre ! Se fram, det venter nok en ny mann der framme, tro meg. Plutselig stod han der foran meg, og han er en mye bedre mann enn min eks. Kan forøvrig nevne at det skjærte seg mellom min eks og den dama...

Skrevet

Vil gi deg en stor klem, ts! :hug:

Jo, veldig mange ganger den siste tiden..

Jeg håper inderlig at det er samme person, og at det ikke er SÅ mange jævler der ute. Det er så forferdelig ondskapsfult at jeg har ikke ord.

Nei. Jeg må komme meg ut av denne tråden her før tastaturet mitt blir ødelagt av den harde trykkingen min :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Et forhold startet på den måten varer aldri. Hvem kan fortsette på svik og løgner? Det er du som er vinneren her, eksen din er en taper. For en oppførsel av de to! Karma is a bitch....

AnonymBruker
Skrevet

Karma. :)

Anonym poster: b8241288b99a0b47778317b305d4c881

Skrevet

Jeg håper inderlig at det er samme person, og at det ikke er SÅ mange jævler der ute. Det er så forferdelig ondskapsfult at jeg har ikke ord.

Nei. Jeg må komme meg ut av denne tråden her før tastaturet mitt blir ødelagt av den harde trykkingen min :klem:

Helt klart.. Det må være noe av det styggeste man kan gjøre.. Får håpe det ordner seg for ts, ingen fortjener slikt.

Skrevet

Et forhold startet på den måten varer aldri. Hvem kan fortsette på svik og løgner? Det er du som er vinneren her, eksen din er en taper. For en oppførsel av de to! Karma is a bitch....

dette må være det beste eksempel på verdens største svik.får vondt av deg..hold hodet oppe og hev deg over slike mennesker.skal ikke skrive rett ut hva jeg mener om disse to, men du fortjener mye mye bedre.det de har gjort vil garantert slå tilbake på dem selv. Ingen går ustraffet fra sånt.klem til deg.
Skrevet

dette må være det beste eksempel på verdens største svik.får vondt av deg..hold hodet oppe og hev deg over slike mennesker.skal ikke skrive rett ut hva jeg mener om disse to, men du fortjener mye mye bedre.det de har gjort vil garantert slå tilbake på dem selv. Ingen går ustraffet fra sånt.klem til deg.
Skrevet

Jeg kjenner at sånne ting som det her, faktisk gjør meg ganske kvalm..

Skjønner ikke at det er mulig å oppføre seg sånn!!

Sender deg en klem! :klem:

Håper ting ordner seg for deg, ts!

Skrevet

Jeg kjenner at sånne ting som det her, faktisk gjør meg ganske kvalm..

Skjønner ikke at det er mulig å oppføre seg sånn!!

Sender deg en klem! :klem:

Håper ting ordner seg for deg, ts!

Nei, det er som en vond drøm det som har skjedd. Ufattelig, men det går faktisk an, dessverre. Men dagene går og ting blir lettere. Men tilliten til menn blir svekket, selv om jeg vet at ikke alle er slik. Trodde aldri min eks KUNNE væree utro, men det viser seg at man ALDRI kan stole på NOEN.. Takk for støtte alle sammen, det er godt at noen mener noe om dette.

Sola skinner og det er sommervarmt ute.. Har vært og kjøpt blomster for å pynte utendørs. Gjør godt det også :) :) :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...