Gå til innhold

Hva tenker han....?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige helg var det sommerfest på jobben. Det ble litt mye cider i glasset og jeg og en kollega rotet litt. Heldigvis ingen som så noe.

I ettertid har det selvfølgelig vert svært pinlig på jobb. nå de siste dagene har vi klart å tulle litt om det osv. Jeg kjenner nå at jeg kunne gjerne gjentatt gleden. Han skal nå slutte i jobben og har to uker igjen. vi bor i en storby og har ingen felles venner og kommer ikke til å treffes igjen.

Jeg tenker sånn om han tenker det samme. Vet han ser på meg når vi går forbi hverandre i gangene. For lenge siden sa jeg at jeg savnet en stiftemaskin og i dag så kom han med en for han fant en som var til overs.

hva kan jeg gjøre for å fremme min interesse? så han vet det. kan ikke si det fordi han er litt sjenert.

kan eg sende han noen blikk i gangene?

det er og en aldersforskjell. han er 5 år yngre og har før sagt i en annen sammenheng at han ikke vil ha noe med eldre jenter å gjøre...

Anonym poster: aa986ff6833f66019d50ba2a1a1fb67c

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Hva med å spørre om han vil ta en kaffe etc etter jobb?

AnonymBruker
Skrevet

nei det blir for direkte. Er redd for å skremme han.

Er og det med aldersforskjellen som hindrer meg. Han synes jo jeg er for gammel...

Gjest padawan
Skrevet

Vel, hvis du ikke gjør noe konkret er han ute av livet ditt om et par uker. Sitt med fanget i hendene i fanget du.... så mister du han garantert.

Han har jo rotet med deg så det med alderen tror jeg ikke du bør ta for seriøst.

Gjest Jon Snow
Skrevet

Han tenker at solen er ikke et sted han ville bodd fordi det er så varmt der

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvis du ikke gjør noe konkret er han ute av livet ditt om et par uker. Sitt med fanget i hendene i fanget du.... så mister du han garantert.

Han har jo rotet med deg så det med alderen tror jeg ikke du bør ta for seriøst.

er mulig at han bare tenkte der at det hadde jo vert kjekt å hoppe til sengs med en som var litt eldre. Og nå er jo det gjort.

tenker jeg bare får finne meg i at han er ute av livet mitt snart.

Skrevet

Dere har allerede rotet. Hvordan kan det å spørre om å ta en kaffe være for direkte?

Gjest padawan
Skrevet (endret)

ut ifra dette virker det som de har gjort mer enn å rote.

er mulig at han bare tenkte der at det hadde jo vert kjekt å hoppe til sengs med en som var litt eldre. Og nå er jo det gjort.

Endret av padawan
AnonymBruker
Skrevet

ut ifra dette virker det som de har gjort mer enn å rote.

det stemmer....

OG kan ikke be han på kaffe for det vil skremme han tror jeg...

Skrevet

det stemmer....

OG kan ikke be han på kaffe for det vil skremme han tror jeg...

Om det å be en på kaffe skremmer noen, så tviler jeg på at det er noe annet du kan gjøre som ikke skremmer han. Du får i så fall skremme han skikkelig mye ved å bortføre han, binde han fast og ta for deg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...