Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Da er det to mnd siden bruddet. Noen dager føles det ut som det skjedde igår,mens andre dager føles det ut som det er en evighet siden.. Det er helt klart det siste som er de beste dagene. Har hatt lite kontakt med han etter bruddet,pratet på tlf kanskje 3-4 ganger,og da er det bestandig han som har ringt. Har kanskje skrevet på FB to ganger..that`s it egentlig.. Så idag bestemte jeg meg for å slette han fra Facebook. Har hatt han slik at jeg ikke ser oppdateringene hans og har kun vært inne på profilen hans to ganger i ettertid. Men nå så sitter jeg såklart og håper han skal merke at jeg har slettet han,og at han tar kontakt. For da vet jeg i det minste at han er inne på profilen min en gang iblandt.. Føler meg som en jævla fjortiss med disse tankene,men kan ikke noe for det.. Trenger noe som sier ; Ta deg sammen! (Da må jo KG være rett plass ) Har ingen planer om å legge han til igjen,for vil bare ha han mest ute av livet mitt. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget,kanskje bare få ut noen tanker og følelser,og nok en gang poengtere at kjærlighetssorg og tiden i etterkant suger! : /
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Skjerpings nå da! Perioden du gjør gjennom nå er alltid like kjedelig dessverre. Og kan det være at han har en "unfriend" add-on til facebook som viser ham når noen fjerner han som venn? Om ikke, vil han jo sikkert oppdage det når / hvis han sjekker facebooken din. Det er alltid et lite slag i trynet da, men jeg tror du gjorde det kloke ved å distansere deg på facebook også. Ett steg i riktig retning hvert fall. Så gratulerer. Se fremover nå. Som signaturen din sier. Anonym poster: 20cf9e73be4715676b4ab87c635f353f
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Skjerpings nå da! Perioden du gjør gjennom nå er alltid like kjedelig dessverre. Og kan det være at han har en "unfriend" add-on til facebook som viser ham når noen fjerner han som venn? Om ikke, vil han jo sikkert oppdage det når / hvis han sjekker facebooken din. Det er alltid et lite slag i trynet da, men jeg tror du gjorde det kloke ved å distansere deg på facebook også. Ett steg i riktig retning hvert fall. Så gratulerer. Se fremover nå. Som signaturen din sier. Anonym poster: 20cf9e73be4715676b4ab87c635f353f Hehe,jo skal skjerpe meg nå...snart Hmm,tror ikke han har den appen,men egentlig skal jeg ikke bry meg om det heller..Føler jeg gjorde det rette,og vil nok ikke angre så mye om noen dager,men alt trenger visst tid for å synke inn :S Er nok positivt jeg tok valget å slette han,for begynte å kjenne at jeg ville gå igjennom hele Facebooken hans for å lete etter noe..vet bare ikke hva.. Snakk om å være forvirret... Blæææhh
Gjest Elissima Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Tro meg, jeg vet hvordan du har det nå. 2 mnd siden brudd her og. De sier tiden leger alle sår men det merker jeg ikke noe til. Håper det har gått over til neste år. Du gjorde nok godt i å slette exen fra facebook. Tenk så vondt å kunne se han der og hva han driver med.. Kan jeg bare spørre hvordan du takler kjærlighetssorgen sånn ellers? Lever du som før eller er du mye trist og gjemmer deg litt bort? Lykke til videre hvertfall
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 Tro meg, jeg vet hvordan du har det nå. 2 mnd siden brudd her og. De sier tiden leger alle sår men det merker jeg ikke noe til. Håper det har gått over til neste år. Du gjorde nok godt i å slette exen fra facebook. Tenk så vondt å kunne se han der og hva han driver med.. Kan jeg bare spørre hvordan du takler kjærlighetssorgen sånn ellers? Lever du som før eller er du mye trist og gjemmer deg litt bort? Lykke til videre hvertfall Da forstår vel du veldig godt hva jeg er midt oppe i.. Godt med likesinnede,selv om det er en kjip situasjon å ha til felles :/ Det bør ha gått over leeeenge før neste år til meg,ellers går jeg på veggen :S Ja,vil ikke vite hva han driver med eller lignende,har ikke noe godt av det,og dessuten er han jo ute av mitt liv,så hvorfor skulle jeg ha interesse av det..(selv om jeg fortsatt har det da :S ) På en måte lever jeg nok litt bedre,da jeg flyttet hjem til min hjemplass og fikk mitt sosiale liv tilbake da dette var unnvikende når vi bodde sammen på hans hjemplass.. Så er nok ikke så "nede" som jeg var der den siste slutten. Men er jo noe som mangler. Har jo måtte starte helt på nytt igjen,og det er ikke bare bare. Har sluttet å grått over han nå da,og suget innvendig er ikke like ondt de gangene jeg har pratet med han,så på rett vei er det vel.. Men tror nok jeg er ganske flink til å ikke tenke på han,for tror nok jeg kunne gravd meg ned i minner og slikt,og da hadde jeg nok havnet helt til start igjen.. Enn du,hvordan går det? Lykke til,til deg også
Gjest Elissima Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Da forstår vel du veldig godt hva jeg er midt oppe i.. Godt med likesinnede,selv om det er en kjip situasjon å ha til felles :/ Det bør ha gått over leeeenge før neste år til meg,ellers går jeg på veggen :S Ja,vil ikke vite hva han driver med eller lignende,har ikke noe godt av det,og dessuten er han jo ute av mitt liv,så hvorfor skulle jeg ha interesse av det..(selv om jeg fortsatt har det da :S ) På en måte lever jeg nok litt bedre,da jeg flyttet hjem til min hjemplass og fikk mitt sosiale liv tilbake da dette var unnvikende når vi bodde sammen på hans hjemplass.. Så er nok ikke så "nede" som jeg var der den siste slutten. Men er jo noe som mangler. Har jo måtte starte helt på nytt igjen,og det er ikke bare bare. Har sluttet å grått over han nå da,og suget innvendig er ikke like ondt de gangene jeg har pratet med han,så på rett vei er det vel.. Men tror nok jeg er ganske flink til å ikke tenke på han,for tror nok jeg kunne gravd meg ned i minner og slikt,og da hadde jeg nok havnet helt til start igjen.. Enn du,hvordan går det? Lykke til,til deg også Viktig å tenke positivt. Høres bra ut at du nå har et nettverk rundt deg, det er så viktig For meg hjelper det å dra langt vekk. Så jeg vet ikke om det hjelper deg, men om du har planlagt en reise eller noe så er det ofte resepten på å føle seg bedre. Er ikke så greit når man har såre følelser og lurer på hva den andre gjør, med hvem. Jeg takler ikke kjærlighetssorg i det hele tatt så må begynne i terapi. Nesten så jeg har lyst å sende regningen til exen hehe. Blir vel bedre etterhvert men kjenner at jeg klarer ikke stole på menn igjen etter et sånt svik. Ønsker deg en fin vår og sommer og håper at det blir bedre snart! Vit at vi er veldig mange som gjennomgår dette for tiden, så du er ikke alene. Jeg har snakket med 4 (!) venninner i samme situasjon. 2013 må være store singelåret.
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #7 Skrevet 14. mai 2013 Viktig å tenke positivt. Høres bra ut at du nå har et nettverk rundt deg, det er så viktig For meg hjelper det å dra langt vekk. Så jeg vet ikke om det hjelper deg, men om du har planlagt en reise eller noe så er det ofte resepten på å føle seg bedre. Er ikke så greit når man har såre følelser og lurer på hva den andre gjør, med hvem. Jeg takler ikke kjærlighetssorg i det hele tatt så må begynne i terapi. Nesten så jeg har lyst å sende regningen til exen hehe. Blir vel bedre etterhvert men kjenner at jeg klarer ikke stole på menn igjen etter et sånt svik. Ønsker deg en fin vår og sommer og håper at det blir bedre snart! Vit at vi er veldig mange som gjennomgår dette for tiden, så du er ikke alene. Jeg har snakket med 4 (!) venninner i samme situasjon. 2013 må være store singelåret. Har faktisk tenkt på dette med å reise bort en tur,men dessverre setter økonomien en stopper for dette akkurat nå. Du er nok ikke den eneste som har måtte tydd til profesjonell hjelp etter noe slikt. Nå går jeg til terapi ifra før av,så smetter inn litt om eksen der Å ja,synes aboslutt du skal sende regning til han.. Tenk deg trynet på han når han ser den..hihi Synes du terapien har hjulpet deg noe da? Forstår det var et ganske hardt brudd nar du snakker om svik :/ Dette har jeg også lagt merke til,to av mine nærmeste kompisser ble single i akkurat samme tid som meg,så er ikke alene om singeltilværelsen denne våren!
Gjest Elissima Skrevet 14. mai 2013 #8 Skrevet 14. mai 2013 Har faktisk tenkt på dette med å reise bort en tur,men dessverre setter økonomien en stopper for dette akkurat nå. Du er nok ikke den eneste som har måtte tydd til profesjonell hjelp etter noe slikt. Nå går jeg til terapi ifra før av,så smetter inn litt om eksen der Å ja,synes aboslutt du skal sende regning til han.. Tenk deg trynet på han når han ser den..hihi Synes du terapien har hjulpet deg noe da? Forstår det var et ganske hardt brudd nar du snakker om svik :/ Dette har jeg også lagt merke til,to av mine nærmeste kompisser ble single i akkurat samme tid som meg,så er ikke alene om singeltilværelsen denne våren! Jeg har gått i terapi pga mannfolk før, men det var et enda verre drama.. så jeg forsøker å tenke at om jeg overlevde det så må jeg vel komme meg gjennom dette også. Håper du vinner i Lotto så du kan komme deg vekk litt Om ikke annet at du har noe hyggelig du kan finne på. Her i Oslo skal vi i jentegjengen ha et single & fabulous-party, med makeover, nye kjoler og alt. Hjelper hvertfall på selvtilliten, om ikke annet. Kunne du tenke deg å date igjen eller føles det feil?
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #9 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har gått i terapi pga mannfolk før, men det var et enda verre drama.. så jeg forsøker å tenke at om jeg overlevde det så må jeg vel komme meg gjennom dette også. Håper du vinner i Lotto så du kan komme deg vekk litt Om ikke annet at du har noe hyggelig du kan finne på. Her i Oslo skal vi i jentegjengen ha et single & fabulous-party, med makeover, nye kjoler og alt. Hjelper hvertfall på selvtilliten, om ikke annet. Kunne du tenke deg å date igjen eller føles det feil? Du kommer deg garantert på fote igjen Jeg har troen!! :D Ja da får jeg begynne å tippe da kanskje,så får jeg reise på en lang reise å "finne meg selv" igjen Det hørtes jo kjempegøy ut da! Ikke ødelegg kvelden men å dra ut å sjekke idoter av menn etterpå da Hmm,der er jeg litt usikker. Vil ikke det enda nei,det tror jeg bare blir rot. Men med tiden vil det vel bli noe.. Er ikke ute etter noe forhold da. DA skal han være rimelig fantastisk! Men såklart,å finne en for å ha det litt gøy å ha det morro med er vel noe jeg vil ha etterhvert.. Tror jeg..haha,forvirret Enn du,ser du for deg å date igjen snart?
Gjest Elissima Skrevet 14. mai 2013 #10 Skrevet 14. mai 2013 Du kommer deg garantert på fote igjen Jeg har troen!! :D Ja da får jeg begynne å tippe da kanskje,så får jeg reise på en lang reise å "finne meg selv" igjen Det hørtes jo kjempegøy ut da! Ikke ødelegg kvelden men å dra ut å sjekke idoter av menn etterpå da Hmm,der er jeg litt usikker. Vil ikke det enda nei,det tror jeg bare blir rot. Men med tiden vil det vel bli noe.. Er ikke ute etter noe forhold da. DA skal han være rimelig fantastisk! Men såklart,å finne en for å ha det litt gøy å ha det morro med er vel noe jeg vil ha etterhvert.. Tror jeg..haha,forvirret Enn du,ser du for deg å date igjen snart? Tro meg, sjekking er det siste som står i hodet på meg. Jeg hadde ikke lagt merke til om Enrique Iglesias gikk forbi meg en gang, og han liker jeg veldig godt altså Jeg kjenner på det at litt oppmerksomhet ville gjøre det lettere å komme over exen men jeg er ikke i det moduset i det hele tatt. Sliter som sagt med å stole på menn. Håper du finner en bra flørt i sommer! Siden halve Norge har meldt seg singel virker det som.. Hadde vært så greit om vi ikke hadde følelser, det har jeg altfor mye av! Skulle ønske jeg kunne tjent meg rik på dette, gjøre som Taylor Swift og skrive sanger om dustemenn f.eks.
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #12 Skrevet 14. mai 2013 Tro meg, sjekking er det siste som står i hodet på meg. Jeg hadde ikke lagt merke til om Enrique Iglesias gikk forbi meg en gang, og han liker jeg veldig godt altså Jeg kjenner på det at litt oppmerksomhet ville gjøre det lettere å komme over exen men jeg er ikke i det moduset i det hele tatt. Sliter som sagt med å stole på menn. Håper du finner en bra flørt i sommer! Siden halve Norge har meldt seg singel virker det som.. Hadde vært så greit om vi ikke hadde følelser, det har jeg altfor mye av! Skulle ønske jeg kunne tjent meg rik på dette, gjøre som Taylor Swift og skrive sanger om dustemenn f.eks. Ja litt oppmerksomhet hjelper nok,og man kan jo ta imot det selv om man ikke går videre med det da Men såklart,er du langt unna den plassen får man bare vente.. Det er nok det beste. Jeg er redd det blir mye rot i hodet mitt om jeg hopper inn i dating for fort,så det beste er å vente til jeg føler meg litt mere stabil. Hadde vært veldig greit! Spesielt de onde følelsene..
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #13 Skrevet 14. mai 2013 Trudde du kunne heale, av overskriften Haha,kanskje jeg kan det men vet det ikke selv
Gjest LadySizz Skrevet 15. mai 2013 #14 Skrevet 15. mai 2013 Og nå var jammen meg enda ett steg tatt.... Ting går fort når jeg først setter igang... JEG HADDE SEX IGÅR! 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #15 Skrevet 15. mai 2013 Og nå var jammen meg enda ett steg tatt.... Ting går fort når jeg først setter igang... JEG HADDE SEX IGÅR! Bra for deg, men jeg kjenner igjen dette reaksjonsmønsteret på noen av mine ekser. Om noen dager/uker vil du få en reaksjon og savne eksen enda mer igjen, før det endelig går over. Anonym poster: 070ebb68f9094ce6e364988ccd175320
Inwe Skrevet 15. mai 2013 #16 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har vært singel i 3 mnd nå, og tenker egentlig ikke mye på eksen i det hele tatt. Det føles naturlig å være alene. Kanskje fordi jeg har forandret livet mitt etter han. Jeg har fått meg ny lelighet alene, går ut på byen med venninner når jeg ikke jobber i helgene, finner på ting, trener og kan tilogmed om jeg kjeder meg ta meg en tur rundt i byen alene. Og forrige uke møtte jeg en gutt fra internett, noe jeg aldri trodde jeg kom til å tørre Ikke på utkikk etter noe nytt, men det var utrolig gøy iallefall. Nå var det jeg som slo opp da, etter at forholdet vårt egentlig ikke hadde vært et forhold det siste året, så det er kanskje det som gjør det så lett og naturlig.
Gjest Elissima Skrevet 15. mai 2013 #17 Skrevet 15. mai 2013 Og nå var jammen meg enda ett steg tatt.... Ting går fort når jeg først setter igang... JEG HADDE SEX IGÅR! Neeei?! Hadde du? Med hvem? Var han flink? Var det rart?
Gjest LadySizz Skrevet 15. mai 2013 #18 Skrevet 15. mai 2013 Neeei?! Hadde du? Med hvem? Var han flink? Var det rart? Jepp.. Fikk tlf av en jeg faktisk var sammen med for ti år siden igår kveld,som lurte på om jeg ikke skulle ta meg en tur.. Klokka var nærmere halv elleve,så forsto fort hvor han ville,så tenkte jeg; Ja hvorfor ikke,få det overstått! Eller,jeg var ganske nervøs da.. Var usikker som bare det til å begynne med,men så ble det da så "koselig" Han var deilig! Det rareste var nok ikke selve sexen,heller kyssingen/kliningen,for det er nesten mere intimt i mine øyne.. På en måte i alle fall! Men angrer ikke,så håper jeg ikke kommer til å gjøre det heller..
Gjest LadySizz Skrevet 15. mai 2013 #19 Skrevet 15. mai 2013 Bra for deg, men jeg kjenner igjen dette reaksjonsmønsteret på noen av mine ekser. Om noen dager/uker vil du få en reaksjon og savne eksen enda mer igjen, før det endelig går over. Anonym poster: 070ebb68f9094ce6e364988ccd175320 Det er godt mulig,men om ikke annet er jeg på vei fremover på ett vis da..Tror jeg..Kanskje.
Gjest LadySizz Skrevet 15. mai 2013 #20 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har vært singel i 3 mnd nå, og tenker egentlig ikke mye på eksen i det hele tatt. Det føles naturlig å være alene. Kanskje fordi jeg har forandret livet mitt etter han. Jeg har fått meg ny lelighet alene, går ut på byen med venninner når jeg ikke jobber i helgene, finner på ting, trener og kan tilogmed om jeg kjeder meg ta meg en tur rundt i byen alene. Og forrige uke møtte jeg en gutt fra internett, noe jeg aldri trodde jeg kom til å tørre Ikke på utkikk etter noe nytt, men det var utrolig gøy iallefall. Nå var det jeg som slo opp da, etter at forholdet vårt egentlig ikke hadde vært et forhold det siste året, så det er kanskje det som gjør det så lett og naturlig. Virker som du har kommet deg godt etter bruddet,og bra for deg! :D Jeg har blitt mye mer sosial og slikt jeg også. Er med på mere og smiler mere og mere for hver dag som går.. Men har nok noen øyeblikk enda. Var også jeg som dro,men det var ikke ett brudd noen av oss ønsket i den forstand,men det måtte gjøres,og da er det enda vondere når følelsene var der enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå