krepsen92 Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 På kveldene så liker jeg å lese. Dessverre så har jeg likevel ikke så mye peiling på hva som er bra bøker, blir ofte tilfeldigheter hva som leses på sengekanten. Når jeg går tom for lesestoff, hender det ofte at jeg bare stikker ned på Narvesen eller tilfeldig er på bensinstasjonen(!) på jakt etter ei god bok. Jeg trenger som dere sikkert skjønner, sårt et godt boktips. Jeg er ikke noe spesielt fan av krim, heller ikke heftige romantiske bøker (fifty shades har gjort meg mer en mett på slike bøker). Liker derimot veldig godt EKTE bøker, virkelige historier fra det brutale liv eller bare ei ordentlig GOD bok. Anywho? Vet dere kansje også om ei god nettside der jeg kan bestille bra bøker?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 På sporet av den tapte tid av Proust. Trolldomsfjellet av Thomas Mann Don Quijote av Cervantes. Bøker av Dostojevskij: Idioten, De besatte, Forbrytelse og straff, Brødrene Karamasov osv.. Anonym poster: e148f6c92c34e0447c0331987a8d157d
caroprins Skrevet 20. mai 2013 #3 Skrevet 20. mai 2013 For noen år tilbake leste jeg alle bøkene jeg kom over av en forfatter som heter Harold Robbins. Dette er vel noen av de beste bøkene jeg kan huske å ha lest. Av den serien så synes jeg boken som heter Den ensomme var den alle beste. En annen bok som jeg husker godt var av forfatteren Jaqulin Susan( noe slikt). Boken heter Pillenes Paradis. Dette er en bok litt i samme sjangeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå