Gå til innhold

Hva er så spesielt med denne Jarle andøy?

Gjest Elseby13

Anbefalte innlegg

Gjest Skogkar

Tosk! Håper ingen plusser denne. Lyser av sjalusi her.....

Anonym poster: c7fe4a15f38f617644a8bcec8b7309df

Det er jo det jeg skrev. At vi er sjalu på hans lange mast. Du får ikke noen pluss i boka for å ha oppdaget det åpenbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er jo det jeg skrev. At vi er sjalu på hans lange mast. Du får ikke noen pluss i boka for å ha oppdaget det åpenbare.

Er det ikke 16 års-grense i dette forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nå er ikke jeg den som dåner over Jarle, men hvis jeg skal gjette:

- Han ser ikke så verst ut. Ikke sånn typisk pretty boy, men litt rufsete

- Han er eventyrer, altså ikke A4

- Han viser en mykere og mer følsom side ved seg selv ved å involvere seg med Tangerud-gjengen

Jeg tenker heller ikke penger og status når jeg ser han, så tror neppe det er der det ligger.

Skogkar hadde forøvrig en fiffig teori :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er høy på seg selv, nedlatende om kvinner, har stygt språk og er pr-kåt. Kort oppsummert; særdeles uattraktiv.

Anonym poster: 9196472294b40adcd1e313566e711982

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Han er høy på seg selv, nedlatende om kvinner, har stygt språk og er pr-kåt. Kort oppsummert; særdeles uattraktiv.

Du forstår i hvert fall ikke kvinner. Jeg vil anta at de karaktertrekkene du nevner der aka kjendis, er svært attraktive attributter hos en mann, for mange kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du forstår i hvert fall ikke kvinner. Jeg vil anta at de karaktertrekkene du nevner der aka kjendis, er svært attraktive attributter hos en mann, for mange kvinner.

Jeg ER en kvinne, og JEG synes disse egenskapene er svært lite attraktive. Det er det mange andre kvinner som synes også. At det finnes noen kjedisdiggende kaklehøns der ute, har ikke noe med svært mange kvinner å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogkar

Er det ikke 16 års-grense i dette forumet?

Seriøst? Why even bother? Om du skal prøve å disse meg, så får du søren meg komme opp med noe bedre. Dette er jo bare meningsløst. Ja, jeg er 16 år.. OK... Eller, jeg er egentlig 31 da, men ok, la oss si jeg er 16. Auch..that hurt. Nå er...dagen min ødelagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Jeg ER en kvinne, og JEG synes disse egenskapene er svært lite attraktive. Det er det mange andre kvinner som synes også. At det finnes noen kjedisdiggende kaklehøns der ute, har ikke noe med svært mange kvinner å gjøre.

Jeg ER også kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ER også kvinne.

Og utifra det så mener du at noen som ikke digger Jarle Andhøy "ikke forstår seg på kvinner"? På tide å utvide horisonten litt, vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Og utifra det så mener du at noen som ikke digger Jarle Andhøy "ikke forstår seg på kvinner"? På tide å utvide horisonten litt, vil jeg påstå.

Jeg bare sa at de attributtene du, eller en annen anonym bruker listet opp, stemmer godt overrens med hvilke attributter samfunnet i dag stort sett ser på som positive attributter.

Høy på seg selv; Vi skal ha selvtilitt og være frampå, tråkke på andre mennesker for å komme oss opp og fram, men selvsagt holde kjeft om det slik at vi fremstår som flotte mennesker.

Nedlatende til kvinner; Dette tenner kvinner på, så lenge man "forandrer" seg, eller lar kvinnen forandre en litt lenger ut i forholdet.

Pr-kåt; Hey, a celeb in the making. Hva tenner vel de fleste kvinner mer enn en kjendis?

Kort summert; særdeles attraktiv.

At du ikke synes det er bra attributter er jo kjempeflott. Jeg heier på deg. Jeg er helt enig. Det er latterlige attributter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At du ikke synes det er bra attributter er jo kjempeflott. Jeg heier på deg. Jeg er helt enig. Det er latterlige attributter.

Så siden verken du eller jeg synes dette er positive kvaliteter, kan vi kanskje gå ut i fra at det finnes en god del andre der ute som også mener det?

At media og "kjendismennesker" hauser opp slike egenskaper, betyr ikke at de blir veldig høyt verdsatt av vanlige voksne norske kvinner (ser her bort fra fjortiser og tennåringer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Så siden verken du eller jeg synes dette er positive kvaliteter, kan vi kanskje gå ut i fra at det finnes en god del andre der ute som også mener det?

At media og "kjendismennesker" hauser opp slike egenskaper, betyr ikke at de blir veldig høyt verdsatt av vanlige voksne norske kvinner (ser her bort fra fjortiser og tennåringer).

Menn med makt og status har alltid, og vil alltid være attråverdige attributter for kvinner. Det er ikke noe rart. Penger og en god jobb gir selvsagt makt og status i dag også, men det som er nytt i dag kontra for 40-50 år siden er kjendisbegrepet. I dag skal det ikke mye til å være kjendis. Kom på fjerdeplass i idol og du er kjendis. Hvorfor ER det slik? Jo, fordi det er noe attråverdig. Folk ser på kjendiser som noen med makt og status. Og det er jo sant. Å være kjendis er ofte er springbrett og noe positivt som kan hjelpe deg uansett hvilken karriere du peiler deg inn på. (Kanskje med unntak av paradise hotel dog).

Men igjen, det er sikkert mange kvinner som tenker som deg, men flertallet gjør nok ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men igjen, det er sikkert mange kvinner som tenker som deg, men flertallet gjør nok ikke det.

Jeg tror derimot at flertallet ikke tenner på kjediseriet, at det er et "lettsindig" mindretall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogkar

Jeg tror derimot at flertallet ikke tenner på kjediseriet, at det er et "lettsindig" mindretall ;)

Ok. Da må vi eniges om at vi er uenige. Siden kjendishysteriet bare øker og øker, og alle til og med prøver å være kjendiser med facebook, twitter, instagram, blogger, ha som mål å ha flest mulige følgere osv synes i hvert fall jeg vitner om at det å være kjent, om det så er i en begrenset krets, er noe folk setter absolutt høyest her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden kjendishysteriet bare øker og øker, og alle til og med prøver å være kjendiser med facebook, twitter, instagram, blogger, ha som mål å ha flest mulige følgere osv synes i hvert fall jeg vitner om at det å være kjent, om det så er i en begrenset krets, er noe folk setter absolutt høyest her i livet.

Jeg er enig i at dette med kjendishysteri er på framgang. Men jeg tror likevel ikke at et er viktige ting for brorparten av "den vanlige voksne befolkning". Jeg tror det er mer vanlig blant unge, blant "mentale lettvektere" og kanskje noe vanligere i byene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Jeg er enig i at dette med kjendishysteri er på framgang. Men jeg tror likevel ikke at et er viktige ting for brorparten av "den vanlige voksne befolkning". Jeg tror det er mer vanlig blant unge, blant "mentale lettvektere" og kanskje noe vanligere i byene.

Nja, jeg er overbevist om at you`d be surprised..Men OK. Jeg tror likevel at oddsen for at ei kvinne i en gitt situasjon, hadde brettet ut kjønnsleppene sine for en kjendis ,er større enn om han ikke var kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nja, jeg er overbevist om at you`d be surprised..Men OK. Jeg tror likevel at oddsen for at ei kvinne i en gitt situasjon, hadde brettet ut kjønnsleppene sine for en kjendis ,er større enn om han ikke var kjendis.

Det er jeg enig i, ut i fra at det er en del kvinner som lar seg begeistre for slikt. Men det betyr ikke at man dermed kan si at flertallet av kvinner, lar seg begeistre for slikt. Kjendiseri kan også være direkte avtennende (noe jeg er et eksempel på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogkar

Det er jeg enig i, ut i fra at det er en del kvinner som lar seg begeistre for slikt. Men det betyr ikke at man dermed kan si at flertallet av kvinner, lar seg begeistre for slikt. Kjendiseri kan også være direkte avtennende (noe jeg er et eksempel på).

Hvor mange prosent av kvinner mellom 20 og 40 tror du synes det hadde vært spennende å date en kjendis da? Jeg tipper 70%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange prosent av kvinner mellom 20 og 40 tror du synes det hadde vært spennende å date en kjendis da? Jeg tipper 70%

Mens jeg tipper maks 40%

Du må ikke glemme at befolkningen består av mange flere enn "dem som synes mest". Det finne mange sjenerte, introverte mennesker som vil leve et rolig og fredelig liv.

Selv er jeg forøvrig verken sjenert eller introvert, men jeg liker likevel å leve et liv langt fra denne verdenen. Og veldig langt fra Jarle Andhøy, som (etter min mening), er lite attraktiv til kjendis å være også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cytosin

Syns jeg kjenner igjen humoren ;) Drit i AB, jeg syns du er morsom, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...