Gå til innhold

Hva er så spesielt med denne Jarle andøy?

Anbefalte innlegg

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvorfor florerer det av tråder om han? Er det en intern kg-spøk jeg har gått glipp av? Han er i grunnen en nokså ordinær fyr, sånn utseendemessig..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vil du med denne tråden? Er vel smak og behag det..

Anonym poster: 24a6582581038292168958be3d010e46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert fordi han har en del penger. Ordinært utseende + penger = superattraktiv.

Anonym poster: b9730999cb9caa6cf5440b943a7329c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Justin Bieber derimot :hjerter:

Anonym poster: 79eb8df370b325499625018a942b2647

Skrevet (endret)

Nei, jeg skjønner det ikke jeg heller. Synes verken at han er kjekk, sjarmerende eller fantastisk på noen annen måte.

Endret av Samaysa
Skrevet

Vet ikke,finner ikke fyren så lekker . Men noen her inne har tydligvis blitt forelsket .

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vil du med denne tråden? Er vel smak og behag det..

Det er smak og behag ja, men det finnes jo hundre tråder om mannen. Da er det ikke rart noen lurer på hva greia med dette er.

Anonym poster: 810df15c4078ce8e1be1f6ed8f777abf

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Nei, det jeg lurer på er om det er en tulle-greie om ham her på kg.. Lager folk tråder om han bare på tull? Eller er de genuine fans?

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert fordi han har en del penger. Ordinært utseende + penger = superattraktiv.

Anonym poster: b9730999cb9caa6cf5440b943a7329c2

Jarle Andhøy er den siste jeg tenker på når det kommer til formue og velstand, tror han gir blaffen i slikt bare han får følge drømmen. Og derfor tror jeg også han er så populær blant damene. Utemmede "villmenn" som våger å gå andre veier enn normen er sexy.

Anonym poster: f24dcbfe2ec9f37f12c6ea6a3d2ef1b1

Skrevet

Nei, det jeg lurer på er om det er en tulle-greie om ham her på kg.. Lager folk tråder om han bare på tull? Eller er de genuine fans?

Noen er fans, andre gjør nok narr av fansene (som den sykkeltråden om han) ;)

Skrevet

Han er jo dødsheit da, (når han holder kjeft vel og merke)! :rodmer:

Men ang disse trådene som lages her tror jeg må være av en eller annen syk stalker som kjeder livet av seg til tider.. Det er jo så mange latterlige spørsmål.

• Liker 1
Gjest Cytosin
Skrevet

Tror det er én bruker som litt besatt av fyren eller har lite å gjøre om dagene (eller begge deler) som oppretter alle disse trådene.

AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner tiltrekkes jo av gale massemordere, så ingen bombe at noen vil tiltrekkes av han og.

Anonym poster: dcd2e8ec5a83bae318a9acab3b7bb337

Skrevet

Jarle er absolutt ikke ordinær, men veldig veldig hot :hjerter_rundt:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han penger? Han fremstår som en fattig eventyrer.

Han ser passe kjekk ut og går sine egne veier, og gjør noe nesten ingen andre gjør i dagens samfunn. Derfor. Tror forøvrig KG trenger en samletråd for karen.

Anonym poster: e10a05beb9c34f122457c296dec2b6b9

AnonymBruker
Skrevet

Han er kjekk, men penger har han ikke så mye av :)

Anonym poster: c7fe4a15f38f617644a8bcec8b7309df

Skrevet

Vet ikke hvem han er engang jeg.

Gjest Skogkar
Skrevet

Det handler om det enkle faktum at Jarle er kaptein, dvs sjef, over forskjellige skuter. Skuter har som kjent veldig høye master, og de representerer kjempe-ståpikker. Altså - Jarle har kontroll over svært store ståpikker. Dette tenner selvsagt kvinnene. Åhh pul meg med den kjempelange masta di Jarle.

Vi andre menn har bare fiskestang, så når vi ser Jarle seile forbi med den 30 meter lange pikken sin, og vi bare har en 2,5-3 meter lang pikk, så buuuer vi skikkelig på han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det handler om det enkle faktum at Jarle er kaptein, dvs sjef, over forskjellige skuter. Skuter har som kjent veldig høye master, og de representerer kjempe-ståpikker. Altså - Jarle har kontroll over svært store ståpikker. Dette tenner selvsagt kvinnene. Åhh pul meg med den kjempelange masta di Jarle.

Vi andre menn har bare fiskestang, så når vi ser Jarle seile forbi med den 30 meter lange pikken sin, og vi bare har en 2,5-3 meter lang pikk, så buuuer vi skikkelig på han.

Jøss!

AnonymBruker
Skrevet

Tosk! Håper ingen plusser denne. Lyser av sjalusi her.....

Anonym poster: c7fe4a15f38f617644a8bcec8b7309df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...