Veslejenta Skrevet 7. april 2004 Forfatter #21 Skrevet 7. april 2004 All fysisk aktivitet som man blir sliten av er trening etter min mening! og løping opp og ned trapper var noe vi måtte gjøre i gymtimen på skolen.
Cia Skrevet 7. april 2004 #22 Skrevet 7. april 2004 Det var da enda godt. Gjett om jeg er flink til å trene da!
Veslejenta Skrevet 14. april 2004 Forfatter #23 Skrevet 14. april 2004 Da var påskeferien over for min del, og samboeren og jeg var ute og jogga. Ble ikke så langt som tenkt, men jeg løp nesten hele veien hjemover. Det er det lengste jeg har klart å jogge i ett på mange år. Ble skikkelig svett og er fortsatt glodvarm. Tror jeg stikker en tur i dusjen nå. Fikk kramper i ryggen når jeg strakk ut på "toppen" da. Skulle bare strekke fremre lårmuskler ved å ta foten opp til rompa, men så er jeg ikke så veldig myk og måtte svaie litt i ryggen for å få tak i foten. Fikk ikke helt strukket ut krampen men hjalp når jeg begynte å løpe igjen. Strakk ut lenge når jeg kom hjem i håp om å bli mykere.
SunAndMoon Skrevet 14. april 2004 #24 Skrevet 14. april 2004 Jeg også!! Første joggeturen i år..og på leeenge! *stolt av seg selv, selv om jeg ikke jogget så lenge* (sliter også med astma) men fy for et vær det har vært idag... når jeg kom ut litt over 8 idag, så blåste det masse og det var kaldt..begynte å regne når jeg var på vei hjem igjen men de "proffe" joggeskoene mine er hjemme hos faren min da...må få tak i de snart =) Så flink du har vært, Veslejenta! :-D
Veslejenta Skrevet 14. april 2004 Forfatter #25 Skrevet 14. april 2004 Takk SunAndMoon! Du har også vært flink! Kjøpte jo proffe joggesko for under to uker siden. De er faktisk ikke så veldig hvite lengre med det været som har vært. Jeg syntes også at det var iskaldt. Jogga med ullgenser og vanter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå