Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at babyene sover så mye i denne alderen? Jeg trodde hun ville være litt mer våken nå, for hun har hatt noen dager med lengre perioder som hun er våken. Men de siste dagene har hun sovet hele dagen. Hun glipper så vidt med øynene når hun skal få mat elle ny bleie. Hun sover også godt om natten. Er dette vanlig? Hun har også veldig våt avføring- bleiene må balanseres for at ikke innholdet skal renne ut. Dette har hun hatt nesten hele tiden, og hun bæsje maks to ganger om dagen.

Regner med at dette er et luksusproblem, men er samtidig litt bekymret for at hun er for "slapp". Hun ble født 3 uker før termin... Det har kanskje også noe å si?

Anonym poster: 9a6ab43b75a5e3cbb5ce98a84cd4c272

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vil svare?

Anonym poster: a1ba2b301863ad442d245a09a0f53f5d

Gjest Magdalene
Skrevet

Begge mine har sovet stort sett det første halve året, og våknet opp litt mer da.

AnonymBruker
Skrevet

Min fink perioder nå og da frem til 6 mnd med MYE søvn. Tenkte det var pga at utviklingen går litt i rykk og napp og derfor trengs det mer søvn i perioder

Anonym poster: 9cdf85402481a15ac80e5c29c476ee6c

Skrevet

Min sov "hele tiden" i begynnelsen...

Skrevet

Er det vanlig at babyene sover så mye i denne alderen? Jeg trodde hun ville være litt mer våken nå, for hun har hatt noen dager med lengre perioder som hun er våken. Men de siste dagene har hun sovet hele dagen. Hun glipper så vidt med øynene når hun skal få mat elle ny bleie. Hun sover også godt om natten. Er dette vanlig? Hun har også veldig våt avføring- bleiene må balanseres for at ikke innholdet skal renne ut. Dette har hun hatt nesten hele tiden, og hun bæsje maks to ganger om dagen.

Regner med at dette er et luksusproblem, men er samtidig litt bekymret for at hun er for "slapp". Hun ble født 3 uker før termin... Det har kanskje også noe å si?

Anonym poster: 9a6ab43b75a5e3cbb5ce98a84cd4c272

Jeg ville ha spurt helsestasjonen og tatt med babyen.

Jeg ville ha blitt litt bekymret. Kanskje babyen er slapp grunnet noe vi her ikke kan vite. Best å få det sjekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...