Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert sammen med min nåværende mann i 14 år (er nå 30)

Det er lenge gitt :roll:

Har 3 barn sammen. Hvordan takler andre hverdagen.

Vi er veldig glade i hverandre, har sex ca 3 ganger i uken(som er hverken spesielt mye eller lite :-? )

Men så var det dette med å bevare gløden da....

Synest til tider jeg blir tatt litt for gitt(kanskje jeg klager nå)

Mannen min er snill, vi deler på ansvar med ungene,husarbeid og respekterer meg(som er gjensidig)

Men det var dette med vanen, vil jo gjerne at dette skal vare livet ut.

Er det jenter som er kravstore(eller bare meg???)

Trenger ikke mer enn en blomst i ny og ne(må få poengtere at det kjøper jeg til han ofte)

Tror jeg tenker på dette med å bevare gløden mer enn han.

Noen som har synspunkter? Gjerne menn også om det er noen her.

Er jeg håpløs romantiker? :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver eneste kveld når jeg kryper inntil mannen min (gjennom 18år) og skal sove, så tenker jeg. - Er det mulig å ha det så godt? Så heldig jeg er! Det er noe magisk ved å sove i armene hans. Jeg tror ikke det er en eneste kveld jeg ikke tenker over det.

Eller komme hjem fra jobb når han (og ungene) allerede er hjemme og få en klem på en helt alminnelig onsdag..

Nå mener jeg ikke at det er så spesielt med den klemmen, men sånne små ting gir meg lykkefølelse.

Men jeg har omtrent aldri fått blomster, eller smykker (utenom jul og bursdager). Eller søte mail (uten at han svarer på mine).

Noen ganger når jeg føler det der du sier. Så sier jeg det til han. Jeg får ikke noe blomst for det nei..., selv om jeg ber om det :-)

Men det jeg har oppdaget at jeg kan si er: "Jeg er så sliten, selvtillitten er på bånn, jeg føler meg ikke noe fin, jeg er redd for at du ikke er glad i meg. Hold rundt meg, vær så snill". - Så holder han rundt meg. Sier jeg er fin og at han er glad i meg. Det er det som er viktig, ikke blomstene.

Med en mann (iallefall min, når det gjelder dette) må man være ganske direkte. Det er OK det også, ikke sant :-)

Skrevet

Om blomster er viktig for deg.

Hva med å kjøpe en stor, fin bukett til deg selv. Skriv et kort om hvilket flott menneske du er - til deg selv. Kanskje han da begynner å undre? Og du kan fortelle at du trenger blomster i ny og ne - og du da må skaffe det selv, men at han gjerne kan få lov av og til. Bare et forslag.

Skrevet

Jeg tror ikke det har så mye med blomstene å gjøre (?). Jeg tror det er noe med ønsket om "å bli sett". Det trenger vi alle.

Så kanskje du kan finne andre måter å oppnå å bli sett på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg stiller meg akkurat de samme spørsmålene (kvinne).

Og jeg ender opp med konklusjonen om at ekteskap er rett og slett dritt-kjedelig.

Som i et fengsel med begrenset frihet!

Skrevet
Jeg stiller meg akkurat de samme spørsmålene (kvinne).

Og jeg ender opp med konklusjonen om at ekteskap er rett og slett dritt-kjedelig.

Som i et fengsel med begrenset frihet!

Gratulerer, du får herved prisen får årets mest sneversynte kommentar.

Et ekteskap er hva man gjør det til selv - sammen! Skal et ekteskap fungere bra, må begge parter jobbe for det. Å tro at man skal sveve konstant rundt på en rosa sky i intens lykkerus fordi man er gift er rimelig naivt. Men å sammenligne ekteskap med et fengsel med begrenset frihet er ganske far out.

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...