Gjest VIP Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 Har hatt besøk av en tenåring som spilte spill med en voldsom irriterende lyd ! Jeg bad han dempe lyden. Siden da har ikke lyden på dataen virka. Påknappen på høytalerne står på. Kan det være at han har låst lyden med en tast på tastaturet ? Hvilke knapp på tastatyret skal jeg da trykke på for å få lyden tilbake ? Takker for svar.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 Gå til kontrollpanel > Klikk på Høytaler ikonet > Flytt glidebryteren el gå i egenskaper og se om mute er slåttpå :-)
Gjest VIP Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 Har sjekka. Alt i orden. Lyden står på full styrke. Men lyden virker ikke alikevel. Men hva er "mute"? Er det en tast. Jeg gikk på egenskaper og der også stod det på fullt . Har du flere forslag ? Takk.
Felicia Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 Har sjekka. Alt i orden. Lyden står på full styrke. Men lyden virker ikke alikevel. Men hva er "mute"? Er det en tast. Jeg gikk på egenskaper og der også stod det på fullt . Har du flere forslag ? Takk. Dersom mute er avhaket betyr dette at lyden er av
Gjest Lea Skrevet 5. april 2004 #5 Skrevet 5. april 2004 Se etter høytalerikonet helt nederst på skjermen. Ved siden av klokka. Klikk en gang og det kommer opp en boks. Neserst i denne boksen er det mulig å sette en hake for mute. Hvis denne haka er på plass, så kan du fjerne den.
rosett Skrevet 6. april 2004 #6 Skrevet 6. april 2004 mute er nemlig engelsk og betyr stum lett å bli lurt av den, har blitt det endel ganger selv 8)
Gjest VIP Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Tenåringer gjør mye rart ! Han hadde tatt ut ledninga og plassert den i et hull som ikke hadde noe med lyden å gjøre !!! Og at han greide å presse ledninga i deet hullet forstår ikke jeg ? Bare så vidt jeg fikk den ut. Men nå er den satt riktig på plass og jeg koser meg med gode gamle Ray Charles. Takker alle. God påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå