Gjest Lolita8 Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Ja, jeg trenger tips til hvor en får tak i hundehus og gård litt billig, vil gjerne ikke bruke mer enn 20.000 på dette per dags dato, og i nærområdene er det lite av slikt.. Kan eventuelt bygge, men jeg vet ikke helt hvordan materialer en bør bruke for at det skal holde over lang tid, samt at jeg ikke er sikker på om jeg skal støype "omrisset", eller ikke. Noen tips, takk? :D Vil også ha gården ganske stor, 10x10m kanskje? Kom gjerne med tips, råd og meninger!
Gjest Roskva Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Usikker på hvor du kan kjøpe ferdig til en billig penge. Men det er mulig å lage en inngjerding til en billig penge, men kommer jo an på hvor stor hund du har da Vi kjøpte (grønt) nettinggjerde til en rimelig penge på biltema og billige påler på felleskjøpet, to ruller med gjerde og ca 10 påler tror jeg vi tilsammen brukte rundt en 1000 lapp på, kanskje ikke det en gang. Da har vi en bra størrelse på inngjerdinga, god plass til to bikkjer Vi har en schnauzer og en border collie, og ingen av dem har klart/prøvd å hoppe over gjerdet Dersom du vil bygge et hus vil jeg tro byggmax har de rimligste materialene, evt. kan du sikkert finne noen som selger ferdige hus på Finn Endret 15. mai 2013 av Roskva
frkharepus Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Sjekk ut finn.no Der er det stadig hundehus og hundegårder til salgs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå