Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jenter 16 som skriver her. For noen dager siden, så pratet jeg med en gutt på facebook (han går i klassen min), og han bad meg sende et nakenbilde til han, og han sa at om jeg gjorde det så skulle han sende et bilde av kuken sin tilbake. Denne gutten "holder på" med en venninne av meg. Men det er ikke så seriøst, det er bare 2 besøk og det har heller ikke kyssa enda. Og hun er egentlig forelska i en annen, men han "liker ikke henne", eller han gir ikke så mye respons. Så når den første gutten spurte om de skulle finne på noe, så sa hun ja. Men hun har sagt til meg at hun ikke er forelska i han, men at hun kan se om han er grei, og om han er det så kan jo det kanskje bli noe mellom dem.

Jeg har også noe som heter "kik" som er en app hvor du kan chatte, og ha flere personer i gruppa. Der har jeg og venninne gjengen min en egen gruppe, hvor dene jenta som holder på med han gutten ikke er medlem. Så med engang han spurte om jeg kunne sende et nakenbilde til han så screen-shotta jeg og sende de i gruppa bilde av det.

Etter en del masing så sendte jeg et bilde av meg i g-streng bak fra, og han sendte et bilde av kuken sin, og vi begge lovet og ikke vise bildene til noen andre. Men det som skjedde var at alle venninnene som hadde fått vite hva han hadde spurt om, sa at jeg måtte si det til venninnen som han holdt på med. Så jeg gjorde det, og tenkte egentlig at hun bare kom til og overse det, og heller bare slutte og være sammen med han.

Men hun ville ta det opp med han, slikt at han skulle bli flau, fordi egentlig er han en skikkelig player. Jeg sa først nei, men hun hadde en "plan" om at jeg skulle si til han at jeg måtte si hva han hadde spurt om til henne, også etter det så skulle hun gå og ta det opp med han, med støtte fra flere venninner. Og dette ble jeg på-en-måte enig i. Så jeg sa til han i friminuttet at jeg skulle si det til henne. Og da sa han at jeg ikke måtte gjøre det. Egentlig angrer jeg veldig på at jeg fortalte om det han spurte om til henne eller noen i det hele tatt, siden jeg hater drama.

Jeg gikk så og sa til venninnen min at jeg hadde sagt til han at jeg måtte si hva han hadde spurt om til henne. Dette friminuttet prøvde hun og ta det opp med han, men det ringte inn og han klarte og komme seg vekk i fra henne. Men jeg kunne se at han var forferdelig lei seg. Jeg spurte han om han var trist, men han sa på-en-måte ja, men vi kunne ikke prate skikkelig om det siden mange fra klassen var inne i klasse rommet + læreren. Jeg sa unnskyld men han så bare lei seg på meg.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke sagt til venninnene mine at jeg faktisk sendte bilde til han, og jeg har fortalt de at jeg sa nei til det. Planen min nå er og kanskje si til venninnen min at hun ikke må ta det opp med han likevel.

Anonym poster: 52554bdacd58dc434d00abc515d821b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal snakke med helsesøster og ikke komme hit på kvinneguiden. KVINNEguiden, IKKE småtass-guiden..

AHHH... Hvorfor ikke grensa ligger på ihvertfall 18 her er jo utroliiiiiiiig!

Anonym poster: b777adb3f83345f3a13b1998ad2a22fd

Skrevet

Du har sendt nakenbilder til en gutt som holdt på med venninna de? Innmari vanskelig og i det hele tatt forstå hva du skriver i innlegget ditt. Det er vel det eneste som er et STORT rot her! Om hun er sint for det er det fullt forståelig! Om han viser bildene til andre gjør han som han vil med. Du var dum nok til å sende nakenbilder av deg selv, ja.. Da får du ta konsekvensene av det også! Skulle da virkelig trudd 16 år gamle jenter tenkte litt lengre ihvertfall..

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonym poster: bdfd4064c217a727837b30df4b7a737b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil ha drama i livet ditt, så må du lære deg å holde ting for deg selv. Så enkelt som det.

Anonym poster: 45314206b6aaf1a379abfa60e1c71f22

AnonymBruker
Skrevet

Hahahahahahah, så latterlig

Til TS, vær glad dette er de største problemene dine i livet. En annen ting, aldri send nakenbilde til noen, spesielt ikke om du er 16.

Anonym poster: 0495e53804314ce5d4a979ad7e0e806c

AnonymBruker
Skrevet

Lol

Anonym poster: 9d42c9cd3adec0797f5ad2f133ed9687

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn ser jeg for meg Kine i "Kongsvik Videregående" nå..

Anonym poster: 1a294fff1c343f5d0d7939206a06b2d5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har sendt nakenbilder til en gutt som holdt på med venninna de? Innmari vanskelig og i det hele tatt forstå hva du skriver i innlegget ditt. Det er vel det eneste som er et STORT rot her! Om hun er sint for det er det fullt forståelig! Om han viser bildene til andre gjør han som han vil med. Du var dum nok til å sende nakenbilder av deg selv, ja.. Da får du ta konsekvensene av det også! Skulle da virkelig trudd 16 år gamle jenter tenkte litt lengre ihvertfall..

TS her.

Det er han hun er sur på, og de holder ikke akkurat på heller, og grunnen til at hun vill ta det opp med han er for og "ta igjen" hun er ikke lei seg eller noe. Og bilde var bakfra, og grunnen til at jeg gjorde det var jo fordi jeg fikk et bilde av kuken hans tilbake, så tror ikke at han kommer til og bilde til noen, siden jeg har et "mye verre" av han.

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn ser jeg for meg Kine i "Kongsvik Videregående" nå..

Anonym poster: 1a294fff1c343f5d0d7939206a06b2d5

Haha jeg og!!

Anonym poster: 0495e53804314ce5d4a979ad7e0e806c

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det er bilde av hans kuk, og ikke bare et bilde han har funnet på nettet? Har du sett kuken hans før?

Ikke vær naiv...

Anonym poster: 7e3ac89a786a24fab1644346e0fa24d3

• Liker 1
Skrevet

Denne gutten "holder på" med en venninne av meg.

TS her.

Det er han hun er sur på, og de holder ikke akkurat på heller, og grunnen til at hun vill ta det opp med han er for og "ta igjen" hun er ikke lei seg eller noe. Og bilde var bakfra, og grunnen til at jeg gjorde det var jo fordi jeg fikk et bilde av kuken hans tilbake, så tror ikke at han kommer til og bilde til noen, siden jeg har et "mye verre" av han.

Hvorfor i svarte åpner du innlegget ditt med dette om de IKKE holder på, kjære deg? Hun skal ta igjen ved å ta det opp med han? Kult! Det er en KUL hevn til en du IKKE holder på med!

At han sender et slikt bilde betyr IKKE at du bør sende det tilbake..

Før du skriver her inne foreslår jeg at du:

1. Vokser opp.

2. Lærer deg å skrive.

3. Forstår at 16 åringer som sender nakenbilder rundt IKKE er kult.

4. Leser de tre første punktene, igjen og igjen! Helt til du har lært de..

Skrevet

Du TS, nå må du passe deg litt, for selv om folk har en leken tone og synes det er litt morsomt med den typen drama du er oppi (enten det gjelder venninnene dine eller menneskene her på KG) så kan du få store problemer med nakenbilder på avveie senere i livet hvis du ikke er forsiktig nå.

Dette sier jeg i fullt alvor, for det er så mange jenter som lot bilder av seg selv komme på avveie til kompiser eller gutter de var interessert i, og plutselig opplever de at disse bildene ligger ute på en nettside som er umulig å fjerne dem fra.

Jeg håper virkelig at du tenker nøye gjennom hva du utsetter deg selv for, og om du vil skaffe en eldre versjon av deg problemer fordi du ikke forsto risikoen du utsetter deg for nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i svarte åpner du innlegget ditt med dette om de IKKE holder på, kjære deg? Hun skal ta igjen ved å ta det opp med han? Kult! Det er en KUL hevn til en du IKKE holder på med!

At han sender et slikt bilde betyr IKKE at du bør sende det tilbake..

Før du skriver her inne foreslår jeg at du:

1. Vokser opp.

2. Lærer deg å skrive.

3. Forstår at 16 åringer som sender nakenbilder rundt IKKE er kult.

4. Leser de tre første punktene, igjen og igjen! Helt til du har lært de..

Det var en avtale, at han skulle sende til meg, også jeg til han. og de "holder på" men, det er liksom ikke..ja, det er jo bare to besøk, og som jeg sa i innelgget så er hun ikke forelska i han, men i en annen, men hun skule prøve og se hvordan han var. Hun visste også at han er en stor player.

Skrevet

Det var en avtale, at han skulle sende til meg, også jeg til han. og de "holder på" men, det er liksom ikke..ja, det er jo bare to besøk, og som jeg sa i innelgget så er hun ikke forelska i han, men i en annen, men hun skule prøve og se hvordan han var. Hun visste også at han er en stor player.

Da holder de jo ikke på. Nå må du bestemme deg her! Enten holder de på eller så holder de ikke på. Bestem deg for en ting og hold deg til det er du snill. Alt annet blir kun forvirrende. Jaja.. Det var isåfall en dum avtale, men det ser ikke ut til at du forstår feilen ved å sende slike bilder. Da er det nok heller ingen vits at noen andre her inne sier annet til deg om den saken. Er du lur leser du innlegget til Gamerfrue over her. Der var det mye lærerikt du burde ta til deg, TS.

Hva du vil med ditt hovedinnlegg kan jeg ikke forstå.

Det er dumt å sende naken bilder, dumt å gjøre det med en din venninne ''holder på'' med. Hva de to gjør videre er opp til de!

Skrevet

Jeg er så glad for at min største bekymring med tenåringene var at de skrev forkortelser. Hadde de sendt nakenbilder av seg selv, eller latt som om det var av dem, eller mottatt nakenbilder så ville de hatt pc/mobilnekt resten av livet!

Kjære jente, send ALDRI nakenbilder til noen som helst. Det kan fort bli misbrukt! Ikke ta søpla etter venninnene dine! La deres gutter være og finn din egen!

Stakkars barn som vokser opp nå, er foreldre så blinde eller er de bare naive? Eller gidder de ikke å lære barna sine verdier i livet?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...