Gå til innhold

Har blitt usikker på om jeg virkerlig liker henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på folkehøgskole hvor jeg har fått et godt forhold til en veldig søt jente. På skolen var vi som kjærester de siste dagene. Nå er skoleåret slutt og vi har flyttet hjemigjen. Vi bor egentlig ganske nærme hverandre her hjemme, men jeg syns det er rart. Jeg var litt usikker før vi holdt på, og jeg merker at usikkerheten begynner å komme tilbake igjen.

Jeg må bare se det an, jeg tror jeg trenger litt tid for å finne ut av hva jeg egentlig vil. Men det er likevel viktig at vi holder kontakten og at vi finner på ting sammen.

Er det greit å kysse på henne mens vi er sammen om jeg mulig er litt usikker? Jeg vil helst ikke ødelegge forholdet vårt og gå over til en situasjon der hvor jeg er usikker mens hun liker meg. Fordi vi har akkurat kommet hjem fra fhs og jeg føler jeg ikke kan ta den beslutningen nå med en gang. Og jeg vil gjerne se hvordan er slikt forhold fungerer her hjemme.

Det er ikke meningen å holde henne på gress. Jeg skulle ønske jeg hadde mye følelser for henne fordi hun er en veldig søt og grei jente. Men jeg vil heller ikke såre henne om jeg plutselig må trekke meg.

Hilsen en forvirret 19-åring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes du fint kan kysse henne og oppføre deg normalt med henne selv om du er usikker. Det blir ikke å holde henne på gress når du har hatt det fint når dere har vært sammen, og virkelig vil finne ut om dere kan ha noe sammen.

Vær litt sammen med henne der hjemme og enten så vil du bli sikker på at det er noe som mangler eller så vil du se at du liker henne bedre og bedre..

Lykke til! <3

Skrevet

Beklager ts. Nå er du fanget og har ikke noe valg mer!

Skrevet

Ikke kyss henne dersom du ikke føler noe (typ sommerfugler i magen), da misleder du henne

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kyss henne dersom du ikke føler noe (typ sommerfugler i magen), da misleder du henne

Kysser du kun når du har sommerfugler i magen?

Anonym poster: 079dc437f1d187cbc2cd69fd0a898559

AnonymBruker
Skrevet

Som hun over her, ikke kyss henne om du ikke føler noe. Da er det bedre å la være.

- Jente 19

Anonym poster: c873c3176a7064a302d3067d0ccae5cc

Skrevet

Kysser du kun når du har sommerfugler i magen?

Anonym poster: 079dc437f1d187cbc2cd69fd0a898559

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...