Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I mine øyne er han kjekk, relativt godt trent, og noen år over 30..

Han var ikke redd for å kysse, men utover det skjer det ikke noe.. Prøvd å hinte , og vært ganske direkte.. Men, virker ikke som han tør mer..

Så mitt spørsmål er: kan så gamle gutter lære kunster i sengen , eller er det slik at jeg ikke kan forvente fremgang på den fronten?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta det direkte opp med ham? Spør ham om han vil ha sex? Hvis han er jomfru er han nok usikker og nervøs.

Anonym poster: 9ed6da2bf0af7c56189094b265262025

AnonymBruker
Skrevet

I sengen? Så dere har hatt sex? På innlegget ditt forsto jeg det som at dere aldri var kommet så langt?

Anonym poster: a336d187f9ec43f1b1f5a6b976859d18

Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

Så var det dette med oss jenter og hinting. Hinting fungerer som regel IKKE i det hele tatt. Du får si rett ut hva du vil hvis de skal skjønne det. Enten så tar du ledelsen mht neste steg og ser hvordan han reagerer på det, eller så snakker dere sammen om det uten å gå rundt grøten. Easy Peasy.

Endret av SweetSunshine
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer i den over her! Hinting funker ikke med menn. Min samboer forstår ikke når jeg hinter til sex, så jeg har begynt å si "kom så har vi sex". Sparer oss begge for mye frustrasjon.

Anonym poster: 88f17ea283ead02d005514bb841090e4

• Liker 3
Skrevet

Stemmer i den over her! Hinting funker ikke med menn. Min samboer forstår ikke når jeg hinter til sex, så jeg har begynt å si "kom så har vi sex". Sparer oss begge for mye frustrasjon.

Anonym poster: 88f17ea283ead02d005514bb841090e4

Skulle vært mulig å plusse mye mer enn bare en gang :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Hinting ja... Typisk damehinting: "se, så fin månen er i kveld", forventer at han skal komme bort og kysse henne. Han ser opp og ser at det nesten er fullmåne og tenker over hvor rett hun har, det var virkelig vakkert. Så tenker han at hun har virkelig et skarpt øye for skjønnhet. Men dette med kyss er ikke noe han forbinder med måne og tanken om at hun skulle hinte til noe faller aldri inn i hans tanker.

Hun, derimot, irriterer seg over at han ikke skjønner noe så tydelig! Hun har jo til og med pekt på månen, hvor uerfaren er fyren egentlig?

Sukk...

Anonym poster: a336d187f9ec43f1b1f5a6b976859d18

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Dra no av han buksene og pul han da vel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke redd for å kysse, men utover det skjer det ikke noe.. Prøvd å hinte , og vært ganske direkte.. Men, virker ikke som han tør mer..

Så mitt spørsmål er: kan så gamle gutter lære kunster i sengen , eller er det slik at jeg ikke kan forvente fremgang på den fronten?

Innlegget ditt gir jo ingen mening. Har dere hatt sex?

Anonym poster: 333412f1a957e60397be4b19404f7490

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann i 30 årene selv og lærer hele tiden nye kunster... Både i sengen og ellers i livet.

Slutter man å utvikle seg i en så tidlig alder, så har man alt blitt gammel etter min mening.

Dette med utvikling og evne til å lære nye kunster er nok og veldig avhengig av personen.

Dette vet du ikke før du har prøvd han ut. Kanskje du skal utfordre han litt? Snakk med han om det.

Ellers vil jeg nok tro at det finnes håp. Blir dere sammen, så både VIL og MÅ dere utvikle dere litt begge to for å kunne møte hverandre.

Anonym poster: 1656a0b9674bd9be42ea38198570c574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...