Gå til innhold

Hva ville dere hatt i en grønn juice/smoothie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er vanskelig å få i meg nok frukt/bær "i sin naturlige form" hver dag, og derfor lager jeg meg en smoothie i stedet. For meg blir det mye enklere å drikke det! Derfor tenker jeg at det kan være lurt å gjøre det samme med grønnsakene, for det er enda vanskeligere for meg. "Grønn juice og smoothie" er jo også veldig in for tiden(:fnise:), og det sier jo seg selv at dette er sunt! Derfor lurer jeg på hva jeg skal ta oppi, som er av det sunneste? I tillegg tenker jeg å ha noooe frukt/bær oppi, hvis ikke blir det litt vel grønt for min smak, tror jeg! Tips? :)

Anonym poster: 0473ffe4d6ad0d60350590ab258b7292

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker gjerne brokkoli, pære, stangselleri, ingefær, agurk og litt is/vann. Smaker ikke fantastisk, men det funker!

Endret av Seidel
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å blande frukt i grønne smoothier og lager denne ofte

ananas

sitron

fersk spinat

banan

brokkoli

linfrø

kiwi

isbiter

litt soyamelk eller yoghurt naturell

Anonym poster: 45d67cfe240adfdf773d0060594b2834

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du virkelig vil ha den grønn så kan du blande litt alger eller hvetegress i smoothien, f.eks:

Chlorella eller spirulina (f.eks kjøpt online her http://www.naturalis.no/gronn-supermat )

Jeg blander litt og har av og til chlorella og spirulina i smoothien. Dette er min favoritt grønne smoothie:

Brokkoli

Stangselleri

Cherrytomater

Litt chili

Væske (50% vann og 50 prosent eplejuice)

Evt hvetegress eller alger

Denne er ikke blant de søteste, så mange synes den blir litt tøff på smak. Da går det jo å søte med frukt eller bær, alternativt en søtere juice som f.eks ananas.

Anonym poster: d6a3dd5df5ba428f6e37d7781dcafff7

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi og pære blir godt sammen. Og knall grønt!

Anonym poster: c5045d498f1ec35c7a789e72bedfea70

Gjest Chili
Skrevet

Jeg bruker spinat, stangselleri, persille, sitron, lime, agurk og evt. noe brokkoli. Dersom jeg ønsker å inkl. litt sødme eller karbs før trening, kjører jeg også på med litt grønt, syrlig eple! Godt, sunt og en enkel måte å få i seg nok grønt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...