Gjest Moonshadow Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 Jeg har tenkt litt på dette med vikarbyrå. Jeg går på attføring nå men føler meg egentlig såppas bra om dagen at jeg vil prøve meg på jobb. Men ettersom jeg har husleie og regninger som må betales, kvier jeg meg for å si opp attføringa. Noen som vet hvor sikker man er på å ha grei inntekt om man er oppført hos slike byråer? Jeg har ikke muliget til å pluttselig gå en mnd uten penger.
Midnattsol Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 Nei, det er ikke sikkert i det hele tatt vil jeg si. Ikke alltid de har oppdrag inne til deg og langt fra langvarige oppdrag. Lønna varierer også, det kommer an på hva slags type jobb det er. Du kan være heldig og du kan være uheldig. Ta kontakt med vikarbyrå og snakk litt med dem. Hør om det er mange oppdrag inne for den type jobb du ønsker, mulighetene for å være i oppdrag osv. Ta gjerne kontakt med flere vikarbyrå også.
Gjest Moonshadow Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 Oki.. Takk for svar. Tror ikke jeg tørr å si opp attføringa jeg :-? Er jo så utrolig vanskelig å få jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå