Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Hadde et innlegg nylig om at jeg føler meg så mislykket i kjærlighetslivet etter at jeg dumpet ekskjæresten min ganske stygt til fordel for en kortvarig flørt. Dette angrer jeg utrolig mye på i dag og innser at jeg vil ha han tilbake. Han har ikke tatt kontakt med meg siden bruddet men kompiser av han sier at han er fortsatt forelsket i meg men trenger sikkert litt tid på seg.

I kveld skal det være masse små intimkonserter på en pub her i byen og han er en av dem som skal opptre. Det er jo ikke sånn at jeg ikke får lov å være der for så lenge man kjøper billett kommer alle inn. Jeg har fått tak i billett og tenkte å gå fordi det er mye bra musikk der. Og litt for å irritere vettet av en venninne av han som skal være der, men det er ikke hovedgrunnen altså tongue.png

Vet at en del venner av han skal dit så jeg kommer sikkert til å få noen blikk. Men men. Han vet heller ikke at jeg har tenkt meg dit. Syns dere det er stygt gjort å møte opp eller har jeg like stor rett på å være der jeg også?

Tror dere han tenker at jeg møter opp på grunn av han? Og tenk om han blir så distrahert fordi jeg er der at han ikke spiller bra? vil jo ikke ødelegge for han...

Burde jeg kjenne min besøkelsestid og bli hjemme? Men jeg har ikke tenkt å trenge meg på, jeg kan godt gå igjen med en gang det er ferdig.

Anonym poster: 007f04797b25907dcd7dbe258929d514

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakone
Skrevet

Hei.

Hadde et innlegg nylig om at jeg føler meg så mislykket i kjærlighetslivet etter at jeg dumpet ekskjæresten min ganske stygt til fordel for en kortvarig flørt.

Og litt for å irritere vettet av en venninne av han som skal være der, men det er ikke hovedgrunnen altså tongue.png

Anonym poster: 007f04797b25907dcd7dbe258929d514

Disse viser jo at du er litt umoden fremdeles, og jeg synes du skal holde deg unna både for hans og din skyld.

• Liker 9
Skrevet

Synes du burde holde deg unna. Respekt kalles det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gå et sted hvor du går for å irritere vettet av en venninne av eksen din og forventer blikk fra hans venner? Og i tillegg er du redd for at du skal distrahere ham?

For det første tror jeg ikke venninnen hans blir irritert på deg, hun beskytter nok heller sin venn. Vennene hans kan kanskje sende deg noen blikk, men de er garantert fulgt av styggere tanker. Og han blir nok ikke distrahert av deg, musikken betyr nok mer for ham.

Synes hele innlegget ditt oser av barnslig oppførsel og en type "hevntanker" som ikke egner seg. Du gjorde det slutt på en stygg måte og må faktisk forvente at hans venner slår ring om ham og sender deg stygge blikk.

Hold deg unna puben. Gå heller et annet sted.

Anonym poster: 2c3e9f989a4c5c63066c80ee143bdb29

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg og det umodne hodet ditt langt unna.

Anonym poster: 44eb5466e7c3dd217a1e089a9ed06668

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

. Det er jo ikke sånn at jeg ikke får lov å være der for så lenge man kjøper billett kommer alle inn. Jeg har fått tak i billett og tenkte å gå fordi det er mye bra musikk der. Og litt for å irritere vettet av en venninne av han som skal være der, men det er ikke hovedgrunnen altså tongue.png

Hvor gammel er du?

Hva synes du selv om agendaen din for å gå??

Du valgte bort kjæresten din for en annen, så vil du gå på denne konserten for å irritere en venninne av ham!?!?

Barnslig er det rett og slett!

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan linke til forrige tråd som ts forteller om?

Anonym poster: 44eb5466e7c3dd217a1e089a9ed06668

Skrevet

Ikke dra! La han være i fred, så han får kommet seg videre. Det var du som dumpet han på en stygg måte, og du kan ikke forvente å få han tilbake. Jeg håper for guds skyld han lever livet videre uten deg, men med en dame som fortjener å være sammen med han, og omvendt. Det er barnslig oppførsel, så vis respekt og finn på noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...