Gå til innhold

Er alle menn "cheeting bastards"?

Anbefalte innlegg

Gjest sommerblomst
Skrevet

Er alle menn utro, bare vi som er blinde og ikke tror det om "våre" menn?

Jeg er en glad dame på 33, jeg ser vel helt grei ut, men er vel ingen tier tror jeg.

Allikevel prøver menn seg i hopetall, gifte og ikke gifte, jeg reiser mye i jobb, og bare det siste året har flere gifte menn lagt ann på meg og sagt hvor tiltrekkende jeg er og at de vil ha meg. Har nå fem(!) menn som sender meg sporadiske "uskyldige" mld på fb og som prøver seg så fort de får sjans etter 2 glass vin. Jeg er hyggelig tilbake, men sier alltid at jeg er gift og ikke intr i noe mer. Det bryr de seg fint lite om og det virker som det bare pirrer jaktlysten enda mer. Han ene sender meg jevnlig mld om jeg har vært gift lenge nok til å ha meg en affære(!) Og dette er en svært svært tiltrekkende mann utseendemessig og er i toppjobb. Men tydeligvis mangler han jo noe i toppplokket som kan iooføre seg slik mot sin kone.

Dette har jo fått meg til å tenke. Hvorfor skal min mann være noe bedre når han reiser på tur? Er det naivt av meg å tro at han aldri oppfører seg slik? Han er jo en svært tiltrekkende bra mann i god jobb.. Pratet litt med en vennine. Nå er hun riktignok svært pen og sjarmernde, men også hun opplever at gifte menn prøver seg.

Hva sier dere andre?? Er alle menn cheeting bastards??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I løpet av livet vil 50 prosent av alle menn være utro minst én gang. Det samme tallet for kvinner er 72-85 prosent. Så kan selv gjøre deg opp en mening om hvem som er "cheeting bastards"

Anonym poster: 27f7472c7a23747901ca12136ef116f5

• Liker 5
Skrevet

I løpet av livet vil 50 prosent av alle menn være utro minst én gang. Det samme tallet for kvinner er 72-85 prosent. Så kan selv gjøre deg opp en mening om hvem som er "cheeting bastards"

Og hvem er de resterende 22-35% av kvinnene utro med om jeg tør spørre?

Gjest Gjest
Skrevet

De deler på de 50% mennene. Det er menn som er utro med flere forskjellige kvinner. Rune Øygard for eksempel.

Gjest Sakone
Skrevet

De samme 50% mennene :P

Men statistikk eller ei. Noen er utro, andre er ikke utro.

Jeg håper når hvertfall at jeg klarer å finne en kvinne som deler mitt syn på et samliv, et samliv med tillitt, god kommunikasjon og inget utroskap ^^

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er alle menn utro, bare vi som er blinde og ikke tror det om "våre" menn?

Jeg er 33 år og har noen forhold bak meg, blant annet ett på 11 år.

Jeg får lett oppmerksomhet av damer, men har aldri vært utro.

Jeg tenker at de som ender opp med å bli utro mangler enten moral ellers er det noe galt med forholdet. De forholdene jeg har hatt, så har det følelsesmessige båndet oss imellom vært såpass sterkt at jeg ville aldri hatt samvittighet til å være utro.

Da ville jeg heller ha pratet med henne om det først om det virkelig var så ille.

Utroskap er feigt!

Anonym poster: 246f0e220fd344166461821f04e8691b

• Liker 2
Gjest Jon Snow
Skrevet

Det er like mange kvinner som menn som er utro

Og det er alt jeg har og si om den saken

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eh det er jo ikke slik at alle mennesker er i forhold og at begge parter alltid er utro. En kvinne kan jo være utro med en singel mann, da er jo ikke han utro..

Anonym poster: 5197f8cedab952fa9f8ed5385526894d

Skrevet

Eh det er jo ikke slik at alle mennesker er i forhold og at begge parter alltid er utro. En kvinne kan jo være utro med en singel mann, da er jo ikke han utro..

Satt og skrev akkurat dette. Hehe.

Kvinner er oftere utro fordi de har større vanskeligheter med å slå opp. Med fare for å generalisere er flere kvinner mer pinglete enn menn.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner er oftere utro fordi de har større vanskeligheter med å slå opp. Med fare for å generalisere er flere kvinner mer pinglete enn menn.

Det er min erfaring også. Det å bare fade ut fyren er tydeligvis en godkjent metode for å bryte. Og dette gjerne fra kvinner som mener de er gode til å kommunisere problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Er dette tilfelle at menn slår opp oftere? Vanligvis hevdes det her inne at kvinner gjør det oftere slutt. Jeg har ingen anelse, men er nysgjerrig..

Skrevet

Er dette tilfelle at menn slår opp oftere? Vanligvis hevdes det her inne at kvinner gjør det oftere slutt. Jeg har ingen anelse, men er nysgjerrig..

Nei. Det er ikke tilfellet. Kvinner slår opp oftere. 70 % av alle forhold avsluttes av kvinnen har jeg lest flere steder.

Men det er tilfellet at flere menn slår opp før de er utro. Allikevel er det ikke en konkurranse. Jeg må bare påpeke det når en kvinne kommer og sier noe som TS gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Ja enkelte menn er utro, akkurat som enkelte kvinner er det.

Har som deg opp gjennom fått mange tilbud om både det ene og det andre. Men jeg har ALDRI godtatt å få flere meldinger fra samme mann med "tilbud". Har noen prøvd seg har jeg gitt så klar beskjed om at jeg ikke er interessert at de aldri har prøvd seg igjen.

Dette har jeg gjort mot menn jeg vet er i et forhold når jeg selv er singel også. Det er faktisk ikke noe problem å kutte all lysten til menn til å sende deg meldinger eller prøve seg, det er bare å gi klar nok beskjed.

Og om 1 % ikke tar det, så pleier det å hjelpe når du ber om telefonnummeret til kona eller kjæresten deres der hjemme ;)

Anonym poster: 72b9c7b663837375c516e94748c0e3e9

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Så hvis 5 menn er etter deg, så er alle cheating bastards? :P Det gir ikke helt mening, så svaret er nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Er alle menn cheeting bastards??

Min man er ihvertfall en!

Anonym poster: 0e9028c15a933e59950c69d0ddc0b7ab

Skrevet

Jeg kunne aldri ha vært utro. And that`s a fact.

Skrevet

Her i gården er det nulltoleranse for utroskap.

Hvis jeg hadde vært i et forhold og seriøst hatt lyst til å ligge med ei annen ei, så hadde det vært et tegn på at noe var galt i forholdet. Da jobber man med å rette opp i det som er galt. Hvis det overhodet ikke lar seg fikse, så hadde jeg uansett da avsluttet forholdet før jeg hadde hoppet i seng med noen andre. For min del handler det rett og slett om en visst mengde grunnleggende respekt for den andre personen. Enkelt og greit.

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen kilder på dette?

Det heter forresten "cheating".

Anonym poster: f924914ae93e7d1ee1e2dc199fbd251f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger begynner jeg å lure på om menn i det hele tatt er skapt for å være i forhold. Mange er trofaste, men det er utrolig mange som ikke er det.

Var på tur i helgen, og møtte på 3 menn, 2 var gift, 1 var i et forhold, likevel prøvde samtlige seg, gjerne etter at vedkommende fortalte at han hadde barn og var så stolt.... Tror instinktet til mannen om å reprodusere seg er for sterkt.

Anonym poster: a98aa4b8b258ce217d3f46c02983ac21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...