Gjest King James V Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 hvor mange her tror på kjærlighet ved første blikk ? JEG har ingen tro på det James IV is dead Long Live King James V
Gjest Moonshadow Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 Jeg tror på kjærlighet ved første blikk. Har selv opplevd det så..
Gjest Phair Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 Klart jeg tror på kjærlighet ved første blikk. Når du ser et menneske for første gang og det føles som hjerte er på vei ut av kroppen. Fantastisk :hjerter2:
Gjest Semi-romantikeren Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 De jeg har falt for (og blitt sammen med) har jeg følt noe spesielt med ved første møte. Men alle jeg har følt noe spesielt med ved første møte har jeg ikke nødvendigvis falt for.
Bokalven Skrevet 5. april 2004 #5 Skrevet 5. april 2004 hvor mange her tror på kjærlighet ved første blikk ? *rekker opp hånda* Det skjedde meg. Vi har snart vært sammen i 10 år.
snexi Skrevet 5. april 2004 #6 Skrevet 5. april 2004 Har du brent deg du da siden du ikke har tro på det?
Gjest King James V Skrevet 5. april 2004 #7 Skrevet 5. april 2004 nei jeg har ikke brent meg jeg tror bare ikke på det
Modesty Skrevet 5. april 2004 #8 Skrevet 5. april 2004 Det skjedde meg også, og idag er vi gift! Visste med en gang jeg traff ham,at det kom til å bli oss.
snexi Skrevet 5. april 2004 #9 Skrevet 5. april 2004 Hmmm, ja sånn er det bare... De som har opplevd det tror selvfølgelig på det, og de som ikke har opplevd det tror ikke. Sånn er det med lotto også. Lykke til, kanskje det treffer deg før du aner
Mossa Skrevet 5. april 2004 #10 Skrevet 5. april 2004 Hmmm, ja sånn er det bare... De som har opplevd det tror selvfølgelig på det, og de som ikke har opplevd det tror ikke. Sånn er det med lotto også. :enig_animasjon:
monja Skrevet 6. april 2004 #11 Skrevet 6. april 2004 Jeg tror på det - fordi jegh ar opplevd det. Nå har vi vært sammen i 8 år, gifta oss og venter vårt første barn
Bitte Skrevet 6. april 2004 #12 Skrevet 6. april 2004 Mulig man kan få en spesiell følelse,kribling eller liknende , når man trffes første gang - men å kalle det kjærlighet...litt usikker på det! Vil gjerne tro at det går an.....men det høres rart ut. Noen har man bedre kjemi med enn andre,og jeg mistenker at det er her denne "kjærlighets følelsen" kommer inn i bildet. Litt skeptisk - men håper dere har rett,dere som tror.....
Gunilla Skrevet 6. april 2004 #13 Skrevet 6. april 2004 Kanskje ikke ved første BLIKK, men heller ved første møte, kanskje. En litt ubeskrivelig, men herlig fornemmelse - utelukkende positiv!
Suzy Skrevet 6. april 2004 #14 Skrevet 6. april 2004 Har ikke opplevd det sjøl, men kan ikke annet enn å tro det likevel...
*Lene* Skrevet 6. april 2004 #15 Skrevet 6. april 2004 Med min tilkommende var det kjærlighet ved første blikk!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #16 Skrevet 6. april 2004 NEI - det er jammen mange år siden jeg trodde på kjærlighet ved første blikk!
plings Skrevet 6. april 2004 #17 Skrevet 6. april 2004 Kjærlighet ved første blikk? Er ikke det ganske overfladisk da, siden man nødvendigvis bare må se på det ytre? :D
Gjest bare lille meg... Skrevet 6. april 2004 #18 Skrevet 6. april 2004 Jeg tror på kjærlighet ved første blikk. Har selv opplevd det så.. Samme her...
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #19 Skrevet 6. april 2004 Jeg tror på det. Har opplevd det selv- men forutsetningen for at det skal skje er at man må være innstilt på det. Man må ville det...og da kan det skje. Dessuten er jeg en romantiker. Ser gjerne Sleepless in Seattle flere ganger... Men det betyr jo ikke at jeg tror at MENN er romantiske og tror på slikt. Neei, har mer elle rmindre gitt opp håpet, for alle norske menn jeg har møtt er totalt fantasiløse. De kan bare, og tenker bare, SEX. Ferdig med det liksom.
Gjest King James V Skrevet 6. april 2004 #20 Skrevet 6. april 2004 tror du virkelig at menn bare tenker på sex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå