Froz1 Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har alltid mislikt håret mitt. Det er ikke så ille i seg selv, meg føler ingenting kler meg. Det er tjukt, halvlangt, mørkeblond/brun og jeg har nå oppklippet hår. Det burde jeg ikke ha gjort. Siden jeg har så tjukt hår henger liksom den oppklippede delen over det lange og det ser ut som jeg har en parykk over det lange håret liksom. Jeg lar denne delen gro ut igjen, men det vil ta hvertfall 6 måneder til. Jeg har bestilt time til frisør imorgen. Tenkte å la henne bestemme, men noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg vil heller ikke klippe det for kort slik at hele håret blir jevnlig kort fordi jeg har litt runde kinn, og føler jeg da må ha langt hår for å ikke virke "tjukk"...
Froz1 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2013 http://www.dailymakeover.com/trends/hair/101-hair-ideas/#13685275733042&{"cmd":"destroy","appId":"1368527572261"} Likte bildet av Emma stone, siden de sier at det er face-slimming....
Gjest Armule Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 En skråbob er fint! Kort bak, og lang fremme.
Froz1 Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2013 funker det når jeg allerede har oppklippete lag?
Gjest Armule Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 funker det når jeg allerede har oppklippete lag? Det kommer an på hvor oppklippet det er? Det går også fint å ha det litt oppklippet i skråbob. Jeg hadde det oppklippet når jeg gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå