Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #21 Skrevet 6. april 2004 (Gjest: som skrev om negative erfaringer): Jeg må jo legge til at jeg ikke har hørt noe særlig negativt om Manpower da..så de har jeg ikke noe imot å prøve. Jeg ble faktisk ringt opp om jobber som å stå med mat-smaksprøver i matbutikker. Hallo?! Grensene går faktisk ett sted da...jeg har 7 års utdanning fra utland og innland, så igjen: hallo??!! Det kaller hvertfall jeg nedverdigende.
Gjest Lea Skrevet 6. april 2004 #22 Skrevet 6. april 2004 Jeg synes egentlig at du skal være glad for at de tilbyr deg jobber, jeg. Du har (eller hadde) ingen jobb og de hadde kanskje ingen oppdrag som passet din utdannelse akkurat da, derfor ga de deg en sjanse til å tjene noen kroner mens du ventet. Ellers er det jo bare å takke nei.
L@dy Skrevet 6. april 2004 #23 Skrevet 6. april 2004 He,he..jeg må si meg litt enig med deg gjest. Har også fått tilbud fra vikarbyrå som jeg synest er eh..ja, litt komisk. Både når det gjelder lønn og arbeidsinnhold. Men jeg takket ja til et 3 dagers oppdrag for en stund siden, rett og slett fordi da holdt jeg på å gå på veggen hjemme. Og hadde ikke noe annet viktig å ta meg til allikevel. Dette var en jobb som det ikke var noe utviklingsmuligheter i (hi,hi). Dette var forøvrig ikke Manpower. Men så er det jo og`som Lea sier at det kan være lettere å få andre relevante oppdrag seinere. Jeg synest en skal kunne ha litt krav til vikarbyrå og`, men det er klart det kan jo ta lenger tid før en får noe oppdrag, det vil jo bli en vurdering på hva en har råd til og`. Men det kan være smart og senke kravene noe, og takke ja til et kortvarig vikariat sånn at byrået vil forhåpentligvis få gode tilbakemeldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå