HåpløseMeg Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Møtte en kar for 6mnd siden på fest hos ei venninne. Vi pratet mye den kvelden og det var veldig tydelig at han var interessert, vi rotet litt før jeg dro hjem. Dagen etter sendte han meg melding på facebook og praten gikk fint (sett bort ifra at vi ikke kjente hverandre i det hele tatt). Etter en måned ca ble han stille, og jeg hørte ikke noe mere fra han. Så for et par måneder siden traff jeg han igjen på fest hos samme venninna, han var da edru og kjørte oss ut på byen da vi skulle dit. Vi utvekslet telefonnummer og ble da MYE kontakt mellom oss. Så var vi sammen på fest for ca en mnd siden, da dro vi ut på byen og etter ei stund ble han "borte". Han sendte sms da han var kommet hjem, noe jeg egentlig syntes var helt greit. Men etter dette har jeg så og si ikke hørt noe fra han. Jeg kjenner hele kroppen min blir glad bare jeg får ei så enkel melding som "Hva gjør du?". Tenker på han hele tiden og ble tilbakeholden de dagene jeg ikke hørte noe fra han. Nå har jeg jo da lært meg til at det kan ta dager før jeg hører noe fra han, men jeg kan jo da heller ikke gå å vente dag ut og dag inn på å høre fra han.. Hva gjør jeg? Skal jeg bare sitte her å vente på at han åpner øynene sine, eller skal jeg bare drite i han?
Nettinettet Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Du skal fortsette livet ditt. Gjøre ting som gir deg gode følelser. Nyt de gangene du hører fra han, men ikke forvent at han noen gang vil få opp øynene sine
HåpløseMeg Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2013 Takk for svar :-) ja, er vel kanskje ikke annet å gjøre enn å bare la det gå sin gang. Jeg har aldri før kjent en sånn følelse i meg tidligere når det gjelder menn, så alt blir så mye mere "vanskelig" hvis jeg kan si det sånn :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå