Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest leimeg
Skrevet

Igår kveld ble jeg dumpa av en jeg virkelig liker, og tror jeg kunne elsket. Vi har holdt på siden før jul, men da begge var i forhold da, ble det mye kaos og vi la det på vent. Tok opp igjen kontakten nå for to mnd siden.

Sendte han melding både igår og idag, uten svar. Sendte melding på kvelden igår, der jeg spurte hvorfor han ikke svarte.

Han skrev bare "Det blir feil for meg. Jeg vil ikke mer."

Hvor jeg svarte "Hvorfor?"

Så skrev han "Har tenkt mye, og det føles bare helt feil".

Fyfaen dere, så jævlig vondt kjærlighet kan være noen ganger. Tanken på å aldri ligge inntil han igjen, kysse han, ha fantastisk sex, le og tulle, føle meg som en dronning og kjenne på hvor mye kjærlighet vi har til hverandre er helt ubeskrivelig vond idag.

Er det noe jeg kan gjøre? Føles meg helt hjelpesløs.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei du kan ikke gjøre noe. Det beste er å holde deg totalt unna ham. Han har også, i motsetning til mange andre, sagt klart ifra, noe som egentlig bør gjøre det greiere. Han er altså ikke feig. Det er jo et pluss.

Om du skal ha en sjangse i fremtiden er det best å la tingene ligge og ikke sende ham flere sms.

Han ønsker jo faktisk ikke å høre fra deg nå, det er vel motiverende nok til å ikke ta kontakt.

Anonym poster: 0b2c67e34ca8bdf1700c6e9ab437f406

AnonymBruker
Skrevet

Igår kveld ble jeg dumpa av en jeg virkelig liker, og tror jeg kunne elsket. Vi har holdt på siden før jul, men da begge var i forhold da, ble det mye kaos og vi la det på vent. Tok opp igjen kontakten nå for to mnd siden.

Sendte han melding både igår og idag, uten svar. Sendte melding på kvelden igår, der jeg spurte hvorfor han ikke svarte.

Fyfaen dere, så jævlig vondt kjærlighet kan være noen ganger. Tanken på å aldri ligge inntil han igjen, kysse han, ha fantastisk sex, le og tulle, føle meg som en dronning og kjenne på hvor mye kjærlighet vi har til hverandre er helt ubeskrivelig vond idag.

"Everyone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts, rejection hurts. Everyone confuses these with love but in reality- Love is the only thing in this world that covers up all the pain and makes us feel wonderful again"

Føles det ikke rett for han, så kan du dessverre ikke tvinge han heller.

Eneste rådet jeg kan gi er å komme over han hvis det er sikkert at han har bestemt seg, for så å finne kjærligheten igjen med noen andre.

Jeg har gjort det flere ganger.

Hvorfor det blir flere ganger er en annen diskusjon.. Men vi utvikler oss og av og til er det bare ikke ment for å vare :-(

Anonym poster: 8d1fc320a75749ccaffe8832ae6b3887

AnonymBruker
Skrevet

Nei du kan ikke gjøre noe. Det beste er å holde deg totalt unna ham. Han har også, i motsetning til mange andre, sagt klart ifra, noe som egentlig bør gjøre det greiere. Han er altså ikke feig. Det er jo et pluss.

Om du skal ha en sjangse i fremtiden er det best å la tingene ligge og ikke sende ham flere sms.

Han ønsker jo faktisk ikke å høre fra deg nå, det er vel motiverende nok til å ikke ta kontakt.

Anonym poster: 0b2c67e34ca8bdf1700c6e9ab437f406

Det er så rett det du skriver, at han ihvertfall SAGT noe... For det å bare bli dumpet, uten å få beskjed. At du bare må "skjønne" det ut av deg selv, pga manglende svar på sms og tlf, det er faktisk langt verre... Uvisshet er noe av det verste å bli utsatt for. Så til deg TS;

Ikke kontakt han på noen måte... Vet det er hardt, men du vil få igjen for det. Om han ett snev av intr for deg, så hører du garantert fra han igjen. Om ikke; hvem vil være sammen med en som ikke vil?!?

Keep up the good work... Går igjennom noe av det samme selv nå, og vet alt om hvor vondt det er. Men det blir bedre med tiden. Tro meg. (Og jeg har pr. dagsdato enda ikke fått noen forklaring på hvorfor) Men, det er hans tap, ikke mitt ;)

Anonym poster: 29f5bd7aeb0481fd3a10ad3b26c4abb8

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det var bra at han sa ifra!

Det ingen nevner her, er at du og han var i forhold, dvs dere var utro mot deres partnere! Det er sjelden en god start på noe forhold. Kanskje dama/eksdama hans fikk vite det, og at han angrer, og vil ha henne? Er han fortsatt sammen med henne? At det er der følelsene hans ligger?

Har du fortsatt kjæreste? Isåfall får du smake din egen medisin!!!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vel vært utro mot han også, kanskje like greit :/

Anonym poster: 0f2ed98438373c2355185a556d189cd3

Gjest leimeg
Skrevet

TS her!

Takk for mange trøstende og fine ord. Får håpe han kommer tilbake, når han har fått litt tid for seg selv.

Nei, ingen av oss var utro. Begge gjorde det slutt med sine daværende kjærester.

Gjest Gjest
Skrevet

TS her!

Takk for mange trøstende og fine ord. Får håpe han kommer tilbake, når han har fått litt tid for seg selv.

Nei, ingen av oss var utro. Begge gjorde det slutt med sine daværende kjærester.

Men kanskje han vil tilbake til hun han var sammen med, hun han var utro med... Hvorfor tror du at han vil ha deg tilbake? Du kanskje for dem, har du ikke tenkt på det?

Gjest Gjest
Skrevet

Men kanskje han vil tilbake til hun han var sammen med, hun han var utro med... Hvorfor tror du at han vil ha deg tilbake? Du ødela kanskje for dem, har du ikke tenkt på det? Tenker at du var en slags rebound..

Gjest leiseg_TS
Skrevet

Men kanskje han vil tilbake til hun han var sammen med, hun han var utro med... Hvorfor tror du at han vil ha deg tilbake? Du kanskje for dem, har du ikke tenkt på det?

Nei, han er ferdig med henne. Det er det ingen tvil om.

Gjest eplemost
Skrevet

Hei TS her!

Igår hadde han bursdag, sendte melding på facebook. Fikk ikke svar. Åh! The pain! Hater å ha kjærlighetssorg. Håper den går over fort fort fort.

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS her!

Igår hadde han bursdag, sendte melding på facebook. Fikk ikke svar. Åh! The pain! Hater å ha kjærlighetssorg. Håper den går over fort fort fort.

Den går kun over hvis du kutter all kontakt. Fjern ham fra fb, slett nummeret hans.

Anonym poster: 0da716dea59e91b79b98246fc06deb5f

Gjest leiseg/eplemost
Skrevet

Takk, gjorde det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...